Cześć, jak w temacie. Odebrałem dziś auto, wiem że było na podnośniku. Gdy odbierałem było wszystko ok, stał normalnie. Odstawiłem do domu, auto przestało 4h i idąc teraz do auta widzę że przód leży, odpalając go i próbując podnieść widzę że tył się napompował, a przód bez zmian, słyszę jak by uciekające powietrze z przedniego prawego koła. Lewe jak by odrobinę dopompował ale to nie jest ten poziom.
Moje pytanie: czy skoro podnieśli auto to z czym muszę się liczyć, czy z wymianą wszystkich 4 czy miechów czy z tym jednym z którego ucieka powietrze.
Druga sprawa, jak bardzo jest to realne, że zakład przyzna się do błędu?
[D3 preFL ALL ] Zepsute przez mechanika zawieszenie
Type lat w A8 a ciągle Cię to dziwi?Mechanik trybu podnośnika w A8 nie zna ?
Oczywiście, że mógł. Nie można stwierdzić, że to akurat ten powód ale też nie można powiedzieć, że to nie możliwe.Na pewno nie rozszczelnil sie z powodu nie uzycia trybu podnosnika.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Ale jak ? O ile kompresor jest teoretycznie zabezpieczony przed przegrzaniem (o czym z reszta bledy powiedza) to jaki wplyw na szczelnosc mialoby nie uzycie trybu podnosnikowego ?
Musialaby juz jakas byc, a powiekszyc sie od ciagu pracy badz wiekszego cisnienia w ukladzie.
Skoro slychac ze luft ucieka tzn ze jest nieszczelnosc, a jak z jednej strony, wiecej z jednego kola to chyba jasne.
Musialaby juz jakas byc, a powiekszyc sie od ciagu pracy badz wiekszego cisnienia w ukladzie.
Skoro slychac ze luft ucieka tzn ze jest nieszczelnosc, a jak z jednej strony, wiecej z jednego kola to chyba jasne.
Black Cars Matters
wlasnie ostatnio po wizycie w warsztacie (sam wjezdzalem na podnosnik)
pod koniec roboty sie zorientowalem ze z pospiechu zapomniałem o osławionym
trybie... i taka mnie naszła refleksja że problemem moze byc tylko sytuacja
gdy podnosimy jedną stronę/koło
wtedy układ próbując poziomować może doprowadzic do sytuacji gdy z jednej strony bedzie
dorzucał cisnienia z drugiej upuszczał (do osiągnięcia resztkowego jak sprawny
zawór zwrotny jak nie to do wyrównania z otoczeniem) i wtedy dodatkowo gdy mamy
niesprawny zaworek resztkowy, moze przy gwałtownym opuszczaniu (jak to z żaby)
taki luzniejszy miech może się ułozyć dziwnie i faktycznie gdzies zaczac ocierac/przetrzeć
ale to też nie od razu, mam rozebrany taki amor i nie wiem jak od jednego strzału miałoby
rozerwać taką gumę
bez trybu podnosnika przy podnoszeniu całego auta nigdy nie słyszałem żadnych prób
poziomowania ze strony układu
ja bym nie demonizował zresztą jacking mode z samej nazwy odnosi się bardziej do lewarka
(jack) a nie do podnoszenia za pomocą podnośnika (lift)
jak to jest po niemiecku w menu?
pod koniec roboty sie zorientowalem ze z pospiechu zapomniałem o osławionym
trybie... i taka mnie naszła refleksja że problemem moze byc tylko sytuacja
gdy podnosimy jedną stronę/koło
wtedy układ próbując poziomować może doprowadzic do sytuacji gdy z jednej strony bedzie
dorzucał cisnienia z drugiej upuszczał (do osiągnięcia resztkowego jak sprawny
zawór zwrotny jak nie to do wyrównania z otoczeniem) i wtedy dodatkowo gdy mamy
niesprawny zaworek resztkowy, moze przy gwałtownym opuszczaniu (jak to z żaby)
taki luzniejszy miech może się ułozyć dziwnie i faktycznie gdzies zaczac ocierac/przetrzeć
ale to też nie od razu, mam rozebrany taki amor i nie wiem jak od jednego strzału miałoby
rozerwać taką gumę
bez trybu podnosnika przy podnoszeniu całego auta nigdy nie słyszałem żadnych prób
poziomowania ze strony układu
ja bym nie demonizował zresztą jacking mode z samej nazwy odnosi się bardziej do lewarka
(jack) a nie do podnoszenia za pomocą podnośnika (lift)
jak to jest po niemiecku w menu?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020