części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 97 LPG ] webasto - adaptacja minimalnego napięcia

sasquatch
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 25 lis 2016, 06:12
Lokalizacja: Mysłowice

[S8 D2 97 LPG ] webasto - adaptacja minimalnego napięcia

Post autor: sasquatch » 15 paź 2019, 12:16

Wie ktoś z tu obecnych, jak przekodować webasto przez VAGa, tak aby zmniejszyć w ustawieniach minimalne napięcie, przy którym się ono wyłączy?
Mam roczny akumulator, ładowanie 14,4V, nie brakuje prądu przy rozruchu a jednak webasto pracuje max 10-12 minut.

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 15 paź 2019, 13:39

Podaj kodowanie, wersję sterownika i wartość adaptacji na kanale 1. Masz jeden aku? Krótka praca webasto może wynikać również z odczytów temperatury (np. uszkodzony czujnik). Przez te kilkanaście minut grzeje prawidłowo?

sasquatch
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 25 lis 2016, 06:12
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: sasquatch » 15 paź 2019, 15:23

Podeśle jak się podłącze pod sterownik.
Przez te kilkanaście minut grzeje bezproblemowo

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 15 paź 2019, 15:45

W preFL masz mieć 2 aku przy webasto.
Black Cars Matters

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 15 paź 2019, 17:13

U mnie jest podobnie, mam 2 aku i czasem się wyłącza, błąd jaki zapisuje związany jest właśnie z napięciem na piecu, jest wogole jakąś szansa na przekodowanie tego? Wydaje mi się że poniżej 10.5V się wylacza
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

sasquatch
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 25 lis 2016, 06:12
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: sasquatch » 15 paź 2019, 20:06

Mam preFl i jeden akumulator - 110Ah

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 15 paź 2019, 20:54

A to były takie wersje ? Czy ktoś wyjął lub webasto dołożone ?
Black Cars Matters

sasquatch
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 25 lis 2016, 06:12
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: sasquatch » 16 paź 2019, 08:57

po VINie wychodzi mi:
- 9M9 - ogrzewanie postojowe ze zdalnym sterowaniem
- J0W - akumulator 410A (88Ah)

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 16 paź 2019, 11:07

Wg etki dodatkowa bateria była do numeru nadwozia 4D-V-020000.

caro86wlkp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 109
Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
Lokalizacja: Konin

Post autor: caro86wlkp » 16 paź 2019, 16:01

tak z ciekawości gdzie powinien znajdować się drugi akumulator? rozbierałem a8 z 2001r z webasto i nie widziałem nigdzie miejsca na drugi akumulator. Czy same karoserie przed i po lifcie różnią się?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 16 paź 2019, 16:08

W preFL nad pierwszym aku we wnece. FL nigdy nie mial dwoch. Z w/w wynika ze rowniez preFL tzw miedzy lift mial juz jeden.
Black Cars Matters

sasquatch
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 25 lis 2016, 06:12
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: sasquatch » 17 paź 2019, 06:13

z VCDS-a wychodzi takie coś:
- numer VAG 4D0265105C
- kodowanie 0001
- WSC 02314

i do tego błąd 01444 - Under-voltage shut-off (35-10 - - - Intermittent)

Napięcie na VCDSie pokazuje 10.8V i skacze od 10.5 do 11.8V na zgaszonym silniku. Po odpaleniu pokazuje 14V-14.2V.

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 17 paź 2019, 07:38

To napięcie skacze na pracującym webasto?

Miałeś jeszcze podać wartość adaptacji w kanale 1 i wersję sterownika (wersja podana jest tak, jak na obrazku).

Tabela napięć z podziałem na wersję sterownika masz na obrazku "adaptacja". Wersję sterownika widać na drugim obrazku. Wartości adaptacji możesz zmieniać co jedną jednostkę, wtedy każda jednostka odpowiada napięciu ok. 0,07V.

Adaptacje mogą być wpisywane w zależności od wersji sterownika. Dla X46 możesz je wklepywać ręcznie przy kodowaniu, jakie masz teraz (00001). Jeśli masz nowszy sterownik (D47-D52), to kombinacji jest więcej, z dostosowaniem napięć podczas nastawów podstawowych (Basic settings na kanale 01) włącznie. Daj znać, co masz, to podam konkretne dane.

Dane są wzięte z ELSY.

sasquatch
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 25 lis 2016, 06:12
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: sasquatch » 17 paź 2019, 08:33

Komponent - Standheizung Benzin X46

Nie mam jak teraz sprawdzić adaptacji na 1 kanale niestety.
Wychodzi na to, że mam próg 10.5V ustawiony a napięcie skacze na włączonym webasto.

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 17 paź 2019, 09:07

Może być problem z zasilaniem sterownika. Przy piecu wtyk może być zapuszczony i zaśniedziały. Po zdjęciu zderzaka dostęp jest dobry. Sprawdź jeszcze rano napięcie na akumulatorze bez włączania webasto.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl