[D2 FL ALL ] Cewki z nowszego silnika
czy ktos ma dlugosc tych cewek od wtyczki do konca? ja mam cewki 06E905115D i nie zaklikuja jak trzeba. u mnie jest 15.4cm. koles od ktorego je kupilem szlifowal sobie fleksem pokrywe zaworow, zeby dzialalo szkoda, ze powiedzial mi po tym jak juz mialem je na aucie no i teraz czy tez mnie czeka szlifowanie, czy te 077905115T sa dluzsze i wszystko bedzie dzialac jak trzeba? dodam, ze mam ABZ PreFL. zeby nie bylo
Zdjęcia poniżej. Cewka ori z ABZ-ta z pierwszych wypustów, ale te późniejsze, na 2 śruby mocowane mają tę samą długość. Wygląda na to, że faktycznie może ok. 1cm brakować.
Sprężynka w cewce ABZ zaczyna się 13cm od płaszczyzny przylegania do pokrywy zaworów, a zatrzask w cewce 07K905715F zaczyna się 11.8cm a kończy 10.9cm od wtyczki.
Jutro przymierzę to do silnika.
Edit:
Końcówka świecy siedzi 11.4cm poniżej płaszczyzny pokrywy zaworów. Wychodzi to dokładnie w połowie zatrzasku cewki 07K905715F wciśniętej do końca. Niby ma szansę działać, ale jeszcze z 5mm by się przydało.
Sprężynka w cewce ABZ zaczyna się 13cm od płaszczyzny przylegania do pokrywy zaworów, a zatrzask w cewce 07K905715F zaczyna się 11.8cm a kończy 10.9cm od wtyczki.
Jutro przymierzę to do silnika.
Edit:
Końcówka świecy siedzi 11.4cm poniżej płaszczyzny pokrywy zaworów. Wychodzi to dokładnie w połowie zatrzasku cewki 07K905715F wciśniętej do końca. Niby ma szansę działać, ale jeszcze z 5mm by się przydało.
Four rings to rule them all
no wlasnie tez mam wrazenie, ze ten 1cm by sie przydala dluzsza. mam nadzieje dzis zgadac sie ze znajomym, co ma u siebie w garazu cewki z TFSI i wlasnie wychodzi mu, ze sa o ten cm dluzsze. na probe postaram sie wpiac ja do siebie i jak zakliknie dobrze, to podam tu numery
[ Dodano: 2020-01-14, 08:25 ]
No niestety tak mu sie cos zle zmierzylo i nie jest dluzsza zamowilem na allegro takie przedluzone koncowki swiec, zobaczymy czy to zda egzamin.
[ Dodano: 2020-01-14, 08:25 ]
No niestety tak mu sie cos zle zmierzylo i nie jest dluzsza zamowilem na allegro takie przedluzone koncowki swiec, zobaczymy czy to zda egzamin.
Jestem w trakcie przerabiania układu zapłonowego w ABZ , ale bez szlifowania pokrywy zaworów i dorabiania końcówek świec się nie obędzie żeby dobrze zapiąć
Grupa waga nie ma wyższych cewek, przeglądałem katalogi i są jedynie niższe
Nowe maja inne cewki, można poszukać w innych markach czy nie ma dłuższej
Zostałem przy tych od tfsi bo tanie i dostępne
Grupa waga nie ma wyższych cewek, przeglądałem katalogi i są jedynie niższe
Nowe maja inne cewki, można poszukać w innych markach czy nie ma dłuższej
Zostałem przy tych od tfsi bo tanie i dostępne
Na forach piszą, że bez osłon lepiej, bo te cewki ciepła nie lubią. Ale w D2 słabo to będzie wyglądać.
[ Dodano: 2020-04-16, 11:11 ]
Jakie świece z odkręcaną końcówką polecacie do ABZ-ta? Mam NGK BUR6FESZ i Denso T20TT i niestety w obu końcówka jest na stałe.
Niby BPR6EF pasują wymiarami i ciepłotą, ale mają rezystor 5kOhm zamiast 1kOhm.
[ Dodano: 2020-04-16, 11:11 ]
Jakie świece z odkręcaną końcówką polecacie do ABZ-ta? Mam NGK BUR6FESZ i Denso T20TT i niestety w obu końcówka jest na stałe.
Niby BPR6EF pasują wymiarami i ciepłotą, ale mają rezystor 5kOhm zamiast 1kOhm.
Four rings to rule them all
Silnik AUW
Hej podepnę się pod temat.
Na dole mały wykres z pracy cewek, tzn ich napięcie, bardzo różnorodne.
Moje pytanie czy te cewki to śmietnik???
I jeszcze jedno pytanko da się jakoś wymienić przewody biegnące do cewek, kabelki przy wtyczce do cewek nie są już w najlepszej kondycji po prawie 20 latach
Hej podepnę się pod temat.
Na dole mały wykres z pracy cewek, tzn ich napięcie, bardzo różnorodne.
Moje pytanie czy te cewki to śmietnik???
I jeszcze jedno pytanko da się jakoś wymienić przewody biegnące do cewek, kabelki przy wtyczce do cewek nie są już w najlepszej kondycji po prawie 20 latach
szczerze to nie wiem, gdzieś na forum wyczytałem że bloki 26 i 27 podają napięcie cewek i chyba powinny być w granicy 1.4
Dodatkowo błędy w silniku wskazujące na niepoprawną pracę silnika
Tzn, dwa błędy od poduszek silnika które są zwykłe(nie olejowe z wtyczką) i nie są podpięte,
dwa ostanie pokazują losowe wypadnie zapłonu.
Martwi mnie jeszcze trochę błąd 17748 położenie wałka rozrządu, chociaż rozrząd nie dawno ustawiany u P.Marka i wyszło całkiem dobrze:)
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Sunday, 03 May 2020, 17:41:41:0
Control Module Part Number: 4D0 907 558 AC
Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0002
Software Coding: 11753
Work Shop Code: WSC 76589
VCID: 6EAF4DBB398F
Additional Info: WAUZZZ4D63N001561 AUZ7Z0A2020777
5 Faults Found:
17981 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Open Circuit
P1573 - 35-00 - -
17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Open Circuit
P1577 - 35-00 - -
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation
P1340 - 35-00 - -
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16689 - Cylinder 5: Misfire Detected
P0305 - 35-00 - -
Dodatkowo błędy w silniku wskazujące na niepoprawną pracę silnika
Tzn, dwa błędy od poduszek silnika które są zwykłe(nie olejowe z wtyczką) i nie są podpięte,
dwa ostanie pokazują losowe wypadnie zapłonu.
Martwi mnie jeszcze trochę błąd 17748 położenie wałka rozrządu, chociaż rozrząd nie dawno ustawiany u P.Marka i wyszło całkiem dobrze:)
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Sunday, 03 May 2020, 17:41:41:0
Control Module Part Number: 4D0 907 558 AC
Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0002
Software Coding: 11753
Work Shop Code: WSC 76589
VCID: 6EAF4DBB398F
Additional Info: WAUZZZ4D63N001561 AUZ7Z0A2020777
5 Faults Found:
17981 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Open Circuit
P1573 - 35-00 - -
17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Open Circuit
P1577 - 35-00 - -
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation
P1340 - 35-00 - -
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16689 - Cylinder 5: Misfire Detected
P0305 - 35-00 - -