[D3 ALL ] Kasowanie luzów na maglownicy
[D3 ALL ] Kasowanie luzów na maglownicy
Witam
Czy jest cos takiego jak jak kasowanie luzuow maglownicy ?
Jakie sa oznaki zuzycia magla ? Jak sprawdzic ze z maglem jest cos nie tak ?
Czy jest cos takiego jak jak kasowanie luzuow maglownicy ?
Jakie sa oznaki zuzycia magla ? Jak sprawdzic ze z maglem jest cos nie tak ?
Na drążkach kierowniczych może jeszcze pukać.
Ostatnio jak wymieniałem magiel w jednej D3 to jeden drążek latał jak żyd po pustym sklepie - oba poszły do wymiany.
Ostatnio jak wymieniałem magiel w jednej D3 to jeden drążek latał jak żyd po pustym sklepie - oba poszły do wymiany.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
powiem wam że po zrobieniu pełnej geometrii odczuwam właśnie jak by lekki luz w układzie
dostęp do tej śruby jest jakiś szalenie trudny ?
jak wygląda wymiana magla w d3 idzie bokiem wyjąć czy trzeba zwalać skrzynie albo silnik ?bo i takie opinie słyszałem
Foss cenna uwaga musze sprawdzic drazki bo koncowki mam oki zawsze zapominam ze jest tam cos takiego
dostęp do tej śruby jest jakiś szalenie trudny ?
jak wygląda wymiana magla w d3 idzie bokiem wyjąć czy trzeba zwalać skrzynie albo silnik ?bo i takie opinie słyszałem
Foss cenna uwaga musze sprawdzic drazki bo koncowki mam oki zawsze zapominam ze jest tam cos takiego
Ktoś ma czyli ja - robiłem to niedawno w jednej klubowej D3pioter pisze:Właśnie przymierzam się do zmiany magla ale nie wiem jak się za to zabrać , ma ktoś wiedzę czy potrzebny kanał będzie i jakie są haczyki z wymianą ?
Najłatwiej oczywiście na podnośniku, podejście od dołu jest bardzo przydatne ale czy da się bez tego ogarnąć temat to nie wiem bo na podnośniku to oczywiście robiłem.
Magiel wychodzi na bok w lewo.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
a jaki był powód wymiany magla ?
ja zauważyłem że jak płynnie kręcę kier to jest ok
jak krece pomału to koło zauważalnie tak jak by przeskakiwało jak skrece na maxsa koła w lewo i rusze z lekką ilościa gazu to czuć takie trytanie na prawym kole
dodam że nie miałem tego przed wymiana opon i robieniem geometri czy mogli spieprzyć geometrie ?
ja zauważyłem że jak płynnie kręcę kier to jest ok
jak krece pomału to koło zauważalnie tak jak by przeskakiwało jak skrece na maxsa koła w lewo i rusze z lekką ilościa gazu to czuć takie trytanie na prawym kole
dodam że nie miałem tego przed wymiana opon i robieniem geometri czy mogli spieprzyć geometrie ?
Raftor, moim zdaniem to normalne, mam to u siebie w dwóch autach. Pamiętaj, ze opona jest z gumy, która ma być przyczepna do podłoża, a nie ślizgać się po nim. Kręcąc kierownicą wolno guma się ugina i co chwila traci przyczepność przeskakując, podobnie jest jak ruszasz powoli przy maksymalnie skręconych kołach.
Powód był istotny, siknęło płynem ze wspomagania bezpośrednio z magla.raftor pisze:a jaki był powód wymiany magla ?
Wyciek był tak znaczny, że pod warsztat przyjechał na lawecie.
Magiel kupiony regenerowany, działa dobrze ale ze strony firmy regenerującej były drobne niedociągnięcia.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Panowie czy może ktoś potwierdzić czy to tą śrubą można próbować luz zmniejszyć luz na przekładni?? śruba zaznaczona na zdjęciu http://www.fotosik.pl/zdjecie/d939e00c7a3aa75d
łukasz88
u mnie w D2 tą śrubą się bawiłem, a mianowicie waliło mi dosyć znacząco... w końcu dobrałem się do śruby i lekko ją dokręciłem. Poprawa od razu!! dużo mniej stuków a kierownica lekko chodzi dalej!! pare dni później stukało już gorzej jak przed dokręceniem śruby... więc postanowiłem ją jeszcze dokręcić, ale zamiast się dokręcać śruba kręciła się jednocześnie mocno strzelając i kręcenie już nic nie dawało... skończyło się na wymianie magla...
Powie mi ktoś czy ciężko dostać się do śruby korekty luzów ( a8 d3 4.2 moi)
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6