Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 06 4.2MPI/LPG ] Montaż instalacji LPG w 4.2 na 1 reduk

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 10 sty 2020, 13:16

Prins Nie bangla
Zapytałem sprzedawcę:
Czy ten reduktor działa z innymi centralkami np Stag czy tylko z Prins?

odp:
dedykowany do PRINS, inny czujnik temp. inne ciśnienie pracy
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

PAlllUCH
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 26 cze 2010, 11:21
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: PAlllUCH » 10 sty 2020, 13:26

U mnie własnie siedzi instalacja PRINS, tylko mam reduktor 135 KW czyli niespełna 200KM. Dlatego czas na zmianę. Prins evp 500 to maleństwo względem tego KME Twin :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 sty 2020, 13:57

to znaczy tylko chodzi o cisnienie bo tam chyba jest 2,0 w normalnych max 1,7 zazwyczaj 1,0

[ Dodano: 2020-01-10, 13:57 ]
ja mam twina i jest ok

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 10 sty 2020, 14:09

Na stronie jest opis że ciśnienie jego pracy to 1,7-2,6 to poza zakresem (standardowe to 0,8-1,6)

Jeśli macie KME to ja na próbę chyba zamówię tego Magic, za kilka dni się za to powinienem zabrać to będę informował :]
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 sty 2020, 18:02

a po huj ci on :P
nie lepiej to już przetestowane ?
ja miałem kiedyś jego dwa razy w jednym puścił bąka do układu chłodzenia w drugim aucie były jaja z zmianą paliw tłok się zacinał i dawało ciekłym na listwy
No ale jak pragniesz sam przetestować na swojej aucie <papa>

PAlllUCH
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 26 cze 2010, 11:21
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: PAlllUCH » 10 sty 2020, 19:42

Dlatego pytam czy miał ktoś już coś takiego... Ja na instalację prinsa nie narzekam. Instalacja ma już 10 lat i nic nie było robione,zero problemów. Raz tylko wymieniałem membranę w reduktorze.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 sty 2020, 06:45

ja nie rozumiem jednego ty może i nie narzekałeś ale co twoje głowice mówiły a raczej już wyły z płaczu :P bo na powietrzu długo nie pojedziesz
Tylko prawdopodobnie ci podp[ija paliwo bez twojej wiedzy i dlatego jeszcze motor żyje albo pan smiga jak emeryt

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 13 sty 2020, 07:27

czemu tak nie polecasz magic-a. Na lpg- forum ludzie zaczęli z powrotem monotować, od kiedy wyszła nowa generacja, i chwalą. A pytam bo sam się nad magiciek zastnawiam, ze względu na to, że gabarytowo nie jest duży i tańszy. U siebie mam BRC sequent p&d i nie wiem czy mogę na razie sam reduktor wymienić <hmm>

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 13 sty 2020, 09:43

Lechu pisze:nie wiem czy mogę na razie sam reduktor wymienić <hmm>
możesz, centralka przecież nie wie jaki jest reduktor

Co do Magic to faktycznie ciągnie się opinia a chyba już z przed co najmniej 10 lat że kiedyś miał wadę i puszczał bąki. Tamtych już dawno nie ma ale z opiniami wiadomo że tak jest - trochę jak z opiniami o autach na F... <boisie>

Magica też miałem jakieś 5-6 lat temu i sprawował się dobrze.
Czy audi 4.2 V8 4x4 335KM ma podobne zapotrzebowanie jak Mercedes 5.0 V8 4x4 306KM bo jeśli tak to przy dobrym dogrzaniu spodziewam się że powinien dać radę
Co prawda dla mnie (biorąc pod uwagę suche dane) Magic kontra KME skłaniam się ku temu mniejszemu żeby móc go dać bliżej bo i na leżąco też może być montowany

[ Dodano: 2020-01-13, 09:43 ]
pepi pisze:a po huj ci on :P
nie lepiej to już przetestowane ?
ja miałem kiedyś jego dwa razy w jednym puścił bąka do układu chłodzenia w drugim aucie były jaja z zmianą paliw tłok się zacinał i dawało ciekłym na listwy
No ale jak pragniesz sam przetestować na swojej aucie <papa>
czy mówisz o jakiś aktualnych przypadkach związanych z tym reduktorem czy to bardziej odległe przypadki ?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 13 sty 2020, 14:19

o każdym tłokowym syf zawsze zalepi tłok taka jego budowa i nic się nie poradzi na to

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 15 sty 2020, 10:17

Czystość gazu - zgadza się, sam się kiedyś przekonałem co znaczyły 2 tankowania na Carrefour, zaklejały się zawory odcinające jak i wtryskiwacze, jak się zmiarkowałem , wyczyściłem, nie tankowałem tam więcej i problemy ustały.
Pasowało by taki reduktor który będzie zamontowany z łatwym dostępem do niego i sam w sobie łatwo rozbieralny (idealnie by było bez odłączania strony wodnej)
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 15 sty 2020, 13:34

rozbierałeś kiedyś tego magica ??? <boisie>

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 15 sty 2020, 16:46

Mam Magica od 23tys. km. Wcześniej miałem 2 Goldy. Porównując, Magic wypada nieznacznie gorzej ciśnieniowo - przy bucie spadek -0,3bara i odbudowanie do -0,2bara względem ustawionego ciśnienia, na Goldach było to odpowiednio -0,2 i -0,1bara. Jest za to zdecydowanie lepszy termicznie, przełączanie na gaz następuje szybciej i trzyma wyższą temperaturę gazu.

Co do podatności na zabrudzenia, to przez te 23tys. km. raz musiałem regulować ciśnienie, bo sam z siebie się przestawił w dół o 0,2bara i spadki ciśnienia powodowały przerzucanie na benzynę - podejrzewam, że właśnie przez syf. Nie rozbierałem, nie czyściłem, podkręciłem ciśnienie robocze do poprzedniego poziomu i działa dalej. Goldy natomiast musiałem przynajmniej raz w roku czyścić, bo się zalepiały mazutem i ciśnienie sobie latało.

KME Twin rozważałem. W opiniach o nim na lpgforum też da się znaleźć wzmianki o niestabilnym ciśnieniu. Ostatecznie Magic wygrał ceną i rozmiarami.
Four rings to rule them all

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 15 sty 2020, 18:17

W S8 D2 miałem dwa zavoli , jeden kiedyś rozebrałem . Filtry zmieniane co 15tys . Obrazek
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 15 sty 2020, 19:26

KME Gold
Obrazek
Four rings to rule them all

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl