mankos pisze:okazało się że w Esce był już inny silnik podmieniony 299hp z przed lifta
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 01 4.2PB/LPG ] Swap silnika od S8FL do A8 FL
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
pepi pisze:Napisze jak dla małpy![]()
No z tym to raczej nie ma żadnego problemu - wyjmujesz, wkładasz i nie robisz chyba nic dodatkowegopepi pisze:moje auto własne miało motor aqf padł zmieniłem na auw ...
A to to chyba nie było p&ppepi pisze:... padła skrzynia zmieniłem na przedliftową coś o kodzie z literką d.. a dalej nie istotne mam płyte sterującą z ecz bo tylko tym naprawdę te skrzynie się różnią .
Normalnie ale przylewa... czyli nie normalnie... bo przylewapepi pisze:Auto takie jak moje śmiga normalnie na sterowniku silnika od s8 co prawda troszkę bardziej przylewa w górnych partiach obrotów ale na lpg da się ustawić .
Skoro w tym dłubiesz to chyba powinieneś widzieć różnicę pomiędzy wałkami rozrządu... ostrymi wałkami... AQF/AUW to coś innego niż AQH/AVP czy ASN i wałki rozrządu są inne
Normalnie... ale trochę przelewapepi pisze:Inne przypadki które podawałem też normalnie się zachowują ty twierdzisz żeFOSS pisze:Bo odpalić to pewnie i odpali ale moim zdaniem raczej średnio będzie to pracować bo jednak AVP to inny silnik niż AUW, inne wałki rozrządu, inna mapa, itp.![]()
p&p to p&p
To jednak nie jest p&p?pepi pisze:no nie jest tak łatwo![]()
jeszcze sterownik do skrzyni ci potrzebny jak to ma gadać z tym sterownikiem silnika
i płyta sterująca
I silnik ma być kompletny z kolektorami
bo w s8 troszkę to jest inne
Bliźniaczy do AQF.dice111 pisze:A AUW to niby nie ten poprawiony coś tam ?
Tu podmianka nie rodzi żadnych problemów.
Raczej ASG z A6C5, tak jak pisał pepimankos pisze:Niestety okazało się że w Esce był już inny silnik podmieniony 299hp z przed lifta więc lipa ze swapa:(((
Fajnie ktoś tą eSkę załatwił
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
pepi
- Super Klubowicz

- Posty: 4984
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
- Lokalizacja: krzczonów
głupoty piszesz
normalnie miałem dostrojoną instalkę do mojego sterownika i po zmianie sterownika trzeba było mapę poprawić bo od pewnych obrotów było bogato
No jeśli dla ciebie to problem to wybacz
Wolne były ok nic nie trzeba było korygować .
[ Dodano: 2020-01-18, 20:45 ]
tylko tak się zastanawiam czy jak by dać inny sterownik z innego aqf to czy też by nie trzeba mapy korygować wydaje mi się że tak ale tego nie sprawdzałem
normalnie miałem dostrojoną instalkę do mojego sterownika i po zmianie sterownika trzeba było mapę poprawić bo od pewnych obrotów było bogato
No jeśli dla ciebie to problem to wybacz
Wolne były ok nic nie trzeba było korygować .
[ Dodano: 2020-01-18, 20:45 ]
tylko tak się zastanawiam czy jak by dać inny sterownik z innego aqf to czy też by nie trzeba mapy korygować wydaje mi się że tak ale tego nie sprawdzałem
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Cały czas. Przecież ja nic o tym nie wiem. Wszystko robimy na farciepepi pisze:głupoty piszesz![]()
Nie rozmawiam o LPG tylko o PB.pepi pisze:normalnie miałem dostrojoną instalkę do mojego sterownika i po zmianie sterownika trzeba było mapę poprawić bo od pewnych obrotów było bogato
A korygowanie różnic instalką LPG to jakiś absurd. Auto w pierwszej kolejności ma poprawnie pracować na PB a później można się bawić w LPG.
Wałki ssące jak i wydechowe AVP są inne niż AQF - jeżeli nie rozumiesz, że z tego wynikają różnice w pracy silnika to już twój problem nie mój
Poza tym wciąż uciekasz od pojęcia p&p.
Jak dla mnie p&p jest wtedy kiedy wkładasz inny silnik i nie robisz przy nim kompletnie NIC i wszystko pracuje poprawnie.
Dokładnie tak to rozumiem i dokładnie o tym pisałem już kilka postów powyżej.
Noi ja podobno głupoty piszę a tymczasem kilka postów niżej sam wypisujesz takie rzeczy:
pepi pisze:no nie jest tak łatwo![]()
jeszcze sterownik do skrzyni ci potrzebny jak to ma gadać z tym sterownikiem silnika
i płyta sterująca
I silnik ma być kompletny z kolektorami
bo w s8 troszkę to jest inne
Masz wątpliwości?...pepi pisze:tylko tak się zastanawiam czy jak by dać inny sterownik z innego aqf to czy też by nie trzeba mapy korygować wydaje mi się że tak ale tego nie sprawdzałem
Masz auto z fabrycznym AQF i fabrycznym sterownikiem silnika od AQF... i wymieniasz sterownik silnika na inny fabryczny od AQF... i masz wątpliwości co do tego czy będzie to chodzić prawidłowo?
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
pepi
- Super Klubowicz

- Posty: 4984
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
- Lokalizacja: krzczonów
kolejny raz się wygłupiasz i nie wiem po co jak się nie znasz na lpg to się nie wypowiadaj
bo ktoś to przeczyta i sobie o tobie pomyśli
Doczytaj w jakiś serw... audi ale wybacz pewnie o lpg nic tam nie ma
To doczytaj gdzie indziej ...
To proszę mi wytłumacz to samo auto takie same sterowniki silnika te same numery w aucie zmieniane tylko sterowniki i na jednym sterowniku korekta minusowa na drugim plusowa ?
Nie audi co prawda według twojego rozumowania coś wyżej napłodził nie możliwe
bo ktoś to przeczyta i sobie o tobie pomyśli
Doczytaj w jakiś serw... audi ale wybacz pewnie o lpg nic tam nie ma
To doczytaj gdzie indziej ...
To proszę mi wytłumacz to samo auto takie same sterowniki silnika te same numery w aucie zmieniane tylko sterowniki i na jednym sterowniku korekta minusowa na drugim plusowa ?
Nie audi co prawda według twojego rozumowania coś wyżej napłodził nie możliwe







