części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

D2->D3->D4->D5

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 11 paź 2018, 14:01

CINEK pisze:ale co Cie tak rozczarowało w D3 ???
Pierwszy kontakt jak tylko wsiadłem. Deska jakaś taka wielgachna, tunel jakby wał napędowy miał średnicę wiadra. Żeby włączyć głupie radio to trochę musiałem pokombinować. Materiały w porównaniu ze starą D2, czułem się jakbym siedział w Octavii a nie A8, a to nie była wersja bida z nędzą. Skóra jak nie z bawarskiej krowy tylko z mysich ***. No i pneumatyka. Zupełnie inaczej sobie wyobrażałem działanie tego cudu. To już wolę mojego obecnego kanapowca. A najgorsza to była elektryka, która mimo że auto jeździło to żyła sobie własnym życiem pomimo że wszystko było sprawne. Ale czego się spodziewać po aucie co miało 14 lat i jak tam 3/4 instalacji biegnie przewodami 0.1mm2.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 paź 2018, 14:15

Pepek pisze:Deska jakaś taka wielgachna, tunel jakby wał napędowy miał średnicę wiadra.
to akurat mi sie podoba. Konsola środkowa jest bardziej funkcjonalna, moim zdaniem
Pepek pisze:Materiały w porównaniu ze starą D2, czułem się jakbym siedział w Octavii a nie A8, a to nie była wersja bida z nędzą. Skóra jak nie z bawarskiej krowy tylko z mysich ***.
to fakt potwierdzam <faktycznie>
Pepek pisze:No i pneumatyka. Zupełnie inaczej sobie wyobrażałem działanie tego cudu
no to dla mnie tu na duży + w szczególności, że mam zawieszenie sport, felgi 20" i jeżdżę na dynamic'u. W D2 na obniżonym zawieszeniu ze sprężynami od S8 czułem dosłownie każdy jeden kamyczek i nierówność...W D3 na dynamicu jest bardziej komfortowo, na lifcie natomiast to już w ogóle miękko.
Pepek pisze:A najgorsza to była elektryka, która mimo że auto jeździło to żyła sobie własnym życiem pomimo że wszystko było sprawne. Ale czego się spodziewać po aucie co miało 14 lat i jak tam 3/4 instalacji biegnie przewodami 0.1mm2.
no tu na szczęście u mnie wszystko działa...jeszcze <cicho> Ale też z tego powodu nie chciałem Bóg wie jak wypaśnej wersji... ;)

ale raz jeszcze to najbardziej jestem rozczarowany siedzeniami. Te komforty to dramat. Natomiast w D2 Wołgi to mistrzostwo świata...

Generalnie będę w D3 zmieniał fotele na sporty, ponieważ są dużo wygodniejsze. <bezradny> a sądziłem, że będzie odwrotnie
to nie jest zwykły napęd...to

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 11 paź 2018, 15:00

no to jasne że wszystkim sie nie dogodzi... ale skóra w D3?

przećwiczyłem D2 pre, D2 fl, D3 fl i jeszcze na dokładkę V8 i C4
i jakos nie przypominam sobie większych zmian... w V8 jedynie była
taka... grubsza? ;)

w D2 fl oczywiście na duży plus miękkie podłokietniki w drzwiach
w D3 dodatkowym plusem jest skóra tamże - wtedy jest inne wypełnienie
jak dla mnie miękksze, fajniejsze

jak dla mnie D2 nie ma startu do D3 pod każdym względem (może za wyjątkiem
komfortu na wołgach ale jednak w tej kwestii wolę wygląd i nieco niewygodnie
niż tapczanik)

uwaga - pomijam tu kwestie psucia się podzespołów, tylko na poziomie wizualnym,
użytkowalności, ilości bajerów które po gołym S8 D2 przywitałem z radością :)

a co do wczesniejszej wypowiedzi w sprawie deski
fl i prefl w D2 - wymieniałem dechę i za wyjątkiem nieco innej faktury
(prawie nie do odróżnienia) były identycznie wykonane - patrząc np. na piankowanie
i wszystkie zbrojenia od spodu....
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 11 paź 2018, 15:43

Nie zgodzę się co do elektroniki. Mam to auto już parę lat i zepsuło mi się navi, jedną lampa miała spalone diody i alternator pad. Wydaje mi się że jest to sprawa mocno indywidualna egzemplarza.


Tunel i konsole w D3 ubóstwiam. Ten feel jak w kokpicie samolotu świetnie wyprofilowane :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Re: D2->D3->D4->D5

Post autor: dice111 » 14 paź 2018, 15:29

drago_o pisze:
Beretti pisze:niestety i dodam atrapy wydechów w pojeździe za 700 tyś zł , leżę i płaczę
Słyszałem z pewnych źródeł, że inne wersje silnikowe będą mieć wydechy bez atrap :)
S8 na pewno. D5 ma tez swój zewnętrzny pakiet sport, wtedy atrapki są trochę inne
Black Cars Matters

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl