Możesz mi proszę podać co tak dokładnie wchodzi w kompletny rozrząd do 5.2 BSM. Pytam bo w niemczech procedura wymiany rozrządu w ASO to łańcuchy, napinacze, ślizgi. W momencie zapytania czy oprócz tego jeszcze coś np. Zębatki to otwierają oczy i pytają po chu..j ? Do tego cena którą podałeś 1400€ też jakaś za duża mi się wydaje. Dodam że łańcuchy napinacze ślizgi to koszt 846€. I to nie w moim serwisie bo u siebie to z jeszcze 5% mogę zbić cenę.danishow pisze:Bez przesady ...kompletny rozrząd w DE kosztuje niecałe 1400 Euro, w ASO oczywiście. U mnie w warsztacie ze 3-4 stówki taniejpavel44 pisze:w aso w naszych 4.2 to by też wyszło ok 10 tys
[S8 D3 07 ] Wymniana łańcuchów rozrządu.
Tetek,
pavel44 porównywał do naszych silników 4,2Tetek pisze:Do tego cena którą podałeś 1400€
Bo mają klapki na oczach i poza instrukcjami zazwyczaj goowno wiedzą, jak założysz nowe łańcuchy na wytarte już zębatki to znacznie szybciej się zużyją.Tetek pisze:czy oprócz tego jeszcze coś np. Zębatki to otwierają oczy i pytają po chu..j
Już Damian wcześniej pisał, że to łącznie kilkadziesiąt pozycji.Tetek pisze:Możesz mi proszę podać co tak dokładnie wchodzi w kompletny rozrząd do 5.2 BSM
Tak jak piszesz kasa nie jest wyznacznikiem dobrze wykonanej usługi. Bo może ktoś skasować za daną robotę majątek i spie....ć sprawę. Tylko ja tu nie pisze o takich skrajnościach, tylko bardzo często robota robiona w mega promocyjnej cenie, jest robota robiona po łebkach. Albo bez zaplecza pod postacią odpowiednich narzędzi o wiedzy nie wspomnę. Jak ktoś robi dobrze, starannie co za tym idzie poświęca więcej czasu na wykonanie danej roboty to i więcej skasuje.pepi pisze:szanowny kolego wytarganie motoru nie jest trudne -osoba z minimalną wiedzą techniczną to zrobi tak jak inne prace .
Problem następuje wtedy gdy ci auto w kawałkach i w dwóch workach ktoś da do naprawy .
Koszty utrzymania warsztatu pojechałeś jak na forum lpg normalnie mnie bawią takie teksty i jeszcze koszty pożyczek i wynajmu za warsztat ...
Czy jak budujesz dom i wynajmujesz firmę to cię obchodzi tylko cena i jakość a reszta ...
tak samo jest w tym wypadku .
Ma być dobrze i prawidłowo zrobione i nie koniecznie kasa jest wyznacznikiem fachowej roboty ale zazwyczaj tak jest .
Partaczy jest multum i można trafić tak że koszty zrobią się dwukrotne
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
D3 trafiła już do Audi Tradition, także to co zostało wycofane z ASO zakupisz tam taniej niż było oferowane wcześniej - tu jeśli chodzi o oryginały.
Co do serwisów poza ASO, jak najbardziej, pewnie i w samej Warszawie znajdziesz, ja Ci mogę polecić jedynie w mojej okolicy - jak co PW.
Co do serwisów poza ASO, jak najbardziej, pewnie i w samej Warszawie znajdziesz, ja Ci mogę polecić jedynie w mojej okolicy - jak co PW.
Black Cars Matters
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Dokładnie statystycznie BSM najpierw pokazuje korbę zanim strzeli rozrząd.Może jest jakaś usterka w obiegu olejowym.pepi pisze:jak hałasuje to znaczy że już jest za długi i napinacz nie jest go w stanie napiąć
wymiana oleju i nie dawanie na zimnym też ma swoje .
Ja nie robiłem nigdy auta po zerwaniu łańcucha zazwyczaj to była pani panewka na pierwszej korbie
Taki urok tego silnika