............Chętnego Mechanika/Znawce tematu który pomoże zdiagnozować ową przyczynę z Trójmiasta który zmierzył się już z takim wyzwaniem.
Objawy:
Auto przez ostatnie kilka dni po odpaleniu na PB ,,PŁYWAŁO NA WOLNYCH OBROTACH'' po przejściu na LPG auto jeździło bez zastrzeżeń jak i na PB latało bdb
Wczoraj - polatałem cały dzień na PB i gdy chciałem wieczorem odpalić AUTO , musiałem kręcić bardzo długo -kilka minut.
Po długiej walce odpalał i gasł itd...w końcu odpalił na PB ale stojąc na światłach musiałem cały czas trzymać minimum 1000obr bo inaczej falował i chciał zgasnąć.
Dziś już nie chce odpalić ani na PB, anie na LPG ............ dodam, że ( gdy kiedyś padła pompa paliwa to chociaż na LPG odpalał od strzała a teraz zero reakcji : ( i to mnie matrwi..
- EWIDENTNIE DOSTAJE ZA DUŻO PALIWA , bo śmierdzi gdy go kręcę i zalewa jakby nie było iskry..
- JEDYNE BŁĘDY jakie pokazał 17535,17537 - MIESZANKA ZA BOGATA STRONA 1 i 2 oraz 16486 Przepływomierz niskie napięcie. po wykasowaniu brak...
Panowie na co stawiacie... Kto może pomóc - bardzo proszę.
Czytając na Forum przyczyn może być klika
-Eliminuje tylko CEWKI - gdyż wymieniłem rok temu
- Świece - zamówiłem ( będą na wtorek)
ale mam wrażenie, że świece to zbyt mało. Co dalej
- WTRYSKIWACZE?
- A MOŻE MAPA PB I LPG się rozjechała ?
Jakieś dobre rady
![<bezradny>](https://a8team.pl/images/smilies/bezradny.gif)
ps:
niestety nie jestem mechanikiem, więc sam nic nie zrobię
![<boisie>](https://a8team.pl/images/smilies/boisie.gif)
Z góry dziękuje za każdy wpis- pomoc.