Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


D2->D3->D4->D5

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 659
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 11 paź 2018, 14:01

CINEK pisze:ale co Cie tak rozczarowało w D3 ???
Pierwszy kontakt jak tylko wsiadłem. Deska jakaś taka wielgachna, tunel jakby wał napędowy miał średnicę wiadra. Żeby włączyć głupie radio to trochę musiałem pokombinować. Materiały w porównaniu ze starą D2, czułem się jakbym siedział w Octavii a nie A8, a to nie była wersja bida z nędzą. Skóra jak nie z bawarskiej krowy tylko z mysich ***. No i pneumatyka. Zupełnie inaczej sobie wyobrażałem działanie tego cudu. To już wolę mojego obecnego kanapowca. A najgorsza to była elektryka, która mimo że auto jeździło to żyła sobie własnym życiem pomimo że wszystko było sprawne. Ale czego się spodziewać po aucie co miało 14 lat i jak tam 3/4 instalacji biegnie przewodami 0.1mm2.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 paź 2018, 14:15

Pepek pisze:Deska jakaś taka wielgachna, tunel jakby wał napędowy miał średnicę wiadra.
to akurat mi sie podoba. Konsola środkowa jest bardziej funkcjonalna, moim zdaniem
Pepek pisze:Materiały w porównaniu ze starą D2, czułem się jakbym siedział w Octavii a nie A8, a to nie była wersja bida z nędzą. Skóra jak nie z bawarskiej krowy tylko z mysich ***.
to fakt potwierdzam <faktycznie>
Pepek pisze:No i pneumatyka. Zupełnie inaczej sobie wyobrażałem działanie tego cudu
no to dla mnie tu na duży + w szczególności, że mam zawieszenie sport, felgi 20" i jeżdżę na dynamic'u. W D2 na obniżonym zawieszeniu ze sprężynami od S8 czułem dosłownie każdy jeden kamyczek i nierówność...W D3 na dynamicu jest bardziej komfortowo, na lifcie natomiast to już w ogóle miękko.
Pepek pisze:A najgorsza to była elektryka, która mimo że auto jeździło to żyła sobie własnym życiem pomimo że wszystko było sprawne. Ale czego się spodziewać po aucie co miało 14 lat i jak tam 3/4 instalacji biegnie przewodami 0.1mm2.
no tu na szczęście u mnie wszystko działa...jeszcze <cicho> Ale też z tego powodu nie chciałem Bóg wie jak wypaśnej wersji... ;)

ale raz jeszcze to najbardziej jestem rozczarowany siedzeniami. Te komforty to dramat. Natomiast w D2 Wołgi to mistrzostwo świata...

Generalnie będę w D3 zmieniał fotele na sporty, ponieważ są dużo wygodniejsze. <bezradny> a sądziłem, że będzie odwrotnie
to nie jest zwykły napęd...to

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 11 paź 2018, 15:00

no to jasne że wszystkim sie nie dogodzi... ale skóra w D3?

przećwiczyłem D2 pre, D2 fl, D3 fl i jeszcze na dokładkę V8 i C4
i jakos nie przypominam sobie większych zmian... w V8 jedynie była
taka... grubsza? ;)

w D2 fl oczywiście na duży plus miękkie podłokietniki w drzwiach
w D3 dodatkowym plusem jest skóra tamże - wtedy jest inne wypełnienie
jak dla mnie miękksze, fajniejsze

jak dla mnie D2 nie ma startu do D3 pod każdym względem (może za wyjątkiem
komfortu na wołgach ale jednak w tej kwestii wolę wygląd i nieco niewygodnie
niż tapczanik)

uwaga - pomijam tu kwestie psucia się podzespołów, tylko na poziomie wizualnym,
użytkowalności, ilości bajerów które po gołym S8 D2 przywitałem z radością :)

a co do wczesniejszej wypowiedzi w sprawie deski
fl i prefl w D2 - wymieniałem dechę i za wyjątkiem nieco innej faktury
(prawie nie do odróżnienia) były identycznie wykonane - patrząc np. na piankowanie
i wszystkie zbrojenia od spodu....
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 11 paź 2018, 15:43

Nie zgodzę się co do elektroniki. Mam to auto już parę lat i zepsuło mi się navi, jedną lampa miała spalone diody i alternator pad. Wydaje mi się że jest to sprawa mocno indywidualna egzemplarza.


Tunel i konsole w D3 ubóstwiam. Ten feel jak w kokpicie samolotu świetnie wyprofilowane :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6036
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Re: D2->D3->D4->D5

Post autor: dice111 » 14 paź 2018, 15:29

drago_o pisze:
Beretti pisze:niestety i dodam atrapy wydechów w pojeździe za 700 tyś zł , leżę i płaczę
Słyszałem z pewnych źródeł, że inne wersje silnikowe będą mieć wydechy bez atrap :)
S8 na pewno. D5 ma tez swój zewnętrzny pakiet sport, wtedy atrapki są trochę inne
Black Cars Matters

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl