Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 05 4.2MPI ] Parktronic - grafika

jasy85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 29
Rejestracja: 14 lis 2018, 20:18
Lokalizacja: Brodnica

[D3 05 4.2MPI ] Parktronic - grafika

Post autor: jasy85 » 09 sty 2019, 19:33

Witam. od jakiego rocznika byl dostepny w adi a8 d3 parktronic z wizualizacja graficzna? czy byla to opcja,czy zalezy to od pojemnosci itp.?dziekuje za pomoc.pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 09 sty 2019, 19:44 przez jasy85, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Re: parctronic - grafika

Post autor: dice111 » 09 sty 2019, 19:44

jasy85 pisze:Witam. od jakiego rocznika byl dostepny w adi a8 d3 parktronic z wizualizacja graficzna?
Od początku
jasy85 pisze:czy byla to opcja
Tak
jasy85 pisze:czy zalezy to od pojemnosci itp.?
Nie
Black Cars Matters

jasy85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 29
Rejestracja: 14 lis 2018, 20:18
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: jasy85 » 09 sty 2019, 20:08

ok. szukam a8d3 4.2 pb mpi po pierwszym lifcie wiec rocznik 2005 ,2006. chcialbym wiedziec na co zwrocic uwage przy zakupie czy ten parctronic graficzny jest i dziala.ogladalem jedna sztuke i tylko cos pikalo a na wyswietlaczu nic niepokazywalo

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 09 sty 2019, 21:01

Nawet jak kupisz bez to tanim kosztem można dołożyć.
Black Cars Matters

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 09 sty 2019, 22:56

Akurat ten parktronik przy zakupie jest najmniejszym problemem <jezyk2>

jasy85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 29
Rejestracja: 14 lis 2018, 20:18
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: jasy85 » 09 sty 2019, 23:20

Dzieki za pomoc.wiem ze to pikus przy innych rzeczach do sprawdzenia.jedni odradzaja drudzy mowia bierz. no podoba mi sie te auto zadne audi do tej pory mnie niezawiodlo. choc tutaj zaraz po zakupie wszyscy mowia o ogromnym wkladzie i to zniecheca.pozdro

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 10 sty 2019, 11:10

jasy85 pisze:... choc tutaj zaraz po zakupie wszyscy mowia o ogromnym wkladzie i to zniecheca.
Nie "wszyscy".
O ogromnym wkładzie po zakupie mówią ci którzy kupili tanio i sztrucla.

Jest sporo przypadków kiedy po zakupie nowy właściciel robi tylko rzeczy eksploatacyjne tj. klocki, olej, filtry - znam temat dobrze bo pomagam w zakupach.
I widziałem nie raz kto kupuje auto "bez wkładu finansowego" a kto, z różnych przyczyn, kupuje poniekąd "na raty" czyli auto w słabym stanie technicznym, wymagające w niedługim czasie wielu różnych inwestycji.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 10 sty 2019, 11:34

jasy85 pisze:wszyscy mowia o ogromnym wkladzie
Raczej chciałeś dodać, wszyscy Ci co kupili swoje tanie okazje w super stanie.
FOSS pisze:O ogromnym wkładzie po zakupie mówią ci którzy kupili tanio i sztrucla.

Jest sporo przypadków kiedy po zakupie nowy właściciel robi tylko rzeczy eksploatacyjne tj. klocki, olej, filtry - znam temat dobrze bo pomagam w zakupach.
I widziałem nie raz kto kupuje auto "bez wkładu finansowego" a kto, z różnych przyczyn, kupuje poniekąd "na raty" czyli auto w słabym stanie technicznym, wymagające w niedługim czasie wielu różnych inwestycji.
Podstawą zakupu D3 są bardzo dobre oględziny. Cena może jedynie coś sugerować ale nie ma się też co nią kierować w 100%. Większość wymaga dużego wkładu na początek bo jest tanie w zakupie a drogie w utrzymaniu. Ludzie kupują, pojeżdżą i sprzedają jak coś się niepokojącego dzieje.

Jeśli miałbym dać Ci radę to nie żałuj na kogoś kto dobrze zna D3. Nie byle kogo od oględzin auta. Zawsze sprawdzaj komputerem przed zakupem. Wtedy wkład po zakupie nie będzie wcale duży.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 10 sty 2019, 12:23

jasy85 pisze:choc tutaj zaraz po zakupie wszyscy mowia o ogromnym wkladzie i to zniecheca.pozdro
po pierwsze trzeba zdefiniować co oznacza "ogromny wkład". Nie zapominajmy - to jest A8 auto z segmentu, w którym tanio nie jest i dla kogoś, kto jeździł np. gulfem 4ry zwykły serwis i finansowo może być przepaść ;)
FOSS pisze:Jest sporo przypadków kiedy po zakupie nowy właściciel robi tylko rzeczy eksploatacyjne tj. klocki, olej, filtry
i tu tkwi sedno sprawy - zrób zwykły serwis olejowy silnik / asb / hamulce z przodu i już na dzień dobry zaczynasz od + / - 4000 zł. Dołóż do tego tylko zawieszenie + 2500 - 3500zł (ceny podaje bez robocizny)...

tak więc to są "normalne" - podstawowe czynności serwisowe na produktach z górnej półki (nie jakies Febi, czy Meyle) i tyle to kosztuje...

wiec jasy85, jak poczytasz trochę o kosztach eksploatacji D2 czy D3 to wszędzie znajdziesz zdanie iż zawsze trzeba mieć min. 5k zł na pakiet startowy, który w zależności od stanu technicznego zakupionego A8, wydasz zaraz po kupnie albo wciągu jego użytkowania :)
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 10 sty 2019, 12:51

CINEK pisze:i tu tkwi sedno sprawy - zrób zwykły serwis olejowy silnik / asb / hamulce
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Co dla kogo jest dużo.

Ale i tak pomiędzy zwykłym pakietem startowym a problemami z jakimś "ciekawym" egzemplarzem jest przepaść. Wydaj 5tys na pakiet startowy i ciesz się autem a wydaj w ciągu roku 15tys na ciągłe naprawy, które wcale po tych 15 się nie muszą skończyć a auto wiecznie stoi po warsztatach. Co w połączeniu z ilością warsztatów ogarniających tak skomplikowane auta daje marne odczucia z posiadania tego auta.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 10 sty 2019, 14:28

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Co dla kogo jest dużo.

Masz race, dlatego na początku napisałem że trzeba zdefiniować co oznacza ogromny wkład, bo dla każdego będzie znaczył co innego. Pytanie do kolegi szukajcsgo D3 ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
uzlik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 19 sty 2015, 00:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uzlik » 10 sty 2019, 15:20

Cinek, jeśli idzie o zawieszenie to Meyle nie jest takie ,,jakieś".

[ Dodano: 2019-01-10, 15:20 ]
:>

jasy85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 29
Rejestracja: 14 lis 2018, 20:18
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: jasy85 » 10 sty 2019, 20:07

Dziekuje wszystkim za rady.wiem ze nie sztuka je kupic sztuka utrzymac.dlatego nieszukam niewiem jakich okazji.ale wiadomo tez ze mozna kupic za okolo 40 tys. i bedzie ok auto, a moge wydac niby na nieokazje 45 tys. i tam na poczatku trzeba bedzie wlozyc pare kk.zalezy mi zeby bylo bez przerobek typu duzy gril.dlatego szukam 4.2 mpi po polowie 2005r po pierwszym lifcie do ktoregos miesiaca 2006 r.do wtedy byl mpi.waski zakres sobie obralem ale wtedy byl fabrycznie single frame i mpi.licze sie z wydatkami w ciagu roku to nieodstrasza mnie,byle wmiare utrzymana sztuke dorwac podkreslam w miare.lubie motoryzacje wiec jak najwiecej chcialbym sam robic,na warsztat jedynie skrzynia i cos naprawde co niepodolam.wczesniej w a6 2.8 wszystko ogarnialem sam.wiem ze to przepasc do a8 ale szybko sie ucze i licze ze z wasza pomaca dam rade :> pozdrawiam

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 10 sty 2019, 20:41

Jest sporo tematów na temat zakupu A8, ale ja zawsze uważałem że największym wrogiem auta jest jego poprzedni właściciel i dla mnie zawsze jest najważniejsze żeby kupić bezwypadkowe ! i co jeszcze tu dodać, mogę powiedzieć że do pakietu startowego można doliczyć np. wymianę rozrządu ok.2-3 tys. opony jak będą słabe to takie 19" średnio 3 tys.Ja np. pojechałem za zachodnią granicę po E65 o której przeczytałem praktycznie wszystko na co zwracać uwagę, a przywiozłem D3 które jak oglądałem to nawet nie wiedziałem jak sprawdzić w MMI zawieszenie czy sie podnosi ;) tak więc moja oglądałem tylko pod kątem blacharskim i udało się nie żałuje ani jednego dnia, jeśli chodzi o pakiet startowy to nic nie przewidzianego nie wyskoczyło zrobiłem tylko płyny i rozrząd żadnych niespodzianek, nawet trafiła mi się z LPG VSI <amasz> oglądałem dwie sztuki jedna była "Single Frame", ale wybrałem Duala bo tamta jak dla mnie to był szrot.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 10 sty 2019, 22:51

[center] Ok Panowie, koniec OT odnośnie kosztów D3, bo temat o parktronicu graficznym ;) [/center]

Tu jest jak by co temat co i jak zrobić aby mieć wizualizacje w MMI

https://www.a8team.pl/d3-03-modul-parkt ... vt4549.htm
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl