części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

Audi A8 D2 Lift 4.2 V8 Q by Michal_ST

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 30 lis 2018, 20:30

Michal_ST pisze:oni twierdzą że jakoś odsysają przy nawiercaniu
Pic na wodę, fotomontaż ...niestety. Nie istnieje odsysanie, to co wleci do środka zostanie sprasowane przez tłoki na gładzi cylindra a reszta pójdzie w wydech.
Poniżej przykład ile wiórów powstaje przy wierceniu aluminiowego kolektora V8:

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 657
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 10 gru 2018, 09:12

Sporo tych opiłków <boisie>

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 657
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 21 gru 2018, 21:34

Odwiedziłem serwis LPG nieszczelność w instalacji została usunięta :)

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 657
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 09 lut 2019, 04:34

No to pochwalę się pierwszą w pełni samodzielną naprawą przy aucie.

Obrazek
Wymieniłem pompę paliwa na nową oryginalną VDO.
Oczywiście nie obyło się bez komplikacji w wymianie w postaci złamanego króćca ssącego. Cały proces trwał ok trzech godzin udało mi się trafić po 11 razie wkładania kosza. Nie uszkodzilem czujnika poziomu paliwa. Sporo informacji na ten temat zaczerpnąłem z forumowego tutorialu. Zastanawia mnie fakt że u mnie jest dwa złącza banjo - mniejsze w śrubie spinającej obydwa kosze. Tu dzięki koledze młody91 za dostarczenie drugiego kosza z króćcem.

machul333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 07 sie 2017, 15:29
Lokalizacja: Samborowo

Post autor: machul333 » 09 lut 2019, 05:33

Te duże banjo jest do zasilania silnika , małe do webasto. Nie masz może górnej części kosza luzem ? To co właśnie na foto u ciebie widać ,bo szukam samej góry.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 09 lut 2019, 08:41

Michal_ST, gratuluję samozaparcia i udanej wymiany <brawo> <okok> D2 nie tak straszna jak mówią. Wystarczy trochę chęci, umiejętności i można zdziałać dużo dobrego, nie wydając przy tym niepotrzebnie $ ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 657
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 11 lut 2019, 21:10

CINEK, Już zaplanowane mam kilka poprawek :) Wiadomo mechanik ze mnie rządem :P

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 13 lut 2019, 14:20

no ogarniaj maszyne i tak niezle ci idzie ja ajk bym, mial pompę wymienic to bym padl na twarz:) cos duzo masz tam tych awarii 3mam kciuki ze ogarniesz tak jak byc powinno
bądź sobą, wariatów też lubią

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 657
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 13 lut 2019, 19:01

Preston81, awarii to nie ale poprawki typu nie działające PDC, czy uszkodzony przycisk rolety tylnej i otwierania tylnej klapy na słupku.

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 13 lut 2019, 19:37

Preston81 pisze:no ogarniaj maszyne i tak niezle ci idzie ja ajk bym, mial pompę wymienic to bym padl na twarz:) cos duzo masz tam tych awarii 3mam kciuki ze ogarniesz tak jak byc powinno
, nie taka straszna osema jak ci się wydaje
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 657
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 11 mar 2019, 20:10

Po kilku godzinach walki z moimi Xenon Plus nie udało mi się ich uratować. Szybka wewnętrzna nieco się odczyściła z zżółcenia.
Ale poprawy nie widać <bezradny>

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 11 mar 2019, 21:42

no mistrzu a czego sie spodziewales ?:D kup soczewy zrob pelna regeneracje i sie ciesz z fajnych lamp a te pogon
bądź sobą, wariatów też lubią

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 657
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 11 mar 2019, 22:02

Szkoda że przetwornica z Xenon plus nie podejdzie do wersji z soczewkami

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 11 mar 2019, 22:33

Michal_ST pisze:Po kilku godzinach walki z moimi Xenon Plus nie udało mi się ich uratować. Szybka wewnętrzna nieco się odczyściła z zżółcenia.
Ale poprawy nie widać <bezradny>
Regeneruj i zapomnij ;)

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 657
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 12 mar 2019, 00:40

no mistrzu a czego sie spodziewales ?:D kup soczewy zrob pelna regeneracje i sie ciesz z fajnych lamp a te pogon
Z soczewkami to zamiast regeneracji to soczewka z A4 B8 Lift i po problemie tam jest bardzo solidny odbłyśnik.
Jeszcze wpadłem na taki szalony pomysł jakby wyciąć ten zżółknięty plastik i wrzucić bi Led ale czy to by miało wygląd to nie wiem.

Myślałem że da się kupić same lampy i przeszczepić przetwornicę z plusów chyba że jest druga opcja korpus lampy zostawić środek przeszczepić z soczewkowych. W przypadku C5tki dało się do prefl wrzucić liftowy wkład.
Chyba że przetwornice kosztują nie wielkie pieniądze.
Raczej wymiana lamp wyładowczych nie da żadnego rezultatu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl