
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 04 4.0TDI] Końcówki wydechu
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Nie ma się co oszukiwać.... drogie auto, drogie dodatkiLukas134 pisze:FOSS, tylko Supersprint czy Magnaflow będzie kosztowało kilka razy tyle co Ulter![]()

Nie chciałbym nikogo urazić ale jak ja zaczynałem przeróbki to najpierw szukałem produktów gotowych.....
ciężko było coś znaleźć co by cieszyło moje oko i ucho ale w zastępstwie fabrycznych tłumików końcowych rozpatrywałem m.in. również hybrydę czyli tłumik sportowy "no-name" + wspawywane końcówki "made by Ulter"....
ludzie z branży zwrócili mi uwagę, że Ulter dobry jest do Hondy Civic ale nie do Audi A8 i jakoś tak mi to się nie spodobało, że uderzyłem prosto do Ultera z zamówienie indywidualnym gdzie na końcówkach nie miałoby być żadnego logo - Ulter odmówił produkcji więc ja zrezygnowałem z ich końcówek a summa summarum, po podliczeniu kosztów, zamówiłem w EL-TEC wszystko ręcznie robione wg. mojego pomysłu.
Zresztą tu jeden kolega miał już jakieś tłumiki czy też same końcówki Ultera (albo na innym podobnym forum) i skarżył się, że się przypaliły (zmieniły kolor z ładnego chromowanego na błękitny czy jakiś inny) - Ulter nie uznał reklamacji argumentując tym, że produkt jest najwyższej jakości tylko wydech wydziela za dużo ciepła i dlatego się przegrzał

Jak dla mnie tłumaczenie to wierutna bzdura - mój jakoś jeździ już 3 lata i nie przegrzał się ani trochę a to "tylko" ręczna robota małej kilkuosobowej firmy

Ostatnio zmieniony 12 mar 2014, 22:07 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- Lukas134
- Super Klubowicz
- Posty: 1243
- Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
- Lokalizacja: Łosice
FOSS, tak to u Nas jest temat o tych Ulterach
) Twoje El Teci są super, ale i cena była konkretna
) tylko jakość jest extra i za to się płaci
) zresztą robili Ci na własny projekt to też drożej niż gotowiec
Co do zderzaków W12 jest kilka na allegro po ok 2500zł więc można kupić




Co do zderzaków W12 jest kilka na allegro po ok 2500zł więc można kupić

Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce a8team.pl
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Mówi się, że z zabawek się nie wyrasta, tylko one z wiekiem drożeją <hehe>FOSS pisze:Nie ma się co oszukiwać.... drogie auto, drogie dodatkiLukas134 pisze:FOSS, tylko Supersprint czy Magnaflow będzie kosztowało kilka razy tyle co Ulter![]()
![]()
FOSS, bez zbędnej wazeliny to Twój wydech w D3 i długo długo nic. Wygląda prze <cenzura>, i brzmi najprawdopodobniej równie <cenzura>. Jak dla mnie jest to wzór i warto iść w tym kierunku.
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 629
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2008
- Silnik: W12 6.0
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Skawina
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk
tak u mnie wyglądały ultery
a potem załozylem robione na zamówienie w MG Motorsport
tutaj z daleka
i z bliska
dzwięk ultera był nawet fajny
ale po przekroczeniu ok 2tys obrotów zero juz z niego było słychać - natomiast MG brzmi zajebiscie na całej rozpiętości obrotów
ogólnie zmieniłem nie z powodu ze ulter był słaby - fajnie basowąl - raczej z mojej zaawansowanej potrzeby zmieniania czegokolwiek
(tak jak teraz felg), wiadomo jakość wykonania jest różna - MG- szybciej sie rozpadnie auto niż ich produkty - cena - ulter x 3 , i druga rzecz na której mi zależało żeby wydech pracował na całym zakresie obrotów czego w ulterze nie ma
mam nadzieje ze pomogłem tym co sie zastanawiaja nad zakupem ultera 
ogólnie jak za taka kase - fajny - montaż łatwy - ale przy dwóch rurkach trzeba zderzak ciąć trochę -
ale wygląda o nieeebo lepiej niż te jednorurkowce 
a potem załozylem robione na zamówienie w MG Motorsport
dzwięk ultera był nawet fajny
ale po przekroczeniu ok 2tys obrotów zero juz z niego było słychać - natomiast MG brzmi zajebiscie na całej rozpiętości obrotów
ogólnie zmieniłem nie z powodu ze ulter był słaby - fajnie basowąl - raczej z mojej zaawansowanej potrzeby zmieniania czegokolwiek



ogólnie jak za taka kase - fajny - montaż łatwy - ale przy dwóch rurkach trzeba zderzak ciąć trochę -


A8>eSka
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk
-
- Forum Audi A8
- Posty: 182
- Rejestracja: 13 lis 2013, 02:31
- Lokalizacja: Katowice
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk
-
- Forum Audi A8
- Posty: 182
- Rejestracja: 13 lis 2013, 02:31
- Lokalizacja: Katowice
-
- Super Klubowicz
- Posty: 344
- Rejestracja: 20 gru 2013, 16:12
- Lokalizacja: Szczecin