części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 10 lip 2019, 10:03

Koniecznie pod obie! Pod jedną bez sensu. Jak będziesz np. sprawdzał mieszankę przy pełnym bucie, to musisz widzieć, czy oba banki są "na bogato", a i przy mniejszych obciążeniach można obserwować, czy nie rozjeżdżają się zanadto banki. Co prawda możesz śledzić sondy również w VAGu lub jakimś ELMie, ale podpinając sondy do centralki LPG masz wszystko w jednym miejscu i na jednym wykresie.

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 14 lip 2019, 09:57

no dobrze to rozumiem ,ze musze pod czarny kabelek w sondzie podpiąć? a jesli chodzi o przełącznik w kabinie to gdzie macie go umiejscowionego?
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 14 lip 2019, 22:31

no pod czarny tylko nie od strony sądy

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 15 lip 2019, 05:28

No znalazłem te przewodziki obok ECU, czarne z sondy łącz się później w biały i zielony, i w te właśnie wpiolem, dobrze?
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 15 lip 2019, 13:37

nie wiem ja kolorów nie znam tylko przepikuje z czarnego do wtyczki ecu :P

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 15 lip 2019, 15:02

No i tak zrobilem
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 15 lip 2019, 21:42

to ok a jaki ty sterownik dałeś

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 16 lip 2019, 05:22

Ja go przekładam, poprzednio miałem obok pompy ABS,
Staga
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 01 lut 2020, 11:40

Witam.Będę tym razem gazował S8 AQH.Mam pytanko odnośnie reduktora do S8 D2.Czy KME TWIN wyrabiaw tym silniku.Jak wiadomo w A8 D2 np.AQF 310PS sprawuje się znakomicie.Tu jednak jest 50 kucyków więcej.Czy lepiej dać 2 reduktory???pozdrawiam

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 lut 2020, 13:05

da rade przy odpowiednim zasilaniu fazy ciekłej

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 01 lut 2020, 13:14

Będzie zamontowany w butli wielozawor EXTRA z wyjściem na fi8 i od butli do reduktora będzie pociągnięty FARO8.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 lut 2020, 17:30

jak po drodze nie pozaginasz :P

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 01 lut 2020, 18:32

No żeby zagiąć przewód FARO to trza się postarać🙂To nie miedziany przewód który jest podatny na takie zwężenia przy zagieciu🙂

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 lut 2020, 19:22

tia też tak kiedyś myślałem <bezradny>

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 02 lut 2020, 10:43

Może inaczej zapytam.Kto w silniku AQH lub AVP ma taki reduktor i może podzielić się informacją czy ten reduktor ogarnia tę moc???Jakie ma spadki ciśnienia przy max bucie???pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl