Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
Rozberaliśmy dmuchawe ogrzewania, bo już mi słabo grzało w aucie. Szczotki wymienione ale silniczek ledwo się kręci tak jakby chcial a nie mógł ktoś już tam majstrowal przy tym wynalazku i chyba bardziej popsuł jak naprawił. No nic muszę kupić inny z jednej strony nówka sztuka by się przydała z D3 ale trochę szkoda mi ciąć kabel żeby przylutować starą kostkę
Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
Znalazłem w Łodzi gościa co regeneruje stare dmuchawy to jutro oddam swoją może rzuci okiem i oceni czy da się ją w ogóle uratować. Jak powie że sie nie da to najwyżej kupie jakąś inną z Alledrogo. A Ty Przemek kupowałeś nową dmuchawe od d3?
Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Korba to za dużo powiedziane - kawałek korby prędzej
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
W zeszłym tygodniu wymieniałem pompę wysokiego ciśnienia i aku.
A dziś musiałem wymienić jeszcze wtyczkę od pompy, bo się okazało że lała się na nią benzyna i całkowicie skruszała uszczelka wewnątrz...
Co ciekawe oryginalna wtyczka miała oznaczenie 4D0 971 992 A, a ja kupiłem 4D0 971 992 (bez A) i się okazało, że nie są identyczne.
Różnią się nacięciami w blokadzie styków...
A dziś musiałem wymienić jeszcze wtyczkę od pompy, bo się okazało że lała się na nią benzyna i całkowicie skruszała uszczelka wewnątrz...
Co ciekawe oryginalna wtyczka miała oznaczenie 4D0 971 992 A, a ja kupiłem 4D0 971 992 (bez A) i się okazało, że nie są identyczne.
Różnią się nacięciami w blokadzie styków...
Wprawdzie nie do domu, ale do garażu, a w zasadzie do tych wszystkich prac przy samochodzie, zakupiłem transformator toroidalny, do zasilania żarówki która oświetla mi podwozie samochodu podczas prac w kanale samochodowym.
230V, to jednak trochę za dużo, ze względów bezpieczeństwa, a 24V nikomu raczej krzywdy nie zrobią. Proponuję jeszcze tutaj sprawdzić:
230V, to jednak trochę za dużo, ze względów bezpieczeństwa, a 24V nikomu raczej krzywdy nie zrobią. Proponuję jeszcze tutaj sprawdzić:
Ostatnio zmieniony 15 mar 2020, 13:19 przez jazzm, łącznie zmieniany 2 razy.
Po tym jak wcześniej wsadziłem Concerta od Panasonica w miejsce Delty CC od Blaupunkta musiałem dziś się z tego manewru wycofać. O ile udało się znaleźć opcję na sterowanie wzmakiem o tyle, "prądy" w panasonicach są inne niż w blaupunktach i kradło prąd (0,43A). Także Concert od Panasonica leci na ogłoszenia a zaczynam poszukiwania wersji plus od blaupunkta.
Poza tym, urwałem tajemniczą masę przymocowaną do klapy nad aku. Co to w ogóle jest i po co?
Poza tym, urwałem tajemniczą masę przymocowaną do klapy nad aku. Co to w ogóle jest i po co?
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest