![]() |
![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB ] Launch Control
-
- Forum Audi A8
- Posty: 111
- Rejestracja: 18 cze 2018, 15:37
- Lokalizacja: ŁOSICE
[D2 95 4.2PB ] Launch Control
Witam, szukałem szukałem ale znaleźć nie mogłem
Czy da się zrobić w 4hp Launch Control?
Czy da się zrobić w 4hp Launch Control?
Audi A8 D2 D3
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa
-
- Forum Audi A8
- Posty: 111
- Rejestracja: 18 cze 2018, 15:37
- Lokalizacja: ŁOSICE
Ale ogólnie się da?
Bo coś kiedyś słyszałem że ktoś tam kiedyś właśnie w czterobiegowej skrzyni założył czy jakiś moduł czy coś takiego, że guzikiem mógł to sobie włączyć i wyłączyć i jestem ciekaw na ile w tym może być prawdy, czy to tylko bujda i nie ma takiej możliwości żeby w 4hp był Launch Control z prawdziwego zdarzenia, że na hamulcu trzyma gaz, i oczywiście na biegu, i 4 tysiące obrotów puszcza hamulec i ogień.
Jestem poprostu ciekaw czy istnieje taka możliwość jakimś ominięciem czegoś czy to poprostu bajka.
Bo coś kiedyś słyszałem że ktoś tam kiedyś właśnie w czterobiegowej skrzyni założył czy jakiś moduł czy coś takiego, że guzikiem mógł to sobie włączyć i wyłączyć i jestem ciekaw na ile w tym może być prawdy, czy to tylko bujda i nie ma takiej możliwości żeby w 4hp był Launch Control z prawdziwego zdarzenia, że na hamulcu trzyma gaz, i oczywiście na biegu, i 4 tysiące obrotów puszcza hamulec i ogień.
Jestem poprostu ciekaw czy istnieje taka możliwość jakimś ominięciem czegoś czy to poprostu bajka.
Audi A8 D2 D3
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa
-
- Super Klubowicz
- Posty: 570
- Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
- Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów
Nie widziałem, nie słyszałem o "trans brake" w 4HP. Nie wiem czy filozofia pracy skrzyni na to pozwala.
Uzyskanie 4000 obr "stall speed" wymaga przebudowy konwertera bo fabryczny pracuje w okolicach 2000 obr.
Zawsze możesz sobie wcisnąć hamulec, gaz w opór i ruszać z hamulca. Ale lepiej chyba kupić BMW ;-)
Uzyskanie 4000 obr "stall speed" wymaga przebudowy konwertera bo fabryczny pracuje w okolicach 2000 obr.
Zawsze możesz sobie wcisnąć hamulec, gaz w opór i ruszać z hamulca. Ale lepiej chyba kupić BMW ;-)
Kot też jest Quattro
-
- Forum Audi A8
- Posty: 182
- Rejestracja: 11 wrz 2016, 23:13
- Lokalizacja: Lublin
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
peter5on pisze:Jest jeszcze opcja Lancz kontrol (bieda edyszyn)
Mój kolega robił to nagminnie w cipowanej A6C6 3.0tdi czyli skrzynia 6HP26.ernesto pisze:Potem się dziwić, że skrzynie padają
Zaskoczę was bo sam też niedowierzałem ale skrzynia znosiła to dzielnie i do dnia sprzedaży chodziła w miarę dobrze.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 50
- Rejestracja: 25 lis 2016, 06:12
- Lokalizacja: Mysłowice
Jak w zeszłą zimę złapało mi linkę gazu z S8 preFl i trzymało na 5000obr/min na luzie, to nie można było wrzucić żadnego biegu także pewnie jest ograniczenie elektroniczne przed wrzuceniem biegu powyżej zadanej prędkości obrotowej silnikapeter5on pisze:Jest jeszcze opcja Lancz kontrol (bieda edyszyn)
1. Wciskasz hamulec do podłogi
2. Wciskasz pedał gazu do podłogi
3. Wrzucasz D
4. Puszczasz hamulec
Ciekawe co by się stało, ale jeżeli ktoś zamierza to zrobić to niech nagra filmik dla potomnych.
