Pierwszy kontakt jak tylko wsiadłem. Deska jakaś taka wielgachna, tunel jakby wał napędowy miał średnicę wiadra. Żeby włączyć głupie radio to trochę musiałem pokombinować. Materiały w porównaniu ze starą D2, czułem się jakbym siedział w Octavii a nie A8, a to nie była wersja bida z nędzą. Skóra jak nie z bawarskiej krowy tylko z mysich ***. No i pneumatyka. Zupełnie inaczej sobie wyobrażałem działanie tego cudu. To już wolę mojego obecnego kanapowca. A najgorsza to była elektryka, która mimo że auto jeździło to żyła sobie własnym życiem pomimo że wszystko było sprawne. Ale czego się spodziewać po aucie co miało 14 lat i jak tam 3/4 instalacji biegnie przewodami 0.1mm2.CINEK pisze:ale co Cie tak rozczarowało w D3 ???
D2->D3->D4->D5
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
to akurat mi sie podoba. Konsola środkowa jest bardziej funkcjonalna, moim zdaniemPepek pisze:Deska jakaś taka wielgachna, tunel jakby wał napędowy miał średnicę wiadra.
to fakt potwierdzamPepek pisze:Materiały w porównaniu ze starą D2, czułem się jakbym siedział w Octavii a nie A8, a to nie była wersja bida z nędzą. Skóra jak nie z bawarskiej krowy tylko z mysich ***.
no to dla mnie tu na duży + w szczególności, że mam zawieszenie sport, felgi 20" i jeżdżę na dynamic'u. W D2 na obniżonym zawieszeniu ze sprężynami od S8 czułem dosłownie każdy jeden kamyczek i nierówność...W D3 na dynamicu jest bardziej komfortowo, na lifcie natomiast to już w ogóle miękko.Pepek pisze:No i pneumatyka. Zupełnie inaczej sobie wyobrażałem działanie tego cudu
no tu na szczęście u mnie wszystko działa...jeszcze Ale też z tego powodu nie chciałem Bóg wie jak wypaśnej wersji...Pepek pisze:A najgorsza to była elektryka, która mimo że auto jeździło to żyła sobie własnym życiem pomimo że wszystko było sprawne. Ale czego się spodziewać po aucie co miało 14 lat i jak tam 3/4 instalacji biegnie przewodami 0.1mm2.
ale raz jeszcze to najbardziej jestem rozczarowany siedzeniami. Te komforty to dramat. Natomiast w D2 Wołgi to mistrzostwo świata...
Generalnie będę w D3 zmieniał fotele na sporty, ponieważ są dużo wygodniejsze. a sądziłem, że będzie odwrotnie
to nie jest zwykły napęd...to
no to jasne że wszystkim sie nie dogodzi... ale skóra w D3?
przećwiczyłem D2 pre, D2 fl, D3 fl i jeszcze na dokładkę V8 i C4
i jakos nie przypominam sobie większych zmian... w V8 jedynie była
taka... grubsza?
w D2 fl oczywiście na duży plus miękkie podłokietniki w drzwiach
w D3 dodatkowym plusem jest skóra tamże - wtedy jest inne wypełnienie
jak dla mnie miękksze, fajniejsze
jak dla mnie D2 nie ma startu do D3 pod każdym względem (może za wyjątkiem
komfortu na wołgach ale jednak w tej kwestii wolę wygląd i nieco niewygodnie
niż tapczanik)
uwaga - pomijam tu kwestie psucia się podzespołów, tylko na poziomie wizualnym,
użytkowalności, ilości bajerów które po gołym S8 D2 przywitałem z radością
a co do wczesniejszej wypowiedzi w sprawie deski
fl i prefl w D2 - wymieniałem dechę i za wyjątkiem nieco innej faktury
(prawie nie do odróżnienia) były identycznie wykonane - patrząc np. na piankowanie
i wszystkie zbrojenia od spodu....
przećwiczyłem D2 pre, D2 fl, D3 fl i jeszcze na dokładkę V8 i C4
i jakos nie przypominam sobie większych zmian... w V8 jedynie była
taka... grubsza?
w D2 fl oczywiście na duży plus miękkie podłokietniki w drzwiach
w D3 dodatkowym plusem jest skóra tamże - wtedy jest inne wypełnienie
jak dla mnie miękksze, fajniejsze
jak dla mnie D2 nie ma startu do D3 pod każdym względem (może za wyjątkiem
komfortu na wołgach ale jednak w tej kwestii wolę wygląd i nieco niewygodnie
niż tapczanik)
uwaga - pomijam tu kwestie psucia się podzespołów, tylko na poziomie wizualnym,
użytkowalności, ilości bajerów które po gołym S8 D2 przywitałem z radością
a co do wczesniejszej wypowiedzi w sprawie deski
fl i prefl w D2 - wymieniałem dechę i za wyjątkiem nieco innej faktury
(prawie nie do odróżnienia) były identycznie wykonane - patrząc np. na piankowanie
i wszystkie zbrojenia od spodu....
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Nie zgodzę się co do elektroniki. Mam to auto już parę lat i zepsuło mi się navi, jedną lampa miała spalone diody i alternator pad. Wydaje mi się że jest to sprawa mocno indywidualna egzemplarza.
Tunel i konsole w D3 ubóstwiam. Ten feel jak w kokpicie samolotu świetnie wyprofilowane
Tunel i konsole w D3 ubóstwiam. Ten feel jak w kokpicie samolotu świetnie wyprofilowane
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Re: D2->D3->D4->D5
S8 na pewno. D5 ma tez swój zewnętrzny pakiet sport, wtedy atrapki są trochę innedrago_o pisze:Słyszałem z pewnych źródeł, że inne wersje silnikowe będą mieć wydechy bez atrapBeretti pisze:niestety i dodam atrapy wydechów w pojeździe za 700 tyś zł , leżę i płaczę
Black Cars Matters