[D3 06 4.2MPI/LPG ] Ciezko odpala na zimnym po nocy
CINEK,
Instalacja jest 2letnia kupilem z autem , zakaladana w znanym mi zakladzie. Mam fakture na 6tys wiec obstawiam ze do najgorszych nie nalezy. Niestety kwity leza 1300km ode mnie.
Dzis latalem troche jeszcze i kotlowalem na 5 tys obrotow i redukcje i ani razu nie odpielo. Pol butli gazu.
A co jezeli chodzi o jazde 140km/h dluzej autostrada i spadkiem temperatury do 80-85st? 10st w Holandii.
Na dniach zabieram się za sprawdzanie i bede informowal. Jak rozwiaze problem to tez napisze.
Jutro postaram sie ogarnac zdjecie faktury z rospiska od LPG.
Jakby ktos mial cos przydatnego w temacie to smialo
Po rozwiazaniu problemu poprosze o zamknkecie tematu. Poki open - free dyskusja pozdrawiam
[ Dodano: 2019-02-12, 13:22 ]
3 dni temu wyjezdzilem gaz do 0. Zatankowalem paliwa po korek. I pali jak wsciekla. Nawet jak paliwo spadlo ponizej cwiartki.
Czyli gaz.
Co to moze byc?
Wiem ze ciezko gdybac ale siedze w Holce a tutejszym fachowcom trzeba wszystko palcem pokazac i zasugerowac co zrobic bo inaczej wymieniaja wszystko na nowe na farta
Instalacja jest 2letnia kupilem z autem , zakaladana w znanym mi zakladzie. Mam fakture na 6tys wiec obstawiam ze do najgorszych nie nalezy. Niestety kwity leza 1300km ode mnie.
Dzis latalem troche jeszcze i kotlowalem na 5 tys obrotow i redukcje i ani razu nie odpielo. Pol butli gazu.
A co jezeli chodzi o jazde 140km/h dluzej autostrada i spadkiem temperatury do 80-85st? 10st w Holandii.
Na dniach zabieram się za sprawdzanie i bede informowal. Jak rozwiaze problem to tez napisze.
Jutro postaram sie ogarnac zdjecie faktury z rospiska od LPG.
Jakby ktos mial cos przydatnego w temacie to smialo
Po rozwiazaniu problemu poprosze o zamknkecie tematu. Poki open - free dyskusja pozdrawiam
[ Dodano: 2019-02-12, 13:22 ]
3 dni temu wyjezdzilem gaz do 0. Zatankowalem paliwa po korek. I pali jak wsciekla. Nawet jak paliwo spadlo ponizej cwiartki.
Czyli gaz.
Co to moze byc?
Wiem ze ciezko gdybac ale siedze w Holce a tutejszym fachowcom trzeba wszystko palcem pokazac i zasugerowac co zrobic bo inaczej wymieniaja wszystko na nowe na farta
Zatankuj teraz gaz i przejedź się kilka km, alby gaz wszedł do układu. Rano jak znów ciężko odpali to będziesz wiedzieć na 100%. A wtedy :Caprio_xD pisze:3 dni temu wyjezdzilem gaz do 0. Zatankowalem paliwa po korek. I pali jak wsciekla. Nawet jak paliwo spadlo ponizej cwiartki.
Czyli gaz.
Co to moze byc?
odpinasaz wężyk podciśnienia reduktora od trójnika (w zależności gdzie masz go wpiętego), szklana z wodą i wężyk sądzisz do środka. Jak zaczną się robić bańki to reduktor puszcza, lub....
Zdejmujesz wężyk podciśnienia z reduktora i psikasz na kruciec woda z rozcienczonym mydłem. Jak z krućca zaczną lecieć bańki to reduktor puszcza.
Tym sposobem z rozcieńczonym mydłem możesz ogólnie sprawdzić szczelność na wężach, laczeniach, wtryskach, lub też kupić preparat do sprzedania szczelnością.
to nie jest zwykły napęd...to
Nie masz tak kogoś z VCDSem?
8080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground.
17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow
17819 - Secondary Air Injection System: Bank 2: Insufficient Flow
01772 - Przewód sygnałowy czujnika cisnieniaw układzie poziomowania
02095 - component protection active
00181 - Access/Start Authorization Antenna (in Rear bumper) (R136)
02443 - Panel obsługi 012 - usterka elektryczna w obwodzie - MIL zapalona
00510 - tu nie jestem pewien ale raczej od osłony przeciwwiatrowej
Ogólnie pojedź na normalnego kompa bo jak widzisz to masz zlepek błędów z całego auta i usterki silnika możesz szukać ze świeczką. Jedne od zawieszenia inne z anten jeszcze inne z szyberdachu.
8080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground.
17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow
17819 - Secondary Air Injection System: Bank 2: Insufficient Flow
01772 - Przewód sygnałowy czujnika cisnieniaw układzie poziomowania
02095 - component protection active
00181 - Access/Start Authorization Antenna (in Rear bumper) (R136)
02443 - Panel obsługi 012 - usterka elektryczna w obwodzie - MIL zapalona
00510 - tu nie jestem pewien ale raczej od osłony przeciwwiatrowej
Ogólnie pojedź na normalnego kompa bo jak widzisz to masz zlepek błędów z całego auta i usterki silnika możesz szukać ze świeczką. Jedne od zawieszenia inne z anten jeszcze inne z szyberdachu.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Też mam podobną sytuację. 4.2 LPG 2002.
Dłuższy postój, kręci, kręci i nie odpala. Delikatnie nacisnę pedał gazu i łapie od strzała. Jednak gdy tak robię, te pierwsze "takty" silnika przy otwartych drzwiach wydają się takie metaliczne w brzmieniu.
Bak zalany do pełna, instalacja LPG uszczelniona, kolektor sprawdzony.
Wcześniej zwracało mi P0491 i P0492. Okazało się, że rura odkurzacza wypadła, oraz jedno podciśnienie przy gruszce było ułamane. Po podłączeniu jednego i drugiego błędów już nie zwraca, ale dalej tak samo ciężko pali.
Za drugim razem lub gdy jest ciepły robi to od strzała.
Poza sprawdzeniem pompy paliwa, może zapłon. Kończą mi się pomysły.
Dłuższy postój, kręci, kręci i nie odpala. Delikatnie nacisnę pedał gazu i łapie od strzała. Jednak gdy tak robię, te pierwsze "takty" silnika przy otwartych drzwiach wydają się takie metaliczne w brzmieniu.
Bak zalany do pełna, instalacja LPG uszczelniona, kolektor sprawdzony.
Wcześniej zwracało mi P0491 i P0492. Okazało się, że rura odkurzacza wypadła, oraz jedno podciśnienie przy gruszce było ułamane. Po podłączeniu jednego i drugiego błędów już nie zwraca, ale dalej tak samo ciężko pali.
Za drugim razem lub gdy jest ciepły robi to od strzała.
Poza sprawdzeniem pompy paliwa, może zapłon. Kończą mi się pomysły.