pepi pisze:Napisze jak dla małpy
pepi pisze:moje auto własne miało motor aqf padł zmieniłem na auw ...
No z tym to raczej nie ma żadnego problemu - wyjmujesz, wkładasz i nie robisz chyba nic dodatkowego

p&p bo to bliźniaczy silnik
pepi pisze:... padła skrzynia zmieniłem na przedliftową coś o kodzie z literką d.. a dalej nie istotne mam płyte sterującą z ecz bo tylko tym naprawdę te skrzynie się różnią .
A to to chyba nie było p&p
pepi pisze:Auto takie jak moje śmiga normalnie na sterowniku silnika od s8 co prawda troszkę bardziej przylewa w górnych partiach obrotów ale na lpg da się ustawić .
Normalnie ale przylewa... czyli nie normalnie... bo przylewa
Skoro w tym dłubiesz to chyba powinieneś widzieć różnicę pomiędzy wałkami rozrządu... ostrymi wałkami... AQF/AUW to coś innego niż AQH/AVP czy ASN i wałki rozrządu są inne
pepi pisze:Inne przypadki które podawałem też normalnie się zachowują ty twierdzisz że
FOSS pisze:Bo odpalić to pewnie i odpali ale moim zdaniem raczej średnio będzie to pracować bo jednak AVP to inny silnik niż AUW, inne wałki rozrządu, inna mapa, itp.
Normalnie... ale trochę przelewa

ale na wolnych trochę nie równo pracuje

ale nie generuje tyle mocy co seria... itp
p&p to p&p
pepi pisze:no nie jest tak łatwo
jeszcze sterownik do skrzyni ci potrzebny jak to ma gadać z tym sterownikiem silnika
i płyta sterująca
I silnik ma być kompletny z kolektorami
bo w s8 troszkę to jest inne
To jednak nie jest p&p?
dice111 pisze:A AUW to niby nie ten poprawiony coś tam ?
Bliźniaczy do AQF.
Tu podmianka nie rodzi żadnych problemów.
mankos pisze:Niestety okazało się że w Esce był już inny silnik podmieniony 299hp z przed lifta więc lipa ze swapa:(((
Raczej ASG z A6C5, tak jak pisał
pepi 
Fajnie ktoś tą e
Skę załatwił
