Dzisiaj w trasie do Włoch po 600 km na tempompacie , komunikat EPC, silnik może być na obrotach nie wyższych niż 4 tys . ( aktualny przebieg 130tk)
Parking , wyłącznie auta , stres, włączenie i komunikatu brak . Zrobione następne 800 bez problemu. Nie wiem jak u Was, ale zaczynam podzielać opinie wielu użytkowników, ze elektronika w D4 żyje własnym życiem i wkurw** właściciela . A stres bezcenny na autostradzie
[D4 12 4.2FSI ] Epc
[D4 12 4.2FSI ] Epc
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez walus30, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 lip 2019, 15:08
- Lokalizacja: Szkocja
nie koniecznie mozliwe ze zawor egr daje o sobie znac. mialem podobnie tylko ze w skodzie superb jechalem do polski i wyskakiwal blad silnika, auto wchodzilo w tryb awaryjny. po zatrzymaniu sie i wylaczeniu silnika problem znikal po jakims czasie sie pojawial znowu ale to bylo na autosteardzie w niemczech gdzie auto osiagalo wieksze predkosc. a o egr ze jest z nim problem dowiedzialem sie od razu bo zawsze mam jakies urzadzenie diagnostyczne przy sobie (nauczony doswiadczeniem) po powrocie do do mu mieszkam w szkocji przy normalnym uzytkowaniu nic juz nie wyskoczylo, ale mimo to wylaczylem ten zawor zeby miec swiety spokoj Pozdraweim
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
Uważam że wożenie VCDS lub innego urzadzenia jest wskazane , miałem podobnie to naczy jechałem z domu do Bielska-Białej i w połowie trasy tryb awaryjny , uuups ,hmm miałem lapka i VCSDS-a , diagnoza : turbosprężarka po 17 tyś km zakończyła żywota , całe szczęście że miałem gwarancje fabryczną dlatego 12 tyś zł zapłacił producent . Urządzenie diagnostyczne to podstawa w trasie .......
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Czujnik położenia wału z wiązką do ECU, czujnik temperatury, przepływomierz i jeśli wszystko zawiedzie gazetę, żeby ją wsadzić we wlew paliwa i podpalić.dice111 pisze:No.. przy D2 za to warto też wozić zapasowe moduły, cewki, świece, ECU (najlepiej oba jak ASB), pewnie Pepek coś dorzuci od siebie
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.