Olej PMO - opinie czy ktoś słyszał
Olej PMO - opinie czy ktoś słyszał
Poszukuje osoby, która wypowie się na temat tego oleju.
Jest to ponoć produkt wchodzący dopiero na Nasz rynek.
Bardzo korzystny stosunek ceny do jakości. Rzekomo bije jakością Motyla oraz Valvoline - to opinia dobrego znajomego, który zdecydował się na dystrybucję. Czy ktoś stosował w jakimkolwiek swoim aucie ww. markę??
Jest to ponoć produkt wchodzący dopiero na Nasz rynek.
Bardzo korzystny stosunek ceny do jakości. Rzekomo bije jakością Motyla oraz Valvoline - to opinia dobrego znajomego, który zdecydował się na dystrybucję. Czy ktoś stosował w jakimkolwiek swoim aucie ww. markę??
-
- Forum Audi A8
- Posty: 107
- Rejestracja: 23 mar 2017, 15:41
- Moje auto: 80 B4
- Rocznik: 1994
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: XXXX
- Lokalizacja: Reda
PMO to kolejny olej, który udaje w pełni syntetyka a nim nie jest. Tam chyba jest miks 60/40 podobnie jak Gulf, Fuchs czy Texaco. Choć ten ostatni jest na prawdę dobrym olejem.
Próbowali koledzy w motorsporcie ten olej i nie sprawdził się zbytnio ze względu na słabą termikę, czyli lepkość przy temp 90st i więcej. Ale w cywilach być może się sprawdzi.
Motul i valvo to nie jest jakaś super klasa chyba, że masz na myśli 300V i VR1 i jeśli te oleje są "pobite" przez PMO to mają szansę zawalczyć polski rynek - oby nie skończyli jak Gulf i Fuchs.
Próbowali koledzy w motorsporcie ten olej i nie sprawdził się zbytnio ze względu na słabą termikę, czyli lepkość przy temp 90st i więcej. Ale w cywilach być może się sprawdzi.
Motul i valvo to nie jest jakaś super klasa chyba, że masz na myśli 300V i VR1 i jeśli te oleje są "pobite" przez PMO to mają szansę zawalczyć polski rynek - oby nie skończyli jak Gulf i Fuchs.
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Jesteś pewny, że to PMO się nie sprawdziło?bloku pisze:PMO to kolejny olej, który udaje w pełni syntetyka a nim nie jest. Tam chyba jest miks 60/40 podobnie jak Gulf, Fuchs czy Texaco. Choć ten ostatni jest na prawdę dobrym olejem.
Próbowali koledzy w motorsporcie ten olej i nie sprawdził się zbytnio ze względu na słabą termikę, czyli lepkość przy temp 90st i więcej. Ale w cywilach być może się sprawdzi.
Motul i valvo to nie jest jakaś super klasa chyba, że masz na myśli 300V i VR1 i jeśli te oleje są "pobite" przez PMO to mają szansę zawalczyć polski rynek - oby nie skończyli jak Gulf i Fuchs.
Patrząc na parametry ich wersji Racing to mają jedną z najlepszych (jak nie najlepszą) lepkość w wysokiej temperaturze.
A NOACK też wygląda imponująco bo jest na poziomie ok 5%.
Jak się spisuje w silniku to nie wiem, bo jeszcze nie zamóiwłem i waham się pomiędzy tym a Motulem 300v, ale na papierze wygląda bardzo dobrze.
10kkm przejechane- olej nr 1 po tym czasie czystyMichal_ST pisze:Texaco Havoline miałem ten olej zalany na poprzednim Audi i byłem pod wrażeniem czystości po 10kkm.
10kkm przejechane- olej nr 2 po tym czasie brudny
Który z tych olejów jest lepszy (nr 1 czy nr 2) zakładając teoretycznie, że warunki pracy/stanu silnika, paliwa itd. są takie same?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 107
- Rejestracja: 23 mar 2017, 15:41
- Moje auto: 80 B4
- Rocznik: 1994
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: XXXX
- Lokalizacja: Reda
kabartek0 pisze:Jesteś pewny, że to PMO się nie sprawdziło?bloku pisze:PMO to kolejny olej, który udaje w pełni syntetyka a nim nie jest. Tam chyba jest miks 60/40 podobnie jak Gulf, Fuchs czy Texaco. Choć ten ostatni jest na prawdę dobrym olejem.
Próbowali koledzy w motorsporcie ten olej i nie sprawdził się zbytnio ze względu na słabą termikę, czyli lepkość przy temp 90st i więcej. Ale w cywilach być może się sprawdzi.
Motul i valvo to nie jest jakaś super klasa chyba, że masz na myśli 300V i VR1 i jeśli te oleje są "pobite" przez PMO to mają szansę zawalczyć polski rynek - oby nie skończyli jak Gulf i Fuchs.
Patrząc na parametry ich wersji Racing to mają jedną z najlepszych (jak nie najlepszą) lepkość w wysokiej temperaturze.
A NOACK też wygląda imponująco bo jest na poziomie ok 5%.
Jak się spisuje w silniku to nie wiem, bo jeszcze nie zamóiwłem i waham się pomiędzy tym a Motulem 300v, ale na papierze wygląda bardzo dobrze.
Pamiętaj, że papier wszystko przyjmie. Wiele testów jest robione pod kątem konkretnej marki. O ile Motul 300V kiedyś był "wow" o tyle teraz raczej go ludzie unikają. Stosując Penrite, Amsoil, Millers, etc.
Ja od pewnego czasu jestem wierny LM i póki co zdaje egzamin. Głównie cena vs jakość za nim przemawia. W motorsporcie znów stosowałem Penrite.
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
nawet najdroższy olej nie naprawi silnika Jak silnik bierze olej to wina jest po stronie silnika a nie oleju .Michal_ST pisze:Zalałem tym olejem Golfa zastanawiał mnie taki kolor niczym mocniejsza herbata zrobiłem 2k na Nim jeszcze tysiąc i sprawdzenie czy zużywa olej.
Minimalnie może coś poprawisz ale problem pozostaje.
To nie bzdura tylko czysta prawda. Ale jeśli zarzucasz mi ze mówię głupoty, to chętnie wysłucham Twojej wersji.panton pisze:po to są chyba fora by można było takie bzdury wypisywaćkabartek0 pisze:W benzynie ten który jest czysty a w dieslu ten który jest czarny. Dlatego, ze olej w dieslu ma za zadanie dyspergować cząsteczki sadzy a benzynie olej nie ma takich właściwości
kabartek0, olej do 4.2TDI i do 4.0TFSI jest ten sam - Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30 (norma 504 00 dla benzyny i 507 00 dla TDI z DPF)
ten sam olej "w dieslu ma za zadanie dyspergować cząsteczki sadzy a benzynie olej nie ma takich właściwości"
możesz wyjaśnić skąd ten sam olej w jednym silniku ma takie "zdolności" a już w innym nie ma?
ten sam olej "w dieslu ma za zadanie dyspergować cząsteczki sadzy a benzynie olej nie ma takich właściwości"
możesz wyjaśnić skąd ten sam olej w jednym silniku ma takie "zdolności" a już w innym nie ma?
Oczywiście olej jest taki sam i zachowuje się tak samo w dieslu i benzynie. Chodzi jednak o to, że benzynie nie powstaje sadza, więc olej nie ma czego dyspergować. Ale mimo wszystko nie można powiedzieć, że w silnikach benzynowych ten składnik, który odpowiedzialny jest za dyspergowanie cząsteczek pozostaje niewykorzystany. On też ma czasami u dział w czyszczeniu silnika np po jakimś oleju, który zostawił nagar, albo po oleju którego ktoś nie wymieniał przez długi okres.