części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Wymiana napinacza (nastawnika) łańcucha

Zrobiłeś coś w swoim Audi A8 ? Masz do tego fotostory i opis ? Pochwal się innym.
michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 08 sty 2019, 20:59

Aktualnie 699zl / 1szt
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Piotr-S8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 14 lis 2017, 23:17
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Piotr-S8 » 08 sty 2019, 21:08

Michał, a Ty co myślisz o regeneracji ?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 08 sty 2019, 21:18

Regeneracja ma sens - w początowych fazach uszkodzenia nastawnika - jeśli klepie już ja szalony wtedy tylko wymiana na inny / nowy

Dobrze jest najpierw zadbac o ogólną kondycję silnika - przepłukać porządnie i stosować olej o bardzo dobrych parametrach . Profilaktycznie sciągnąc jedną pokrywę zaworów i ocenić stan slizgów itp

Jeśli realnie są 2 lata gwarancji i firma bierze odpowiedzialność za to co robi - to uważam to za ciekawą alternatywę dla ORI nastawnika
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 sty 2019, 21:28

ale były dwie jedna dawała a druga nie <bezradny> a na poważnie ja tam nie wiem jak jest z tą firmą ale bywa tak że szukają zawsze winny w wszystkim tylko nie w tym co reklamowane .
Ja teraz szarpie się z dpfm wyszło na to że nowy z kraju PRC trzeba zakładać w aso z wydrukami a jak się zapcha to demontować podobnie i jeszcze stwierdzić co jest uszkodzone .
Z nastawnikiem z tego samego kraju było podobnie poszła kasa w błoto

Piotr-S8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 14 lis 2017, 23:17
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Piotr-S8 » 08 sty 2019, 21:32

pepi pisze:ale były dwie jedna dawała a druga nie <bezradny> a na poważnie ja tam nie wiem jak jest z tą firmą ale bywa tak że szukają zawsze winny w wszystkim tylko nie w tym co reklamowane .
Ja teraz szarpie się z dpfm wyszło na to że nowy z kraju PRC trzeba zakładać w aso z wydrukami a jak się zapcha to demontować podobnie i jeszcze stwierdzić co jest uszkodzone .
Z nastawnikiem z tego samego kraju było podobnie poszła kasa w błoto
pepi o co kaman ?

Mówimy o regeneracji oryginalnych części, a nie o zamiennikach zrobionych z ryżu...

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 sty 2019, 22:13

mi bardziej chodziło o proces reklamacyji czy będzie uznawana-pomijam już montaż i demontaż albo w skrajnych przypadkach po głowicy bo też tak może być .
Ale temat ryżu też jest ważny bo ciekawie co oni do naprawy stosują i skąd towar ?

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 17 sty 2019, 22:34

Mogę się tylko dopisać do listy jako zadowolony klient http://mehenker.com Robili mi kilka vanosów i jakieś vaginy. Uczciwe, rzetelne podejście. ZTCP z rozmowy to oni coś tam modyfikowali fabrykę.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 sty 2019, 07:41

na razie nie mam potrzeby nic robić za jeden - dwa lata samo wyjdzie co i jak :]

MICRII
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 10 paź 2016, 20:31
Lokalizacja: Bystrzyca Górna

[S8 D2 FL] Ślizgi nastawnika

Post autor: MICRII » 29 mar 2019, 16:17

Witam szanowne grono, dzisiaj zabrałem się za wymianę ślizgów nastawnika w głowicy po stronie kierowcy. I nie wiem dlaczego skręciłem przyrządem napinacz a łańcuch dalej napięty jak baranie jaja :)

O co kaman ??? :]

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 mar 2019, 19:49

napinacz delikatnie uniosłeś do góry ?

MICRII
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 10 paź 2016, 20:31
Lokalizacja: Bystrzyca Górna

Post autor: MICRII » 01 kwie 2019, 13:33

pepi pisze:napinacz delikatnie uniosłeś do góry ?
Robię to w wolnej chwili której mi właśnie cały czas brakuje :)

Łańcuch luźny wałek odkręcony ale blokuje mi się teraz nastawnik na blasze od rozrządu. I nie chce wyjść to ustrojstwo do góry :P

Prezes-Artek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 178
Rejestracja: 02 kwie 2017, 16:13
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Prezes-Artek » 01 kwie 2019, 17:24

No niestety to ta gorsza strona do roboty właśnie przez tą blachę.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 01 kwie 2019, 17:50

Prezes-Artek pisze:No niestety to ta gorsza strona do roboty właśnie przez tą blachę.
A moim zdaniem strona kierowcy to właśnie ta łatwiejsza strona do roboty - o ile robisz to zgodnie ze sztuką :)

Jak rozepniesz rozrząd to zdejmujesz koło paska rozrządu z wałka wydechowego, później zdejmujesz tą blachę co przeszkadza i później już nic nie przeszkadza ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 kwie 2019, 20:31

z lewej jest gorzej z prawej sam wyskakuje

Prezes-Artek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 178
Rejestracja: 02 kwie 2017, 16:13
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Prezes-Artek » 01 kwie 2019, 20:40

FOSS pisze:
Prezes-Artek pisze:No niestety to ta gorsza strona do roboty właśnie przez tą blachę.
A moim zdaniem strona kierowcy to właśnie ta łatwiejsza strona do roboty - o ile robisz to zgodnie ze sztuką :)

Jak rozepniesz rozrząd to zdejmujesz koło paska rozrządu z wałka wydechowego, później zdejmujesz tą blachę co przeszkadza i później już nic nie przeszkadza ;)
No tak jeśli rozepnie się rozrząd to już jeden pierun która strona :) no ale od strony kierowcy w zasadzie bliżej i nie trzeba sięgać w głąb :>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl