[D3 ALL] Kompresor zawieszenia - sposób działania
[D3 ALL] Kompresor zawieszenia - sposób działania
Witam wszystkich,czy pomorze mi ktoś zrozumieć zasadę działania kompresora,którędy zasysa powietrze a którym wężem zasila miechy,dodaje fotke jak ja to widz nie wiem tylko dlaczego sprężone powietrze wraca spowrotem do komory (bo krąży przez pochłaniacz wilgoci? a ten cienki przewód zasila miechy ?) i skąd pobiera powietrze, jest jakiś filtr ?... napisze dlaczego chce wiedzieć jak to z tym jest, podniosłem autko lewarkiem z przodu tam gdzie jest kompresor odkręciłem ostojnik (o ile to jest ostojnik) syknęło lekko ,był czysty zakręciłem opuściłem auto i leży przodem ,kompresor działa czarnym przewodem daje spore ciśnienie cienkim brązowym nic , rozebrałem elektrozawór wyciągnąłem iglice tez nie podaje tym cienkim ,są może jakieś mechaniczne zawory w środku które mogły się "zablokować" ? VAG pokazuje tylko przegrzanie kompresora ale to normalne skoro zbyt dłógo dziala a nie pompuje audiczki do góry,proszę o pomoc jeśli ktoś ma wiedzę na ten temat
misza.83, poprawiłem tytuł Twojego wątku - to wprawdzie kosmetyka ale tagi piszemy troche inaczej.
I proszę Cię o trochę więcej zasad pisowni polskiej bo jak kolega poniżej zauważył tego się nie da normalnie przeczytać a co dopiero zrozumieć i coś pomóc.
Czy tak jak poniżej nie byłoby lepiej?... niby to samo a jednak coś innego.
Witam wszystkich.
Czy pomorze mi ktoś zrozumieć zasadę działania kompresora... którędy zasysa powietrze a którym wężem zasila miechy?
Dodaje fotke jak ja to widzę - nie wiem tylko dlaczego sprężone powietrze wraca spowrotem do komory (bo krąży przez pochłaniacz wilgoci? a ten cienki przewód zasila miechy ?)...
i skąd pobiera powietrze?... jest jakiś filtr?...
Napiszę dlaczego chcę wiedzieć jak to z tym jest...
podniosłem autko lewarkiem z przodu tam gdzie jest kompresor, odkręciłem ostojnik (o ile to jest ostojnik) syknęło lekko (był czysty), zakręciłem opuściłem auto i leży przodem :shock:
Kompresor działa (czarnym przewodem daje spore ciśnienie cienkim brązowym nic).
Rozebrałem elektrozawór, wyciągnąłem iglice... też nie podaje tym cienkim.
Są może jakieś mechaniczne zawory w środku które mogły się "zablokować"?
VAG pokazuje tylko przegrzanie kompresora ale to normalne skoro zbyt długo działa a nie pompuje audiczki do góry.
Proszę o pomoc jeśli ktoś ma wiedzę na ten temat :!:
Pozdrawiam, FOSS.
misza.83, poprawiłem tytuł Twojego wątku - to wprawdzie kosmetyka ale tagi piszemy troche inaczej.
I proszę Cię o trochę więcej zasad pisowni polskiej bo jak kolega poniżej zauważył tego się nie da normalnie przeczytać a co dopiero zrozumieć i coś pomóc.
Czy tak jak poniżej nie byłoby lepiej?... niby to samo a jednak coś innego.
Witam wszystkich.
Czy pomorze mi ktoś zrozumieć zasadę działania kompresora... którędy zasysa powietrze a którym wężem zasila miechy?
Dodaje fotke jak ja to widzę - nie wiem tylko dlaczego sprężone powietrze wraca spowrotem do komory (bo krąży przez pochłaniacz wilgoci? a ten cienki przewód zasila miechy ?)...
i skąd pobiera powietrze?... jest jakiś filtr?...
Napiszę dlaczego chcę wiedzieć jak to z tym jest...
podniosłem autko lewarkiem z przodu tam gdzie jest kompresor, odkręciłem ostojnik (o ile to jest ostojnik) syknęło lekko (był czysty), zakręciłem opuściłem auto i leży przodem :shock:
Kompresor działa (czarnym przewodem daje spore ciśnienie cienkim brązowym nic).
Rozebrałem elektrozawór, wyciągnąłem iglice... też nie podaje tym cienkim.
Są może jakieś mechaniczne zawory w środku które mogły się "zablokować"?
VAG pokazuje tylko przegrzanie kompresora ale to normalne skoro zbyt długo działa a nie pompuje audiczki do góry.
Proszę o pomoc jeśli ktoś ma wiedzę na ten temat :!:
Pozdrawiam, FOSS.
Ostatnio zmieniony 06 sty 2011, 14:39 przez misza.83, łącznie zmieniany 1 raz.
- club-iguana
- Forum Audi A8
- Posty: 245
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
- Lokalizacja: Brzozowa/WGM
Witam ponownie , FOSS dzięki za poprawienie mojego posta faktycznie jakoś lepiej to wszystko wygląda teraz, szczerze to pierwszy mój temat jaki założyłem kiedykolwiek dlatego wygląda jak wygląda :oops:
Co do kompresorka to udało mi się go ożywić (pewnie nie na długo) troche zmodyfikowałem jego działanie ale i tak się nie dowiedziałem jaka była przyczyna nie podnoszenia auta.
być może "wywiało" jakąś uszczelkę kiedy odkręciłem "odstojnik" lub coś takiego i nic nie zauważyłem...
pozdrawiam...
Co do kompresorka to udało mi się go ożywić (pewnie nie na długo) troche zmodyfikowałem jego działanie ale i tak się nie dowiedziałem jaka była przyczyna nie podnoszenia auta.
być może "wywiało" jakąś uszczelkę kiedy odkręciłem "odstojnik" lub coś takiego i nic nie zauważyłem...
pozdrawiam...
co myślicie o tym? http://allegro.pl/kompresor-zawieszenia ... 50379.html
kompresor zawieszenia z klasy S mercedesa identyczny jak z audi A8 D3 a cena 5 razy mniejsza niż za oryginał myślicie że zadziała w D3? mechanik chce mi takie coś zamontować uchwyty identyczne i kostki też
jest nadzieja dla naszych starych kompresorów
kompresor zawieszenia z klasy S mercedesa identyczny jak z audi A8 D3 a cena 5 razy mniejsza niż za oryginał myślicie że zadziała w D3? mechanik chce mi takie coś zamontować uchwyty identyczne i kostki też
jest nadzieja dla naszych starych kompresorów
- club-iguana
- Forum Audi A8
- Posty: 245
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
- Lokalizacja: Brzozowa/WGM
Jak będziesz robił przekładkę kompresora to rób zdjęcia i czy się udało , ewentualne sugestie i wskazówki...................jesteś prekursorem wiec ciągnij dalej, czekamy na efekty :d
a tutaj masz moje wypociny z kompresorem
http://www.a8team.pl/topics28/1069.htm
[ Dodano: 2011-02-02, 11:11 ]
[ Dodano: 2011-02-02, 11:13 ]
a tutaj masz moje wypociny z kompresorem
http://www.a8team.pl/topics28/1069.htm
[ Dodano: 2011-02-02, 11:11 ]
przed podnoszeniem auta na podnośniku lub demontażem kompresora trzeba w MMI włączyć tryb podnośnikowy/blokuje zawieszenie/.....jacking................i wtedy nie opadnie.misza.83 pisze:syknęło lekko ,był czysty zakręciłem opuściłem auto i leży przodem
[ Dodano: 2011-02-02, 11:13 ]
to niezły pomysł nawet na przełożenie bebechów ;-) byle tylko średnice pierścieni pasowały........................ale lepiej by było aby go z przeróbkami przełożyć w całości,co nowe to nowe.mazur6662 pisze:ale kosztują 5x mniej. do A8 ok 5tys. do mietka 1tys
- club-iguana
- Forum Audi A8
- Posty: 245
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
- Lokalizacja: Brzozowa/WGM
zanjac wiem o trybie podnośnika i o skutkach nie zastosowania go podnosząc auto,wiec tak też zrobiłem jak napisałeś i tym bardziej było dziwne to że przykucną i nie był by to żaden problem gdyby kompresor chciał pompować powietrze.
myślę że odkręcając ten duży jasny "kapsel" na kompresorku musiało pod ciśnieniem coś wypaść.............pytanie tylko co ??? :-/
myślę że odkręcając ten duży jasny "kapsel" na kompresorku musiało pod ciśnieniem coś wypaść.............pytanie tylko co ??? :-/
kompresor będę wymieniał 17 lutego, dzisiaj sprawdzaliśmy jakie daje ciśnienie i... zabrakło skali ponad 20 bar-ów uchwyty mają podobny rozstaw do tego z naszych autek tylko są nieco niżej osadzone, mam nadzieje że nie będzie to stanowić żadnego problemu za tydzień będzie wiadomo czy zabieg się udał i czy pacjent wytrzymał
-
- Forum Audi A8
- Posty: 17
- Rejestracja: 17 lip 2012, 17:04
- Lokalizacja: uk
chlopaki troche odkopie temam ale niewiem czemu ale chodzi mi poglowie co by bylo jak bysmy odlaczyli kompresor i zaczeli jezdzic na trybie normanym nie na trybie lewarka
jak nisko by to zeszlo dalo by sie jechac??
w mercedesie s mialem zepsuty kompresor i zeszlo nisko ale dalo sie jezdzic ma moze ktos zdjecie
jak nisko by to zeszlo dalo by sie jechac??
w mercedesie s mialem zepsuty kompresor i zeszlo nisko ale dalo sie jezdzic ma moze ktos zdjecie
-
- Forum Audi A8
- Posty: 17
- Rejestracja: 17 lip 2012, 17:04
- Lokalizacja: uk