![]() |
![]() |
[D3 05 4.2MPI ] Parktronic - grafika
[D3 05 4.2MPI ] Parktronic - grafika
Witam. od jakiego rocznika byl dostepny w adi a8 d3 parktronic z wizualizacja graficzna? czy byla to opcja,czy zalezy to od pojemnosci itp.?dziekuje za pomoc.pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 09 sty 2019, 19:44 przez jasy85, łącznie zmieniany 1 raz.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Re: parctronic - grafika
Od początkujasy85 pisze:Witam. od jakiego rocznika byl dostepny w adi a8 d3 parktronic z wizualizacja graficzna?
Takjasy85 pisze:czy byla to opcja
Niejasy85 pisze:czy zalezy to od pojemnosci itp.?
Black Cars Matters
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Nie "wszyscy".jasy85 pisze:... choc tutaj zaraz po zakupie wszyscy mowia o ogromnym wkladzie i to zniecheca.
O ogromnym wkładzie po zakupie mówią ci którzy kupili tanio i sztrucla.
Jest sporo przypadków kiedy po zakupie nowy właściciel robi tylko rzeczy eksploatacyjne tj. klocki, olej, filtry - znam temat dobrze bo pomagam w zakupach.
I widziałem nie raz kto kupuje auto "bez wkładu finansowego" a kto, z różnych przyczyn, kupuje poniekąd "na raty" czyli auto w słabym stanie technicznym, wymagające w niedługim czasie wielu różnych inwestycji.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Raczej chciałeś dodać, wszyscy Ci co kupili swoje tanie okazje w super stanie.jasy85 pisze:wszyscy mowia o ogromnym wkladzie
Podstawą zakupu D3 są bardzo dobre oględziny. Cena może jedynie coś sugerować ale nie ma się też co nią kierować w 100%. Większość wymaga dużego wkładu na początek bo jest tanie w zakupie a drogie w utrzymaniu. Ludzie kupują, pojeżdżą i sprzedają jak coś się niepokojącego dzieje.FOSS pisze:O ogromnym wkładzie po zakupie mówią ci którzy kupili tanio i sztrucla.
Jest sporo przypadków kiedy po zakupie nowy właściciel robi tylko rzeczy eksploatacyjne tj. klocki, olej, filtry - znam temat dobrze bo pomagam w zakupach.
I widziałem nie raz kto kupuje auto "bez wkładu finansowego" a kto, z różnych przyczyn, kupuje poniekąd "na raty" czyli auto w słabym stanie technicznym, wymagające w niedługim czasie wielu różnych inwestycji.
Jeśli miałbym dać Ci radę to nie żałuj na kogoś kto dobrze zna D3. Nie byle kogo od oględzin auta. Zawsze sprawdzaj komputerem przed zakupem. Wtedy wkład po zakupie nie będzie wcale duży.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
po pierwsze trzeba zdefiniować co oznacza "ogromny wkład". Nie zapominajmy - to jest A8 auto z segmentu, w którym tanio nie jest i dla kogoś, kto jeździł np. gulfem 4ry zwykły serwis i finansowo może być przepaśćjasy85 pisze:choc tutaj zaraz po zakupie wszyscy mowia o ogromnym wkladzie i to zniecheca.pozdro

i tu tkwi sedno sprawy - zrób zwykły serwis olejowy silnik / asb / hamulce z przodu i już na dzień dobry zaczynasz od + / - 4000 zł. Dołóż do tego tylko zawieszenie + 2500 - 3500zł (ceny podaje bez robocizny)...FOSS pisze:Jest sporo przypadków kiedy po zakupie nowy właściciel robi tylko rzeczy eksploatacyjne tj. klocki, olej, filtry
tak więc to są "normalne" - podstawowe czynności serwisowe na produktach z górnej półki (nie jakies Febi, czy Meyle) i tyle to kosztuje...
wiec jasy85, jak poczytasz trochę o kosztach eksploatacji D2 czy D3 to wszędzie znajdziesz zdanie iż zawsze trzeba mieć min. 5k zł na pakiet startowy, który w zależności od stanu technicznego zakupionego A8, wydasz zaraz po kupnie albo wciągu jego użytkowania

to nie jest zwykły napęd...to
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Co dla kogo jest dużo.CINEK pisze:i tu tkwi sedno sprawy - zrób zwykły serwis olejowy silnik / asb / hamulce
Ale i tak pomiędzy zwykłym pakietem startowym a problemami z jakimś "ciekawym" egzemplarzem jest przepaść. Wydaj 5tys na pakiet startowy i ciesz się autem a wydaj w ciągu roku 15tys na ciągłe naprawy, które wcale po tych 15 się nie muszą skończyć a auto wiecznie stoi po warsztatach. Co w połączeniu z ilością warsztatów ogarniających tak skomplikowane auta daje marne odczucia z posiadania tego auta.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Dziekuje wszystkim za rady.wiem ze nie sztuka je kupic sztuka utrzymac.dlatego nieszukam niewiem jakich okazji.ale wiadomo tez ze mozna kupic za okolo 40 tys. i bedzie ok auto, a moge wydac niby na nieokazje 45 tys. i tam na poczatku trzeba bedzie wlozyc pare kk.zalezy mi zeby bylo bez przerobek typu duzy gril.dlatego szukam 4.2 mpi po polowie 2005r po pierwszym lifcie do ktoregos miesiaca 2006 r.do wtedy byl mpi.waski zakres sobie obralem ale wtedy byl fabrycznie single frame i mpi.licze sie z wydatkami w ciagu roku to nieodstrasza mnie,byle wmiare utrzymana sztuke dorwac podkreslam w miare.lubie motoryzacje wiec jak najwiecej chcialbym sam robic,na warsztat jedynie skrzynia i cos naprawde co niepodolam.wczesniej w a6 2.8 wszystko ogarnialem sam.wiem ze to przepasc do a8 ale szybko sie ucze i licze ze z wasza pomaca dam rade
pozdrawiam

-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Jest sporo tematów na temat zakupu A8, ale ja zawsze uważałem że największym wrogiem auta jest jego poprzedni właściciel i dla mnie zawsze jest najważniejsze żeby kupić bezwypadkowe ! i co jeszcze tu dodać, mogę powiedzieć że do pakietu startowego można doliczyć np. wymianę rozrządu ok.2-3 tys. opony jak będą słabe to takie 19" średnio 3 tys.Ja np. pojechałem za zachodnią granicę po E65 o której przeczytałem praktycznie wszystko na co zwracać uwagę, a przywiozłem D3 które jak oglądałem to nawet nie wiedziałem jak sprawdzić w MMI zawieszenie czy sie podnosi
tak więc moja oglądałem tylko pod kątem blacharskim i udało się nie żałuje ani jednego dnia, jeśli chodzi o pakiet startowy to nic nie przewidzianego nie wyskoczyło zrobiłem tylko płyny i rozrząd żadnych niespodzianek, nawet trafiła mi się z LPG VSI
oglądałem dwie sztuki jedna była "Single Frame", ale wybrałem Duala bo tamta jak dla mnie to był szrot.


[center] Ok Panowie, koniec OT odnośnie kosztów D3, bo temat o parktronicu graficznym
[/center]
Tu jest jak by co temat co i jak zrobić aby mieć wizualizacje w MMI
https://www.a8team.pl/d3-03-modul-parkt ... vt4549.htm

Tu jest jak by co temat co i jak zrobić aby mieć wizualizacje w MMI
https://www.a8team.pl/d3-03-modul-parkt ... vt4549.htm
to nie jest zwykły napęd...to