
Brak błędów , otwieranie działa odpalanie tez.
Problem z zamykaniem zawsze po myjni. Po kilku dniach mu przechodzi. Od czego zacząć? Woda w klamkach do momentu odparowania może wywalać system?
![]() |
![]() |
![]() |
Może, i niedziałający mikrostyk błędu raczej nie pokaże.walus30 pisze:Woda w klamkach do momentu odparowania może wywalać system?
VCDS bloki pomiarowe, sprawdzić czy przycisk reaguje.walus30 pisze:Od czego zacząć?
A ten problem masz na wszystkich klamkach czy tylko drzwi kierowcy ?walus30 pisze:Problem z zamykaniem zawsze po myjni.
no własnie na wszystkich,odcina całkowicie zamykanie,A ten problem masz na wszystkich klamkach czy tylko drzwi kierowcy ?
czy w tych rocznikach również był problem, że najpierw były uszczelniane na sylikon a później zalewane plastikiem? czytałem, że przez to były problemy z wilgocią...kupić 4 sztuki od razu?PABLO200 pisze:do wymiany klamki wkłady
właśnie rozebrali mi 4 klamki i nic tam nie widać, kable całe etc.PABLO200 pisze:kup nowe w ASO 4 sztuki
zobacz to jest ORI Contintenal i jest wzmianka, że "poprawiona wersja "PABLO200 pisze:Czujnik jest uszkodzony.
Przecież kabel sie nie przerwał.
Niestety leciały na potęgę...
mam VCDS, ale dopiero go poznaje.Marcin2013 pisze:walus30 napisał/a:
Od czego zacząć?
VCDS bloki pomiarowe, sprawdzić czy przycisk reaguje.
Tak oprócz jednej, ale w tej akurat działa otwieranie zamykaniePABLO200 pisze:A podświetlenie Led klamek działa?
OK, jak nie zadziała to Ci wszystkie wyslePABLO200 pisze:Wymień wszystkie Tak jak pisałem nie ma czasu na dyskusję byly wadliwe
Pablo powiedz mi jaki jest sens wymiany 4 czujników jak znowu wszystko działa?? Może woda nie wpływa na klamki ale na jakiś sterownik?? Czy któryś sterownik jest „na zewnątrz”??PABLO200 pisze:Czujnik jest uszkodzony.
Przecież kabel sie nie przerwał.
Niestety leciały na potęgę...