![]() |
![]() |
[D3 06 4.2MPI/LPG ] Montaż instalacji LPG w 4.2 na 1 reduk
Na stronie jest opis że ciśnienie jego pracy to 1,7-2,6 to poza zakresem (standardowe to 0,8-1,6)
Jeśli macie KME to ja na próbę chyba zamówię tego Magic, za kilka dni się za to powinienem zabrać to będę informował![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Jeśli macie KME to ja na próbę chyba zamówię tego Magic, za kilka dni się za to powinienem zabrać to będę informował
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
czemu tak nie polecasz magic-a. Na lpg- forum ludzie zaczęli z powrotem monotować, od kiedy wyszła nowa generacja, i chwalą. A pytam bo sam się nad magiciek zastnawiam, ze względu na to, że gabarytowo nie jest duży i tańszy. U siebie mam BRC sequent p&d i nie wiem czy mogę na razie sam reduktor wymienić 

możesz, centralka przecież nie wie jaki jest reduktorLechu pisze:nie wiem czy mogę na razie sam reduktor wymienić
Co do Magic to faktycznie ciągnie się opinia a chyba już z przed co najmniej 10 lat że kiedyś miał wadę i puszczał bąki. Tamtych już dawno nie ma ale z opiniami wiadomo że tak jest - trochę jak z opiniami o autach na F...

Magica też miałem jakieś 5-6 lat temu i sprawował się dobrze.
Czy audi 4.2 V8 4x4 335KM ma podobne zapotrzebowanie jak Mercedes 5.0 V8 4x4 306KM bo jeśli tak to przy dobrym dogrzaniu spodziewam się że powinien dać radę
Co prawda dla mnie (biorąc pod uwagę suche dane) Magic kontra KME skłaniam się ku temu mniejszemu żeby móc go dać bliżej bo i na leżąco też może być montowany
[ Dodano: 2020-01-13, 09:43 ]
czy mówisz o jakiś aktualnych przypadkach związanych z tym reduktorem czy to bardziej odległe przypadki ?pepi pisze:a po huj ci on![]()
nie lepiej to już przetestowane ?
ja miałem kiedyś jego dwa razy w jednym puścił bąka do układu chłodzenia w drugim aucie były jaja z zmianą paliw tłok się zacinał i dawało ciekłym na listwy
No ale jak pragniesz sam przetestować na swojej aucie
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Czystość gazu - zgadza się, sam się kiedyś przekonałem co znaczyły 2 tankowania na Carrefour, zaklejały się zawory odcinające jak i wtryskiwacze, jak się zmiarkowałem , wyczyściłem, nie tankowałem tam więcej i problemy ustały.
Pasowało by taki reduktor który będzie zamontowany z łatwym dostępem do niego i sam w sobie łatwo rozbieralny (idealnie by było bez odłączania strony wodnej)
Pasowało by taki reduktor który będzie zamontowany z łatwym dostępem do niego i sam w sobie łatwo rozbieralny (idealnie by było bez odłączania strony wodnej)
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Mam Magica od 23tys. km. Wcześniej miałem 2 Goldy. Porównując, Magic wypada nieznacznie gorzej ciśnieniowo - przy bucie spadek -0,3bara i odbudowanie do -0,2bara względem ustawionego ciśnienia, na Goldach było to odpowiednio -0,2 i -0,1bara. Jest za to zdecydowanie lepszy termicznie, przełączanie na gaz następuje szybciej i trzyma wyższą temperaturę gazu.
Co do podatności na zabrudzenia, to przez te 23tys. km. raz musiałem regulować ciśnienie, bo sam z siebie się przestawił w dół o 0,2bara i spadki ciśnienia powodowały przerzucanie na benzynę - podejrzewam, że właśnie przez syf. Nie rozbierałem, nie czyściłem, podkręciłem ciśnienie robocze do poprzedniego poziomu i działa dalej. Goldy natomiast musiałem przynajmniej raz w roku czyścić, bo się zalepiały mazutem i ciśnienie sobie latało.
KME Twin rozważałem. W opiniach o nim na lpgforum też da się znaleźć wzmianki o niestabilnym ciśnieniu. Ostatecznie Magic wygrał ceną i rozmiarami.
Co do podatności na zabrudzenia, to przez te 23tys. km. raz musiałem regulować ciśnienie, bo sam z siebie się przestawił w dół o 0,2bara i spadki ciśnienia powodowały przerzucanie na benzynę - podejrzewam, że właśnie przez syf. Nie rozbierałem, nie czyściłem, podkręciłem ciśnienie robocze do poprzedniego poziomu i działa dalej. Goldy natomiast musiałem przynajmniej raz w roku czyścić, bo się zalepiały mazutem i ciśnienie sobie latało.
KME Twin rozważałem. W opiniach o nim na lpgforum też da się znaleźć wzmianki o niestabilnym ciśnieniu. Ostatecznie Magic wygrał ceną i rozmiarami.
Four rings to rule them all