maciu pisze:a ja bym wybierał nowsze... sam bym sobie wstawił CTEC zamiast BVNa
Ciężko powiedzieć czy te nowsze są rzeczywiście lepsze.
U mojego kolegi i klienta w zadbanym i regularnie serwisowanym Q7 w trakcie jazdy autostradowej korba wyszła bokiem.
Silnik był CCFA.
Ale ten motor był dosyć krótko i zaraz wyszła jego poprawiona wersja CCFC.
Nasz klubowy kolega w D4 silnik CDSB już 2 razy wymieniał - kto był i pamięta to gadaliśmy o tym na zlocie.
Z drugiej jednak strony BVN też nie jest taki pancerny jak to się opisuje.
Mam właśnie u siebie jedno takie auto z pękniętą głowicą.
A z obiegowych opinii pęknięta prawa głowica w BVN zdarza się wcale nierzadko.
Zaś BTR znam z innego klientowskiego Q7 i muszę powiedzieć, że ten egzemplarz podziwiam za wytrwałość i odporność na właściciela. Rozrząd grzechocze zarówno przy odpalaniu jak i na wolnych obrotach, turbo leje olejem ale to dalej jeździ o własnych siłach i dalej klepie trasy po kilkaset km dziennie.