![]() |
![]() |
![]() |
[D3 04 ] Przekreślone P z piorunkami i błąd sterownika
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
- dice111
- Moderator
- Posty: 6017
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
To pewnie mechaniczna już usterka, trzeba by rozebrać, jak to wygląda zobaczysz se no tutaj: https://www.a8team.pl/d3-all-ebc-elektr ... t21461.htm
Jak Cie info z FISa nie denerwuje a działa to bym jeździł, inaczej i tak czeka Cię zapewne regeneracja (możesz próbować sam, zobaczysz sam co się stało, najwyżej jak już nie złożysz to wyślesz) lub wymiana na nowy.
Jak Cie info z FISa nie denerwuje a działa to bym jeździł, inaczej i tak czeka Cię zapewne regeneracja (możesz próbować sam, zobaczysz sam co się stało, najwyżej jak już nie złożysz to wyślesz) lub wymiana na nowy.
Black Cars Matters
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Sam puszcza ? To nie wiedzialem tzn. Reczny zaciagniety i daje D i jade ? A hamulec nozny był wcisniety nastepnie przycisk recznego puscilem hamulec i rusylem . Moze przypadek ale bład wywalil i nie chce sie usunac. W tlumaczeniu błędu odpornośc na ruch . Ogolnie glosno troche chodzi ten silniczek i tak bylo wczesniej moze musze wyczyscic.
U mnie zachowuje się to zupełnie inaczej. Auto staje dęba tak jak w tradycyjnym przypadku gdy zapomnimy ręcznego puścić.dice111 pisze:W sumie dziwne, ASB nie powinno Cie puścić na D (zachowanie jak na N), chyba, że trafiłeś już w czas jak poszedł impuls. Błąd powraca jak skasujesz ? Lewy silniczek działa ?
To żaden problem bo przecież normalnie z zaciągniętym ręcznym i zapiętymi pasami wciskasz gaz i sam się odpuszcz a auto rusza praktycnzie w tym samym czasie.chicken20091986 pisze:Panowie pospieszylem się z ruszeniem do przodu . Tzn. W trakcie spuszczania recznego ruszyłem i wyskoczył bład 02430 a na fisie ręczny z błyskawicą. Jeszcze nie rozbieralem ale jaki moze być powod?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Wiele razy ruszałem ze świateł na dymanic, S, ręczny zapala się zielone i but w podłogę. Taka pseudo procedura startu bo czuć, że auto już delikatnie staje dęba do startu, konwerter się rozkręca aż puści ręczny i pozwoli mu napędzić skrzynie
Warunek to zapięte pasy. To raczej zbieg okoliczności z wyskoczeniem błędu.
![:)](https://a8team.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
02430 - left parking brake motor, resistance to movement
Na moje oko coś się przyciera i dostaje jakiegoś dużego oporu. Może klocek jakoś dziwnie się zeskosował albo cokolwiek. Pozostaje chyba tylko otworzyć zacisk komputerem, zdjąć sprawdzić stan klocków, prowadnic, silniczka, przekładni...
[ Dodano: 2020-03-19, 20:11 ]
Na moje oko coś się przyciera i dostaje jakiegoś dużego oporu. Może klocek jakoś dziwnie się zeskosował albo cokolwiek. Pozostaje chyba tylko otworzyć zacisk komputerem, zdjąć sprawdzić stan klocków, prowadnic, silniczka, przekładni...
[ Dodano: 2020-03-19, 20:11 ]
Jak nie zapnę pasa, bo czasami robię to jak już wyjadę z miejsca parkingowego, to normalnie ciągnie na siłę. Ale, że u nas ręczny to chyba oprócz silniczka trzyma na 4 koła hamulce(tak mi się wydaje, nie wiem) to auto podnosi się jak jeżący się kot.dice111 pisze:W moim byłym D3 jak miałem zaciągnięty ręczny i dałem z P na D przty zaciagnietym recznym to wchodził tylko na obroty i tyle, tak jak na N, jak spuściłem można było jechać (dla mnie to ma sens, bo jak se zapomnisz to właśnie nie ma efektu ze na sile chce ruszyć a coś trzyma).
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dice111
- Moderator
- Posty: 6017
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Skoro jest roznica (a ja mialem preFL i Ty takze) to podejrzewam, że można to pewnie gdzies i jakos ustawic, albo mialem popsuty samochód ;p
Inne marki maja coś takiego jak automatyczne i ręczne zwalnianie hamulca ręcznego.
Inne marki maja coś takiego jak automatyczne i ręczne zwalnianie hamulca ręcznego.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez dice111, łącznie zmieniany 1 raz.
Black Cars Matters
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin