[D3 06 4.2MPI ] Problem z pneumatyką / poziomowaniem
Zaraz minie 3 lata od chwili kiedy pisałem swojego posta w tym temacie - ja po wszystkich nieudanych próbach naprawy w końcu zdecydowałem się na wymianę sterownika zawieszenia. Wymieniłem go w listopadzie 2016r i od tamtej pory ( a mamy teraz czerwiec 2019r ) nie miałem ani jednego błędu w sterowniku zawieszenia. Sterownik nie posiada CP
Moje D3 ma jakas cykliczna przypadlosc. Bylo lato bylo wszystko ok. Od poznej jesieni dzieje sie taka sytuacja.
Odpalam auto i po chwili zapala sie zielona kontrolka zawieszenia… po ok 5 min jazdy zapala sie zolta kontrolka. Gdy zgasze auto i ponownie odpale to zielona sie juz swieci a zolta zapala sie praktycznie po identycznym czasie co za pierwszym razem…
Bledy jakie sie pojawily. Szukam kogos kto mi to naprawi na terenie lubelskiego/podkarpackiego.
Odpalam auto i po chwili zapala sie zielona kontrolka zawieszenia… po ok 5 min jazdy zapala sie zolta kontrolka. Gdy zgasze auto i ponownie odpale to zielona sie juz swieci a zolta zapala sie praktycznie po identycznym czasie co za pierwszym razem…
Bledy jakie sie pojawily. Szukam kogos kto mi to naprawi na terenie lubelskiego/podkarpackiego.
Błędy są dość konkretnie napisane... Nie bardzo wiem jak ktoś mógłby tu bardziej pomóc
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 28 gru 2019, 19:27
- Lokalizacja: Darłowo
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Diagramy znajdziesz m.in w zeszycie SSP 292 - adaptive air suspension, dla samych schematów elektrycznych z ELSA, wrzuciłem Ci część, być może wystarczy na to co potrzebujesz:
https://www108.zippyshare.com/v/JVdHFYv2/file.html
https://www108.zippyshare.com/v/JVdHFYv2/file.html
Black Cars Matters
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 28 gru 2019, 19:27
- Lokalizacja: Darłowo
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 28 gru 2019, 19:27
- Lokalizacja: Darłowo
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 28 gru 2019, 19:27
- Lokalizacja: Darłowo
Ok już znalazłem wszystko.
[ Dodano: 2020-01-01, 18:44 ]
A da się sprawdzić czy zawieszenie działa poprawnie bez odpalania auta
[ Dodano: 2020-01-02, 07:26 ]
Czy da się sprawdzić działanie zawieszenia bez odpalania auta
[ Dodano: 2020-01-02, 07:29 ]
Czy da się sprawdzić działanie zawieszenia bez odpalenia auta
[ Dodano: 2020-01-01, 18:44 ]
A da się sprawdzić czy zawieszenie działa poprawnie bez odpalania auta
[ Dodano: 2020-01-02, 07:26 ]
Czy da się sprawdzić działanie zawieszenia bez odpalania auta
[ Dodano: 2020-01-02, 07:29 ]
Czy da się sprawdzić działanie zawieszenia bez odpalenia auta
Seba
Moim zdaniem nie da się sprawdzić w pełni poprawności działania pneumatyki bez uruchomienia auta.Perfektcar pisze:Czy da się sprawdzić działanie zawieszenia bez odpalenia auta
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Pomocy znów szukam.
Siadł mi prawy przedni miech i pociągnął ze sobą kompresor.
Kompresor wymieniony, amor wymieniony, przekaźnik, filtr również.
Testowane na 2 magistralach/rozdzielaczach.
Nie pompuje prawej strony przód i tył. Przed wymianą wszystko funkcjonowało poza tym, że przedni miech puszczał przez co kompresor nadmiernie się wysilał.
Raz po wymianie napompowało, ale przy kalibracji spuścił i już nie wstaje. Nie mogę skalibrować / wypoziomować auta.
Zawieszenie sport.
Co może być tego przyczyną bo mechanik już całkiem zbłądził przy tym?
Dodam, że pompowanie bezpośrednie podnosi oba amory i trzymają poziom jaki się im wrzuciło.
Siadł mi prawy przedni miech i pociągnął ze sobą kompresor.
Kompresor wymieniony, amor wymieniony, przekaźnik, filtr również.
Testowane na 2 magistralach/rozdzielaczach.
Nie pompuje prawej strony przód i tył. Przed wymianą wszystko funkcjonowało poza tym, że przedni miech puszczał przez co kompresor nadmiernie się wysilał.
Raz po wymianie napompowało, ale przy kalibracji spuścił i już nie wstaje. Nie mogę skalibrować / wypoziomować auta.
Zawieszenie sport.
Co może być tego przyczyną bo mechanik już całkiem zbłądził przy tym?
Dodam, że pompowanie bezpośrednie podnosi oba amory i trzymają poziom jaki się im wrzuciło.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 28 gru 2019, 19:27
- Lokalizacja: Darłowo
Witam mam pytanie jestem w trakcie naprawy swojej d3 4.2 benzyna przednie zawieszenie siedzi na glebie do tego stanu że nie idzie wyjąć podnośnika podlaczylem kompresor na krótko pompuje i nic kompresor działa i daje dobre ciśnienie, czy żeby samochód się podniósł musi być włączony zapłon lub odpalony silnik? Proszę o pomoc
Seba
Zapewne musi bo co otworzy zawory gdy auto jest uśpione? I kolejne pytanie czy ono normalnie stoi na glebie czy opadło?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG