Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
Dotarły dzisiaj ostatnie potrzebne mi graty. Teraz jest komplet
Dwie uwalone przetwornice ksenonów - potrzebne do dalszych modyfikacji.
Do tego moduły potrzebne do skrętu soczewki.
Zostało już tylko zmodyfikować nieco osłonę soczewki, napylić nowe srebro na wnętrze lamp i składać w całość
Dwie uwalone przetwornice ksenonów - potrzebne do dalszych modyfikacji.
Do tego moduły potrzebne do skrętu soczewki.
Zostało już tylko zmodyfikować nieco osłonę soczewki, napylić nowe srebro na wnętrze lamp i składać w całość
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
W swojej Adi
Uruchomiłem wczoraj zamek od bagażnika bo faktycznie jakby aku padło to ni jak dostać się do bagażnika – a tak już jest możliwość (takie przemyślenia i akcja po przeczytaniu paru postów z forum)
Dalej szukam i walczę z chowaniem się kierownicy przy wysiadaniu. Wymieniam po kolei moduły i uczę się z neta jak czytać schematy elektryczne
Od pewnego czasu na mam niekomfortowe drgania od wentylatora chłodnicy (visko). Nieprzyjemne wibracje słychać tylko na wolnych obrotach ( jak się unieruchomi wiatrak albo go zdejmie to nie ma tego efektu). Wymieniłem łożysko (komplet wraz z obudową), wymieniłem sprzęgło wiskotyczne i dalej to samo. Teraz chce wymienić wiatrak bo mój ma lekkie uszkodzenie i może to powoduje, że wpada w wibracje. Jak to nie pomoże to zostaje już tylko kołnierz na którym mocuje się koło pasowe ( ale tam nie ma co się psuć)
Uruchomiłem wczoraj zamek od bagażnika bo faktycznie jakby aku padło to ni jak dostać się do bagażnika – a tak już jest możliwość (takie przemyślenia i akcja po przeczytaniu paru postów z forum)
Dalej szukam i walczę z chowaniem się kierownicy przy wysiadaniu. Wymieniam po kolei moduły i uczę się z neta jak czytać schematy elektryczne
Od pewnego czasu na mam niekomfortowe drgania od wentylatora chłodnicy (visko). Nieprzyjemne wibracje słychać tylko na wolnych obrotach ( jak się unieruchomi wiatrak albo go zdejmie to nie ma tego efektu). Wymieniłem łożysko (komplet wraz z obudową), wymieniłem sprzęgło wiskotyczne i dalej to samo. Teraz chce wymienić wiatrak bo mój ma lekkie uszkodzenie i może to powoduje, że wpada w wibracje. Jak to nie pomoże to zostaje już tylko kołnierz na którym mocuje się koło pasowe ( ale tam nie ma co się psuć)
Kierownica siadła idealnie a z obszyta poduszką jaram się nią. Nie obyło się bez problemów. Czas na first world problems... Grubość skóry spowodowała praktycznie zerowy skok poduszki i pozbawiła mnie klaksona. Macie pomysły na coś takiego? Lekkie zluzowanie poduszki pomaga ale nie uważam tego za rozwiązanie
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Dać dłuższe śrubki i tulejkę dystansową która delikatnie odsunie klakson.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Jeszcze jutro poduszka będzie delikatnie poprawiana, może się uda ale jak coś to właśnie myślę o dystansach. Tylko miejsca na przykręcenie uniemożliwiają wyjęcie Ori śrub nie mam zaślepek tylko całe obłożone skóra i delikatna "cipka" na klucz niewidoczna
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
W Audi wymieniony czujnik zawieszenia lewy tył. Stary odmówił współpracy. Nie wiem co się stało, rozbiorę go i zobaczę ale wygląda jakby się zatarł bo dźwignia pracuje z dużym oporem. W każdym razie nowy zamontowany bez podnoszenia samochodu na podnośniku, adaptacja zrobiona, od razu poczarowałem trochę z wysokością i teraz auto lepiej stoi bo wcześniej miałem wrażenie jakby przód był wyżej niż tył
Do tego w Primie wymieniony wspornik układu kierowniczego. Po 30 latach użytkowania powiedział dość i odmówił dalszej współpracy. Na szczęście jakiś czas temu udało mi się dorwać oryginał z jakichś zapasów
U żony wymieniona przednia szyba w VW po tym jak pękła na wysokości wycieraczek od prawej krawędzi aż do połowy szerokości. Do tego wymienione koła na letnie. Nie obyło się bez strat. Ukręciłem klucz do kół. Później w ruch poszedł mini palnik i podgrzałem śrubę bo cholera jedna puścić nie chciała. W każdym razie ogarnięte, można jeździć.
Do tego w Primie wymieniony wspornik układu kierowniczego. Po 30 latach użytkowania powiedział dość i odmówił dalszej współpracy. Na szczęście jakiś czas temu udało mi się dorwać oryginał z jakichś zapasów
U żony wymieniona przednia szyba w VW po tym jak pękła na wysokości wycieraczek od prawej krawędzi aż do połowy szerokości. Do tego wymienione koła na letnie. Nie obyło się bez strat. Ukręciłem klucz do kół. Później w ruch poszedł mini palnik i podgrzałem śrubę bo cholera jedna puścić nie chciała. W każdym razie ogarnięte, można jeździć.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Nabyłem zestaw do pielęgnacji skóry Gliptone i pociągnąłem tym fotele, zapach, nie powiem, przyjemny. Przy okazji po raz kolejny podjąłem próbę pełnego wsunięcia środkowego zagłówka, który stawał mi chyba 10cm przed szczytem oparcia i dalej ani drgnie. Już całkiem zrezygnowany walnąłem go w końcu i to pomogło
Chciałbym Was zapytać, środkowy tunel, schowek z klapką tuż przed podłokietnikiem, klapka nie ma tego kliknięcia przy naciśnięciu i otwierania jak to się odbywa przy popielniczce. Wyciągnąłem ze środka uchwyt na napoje ale dalej zupełnie nie wiem jak się do tego dobrać aby naprawić i co tam jest do naprawy?
Chciałbym Was zapytać, środkowy tunel, schowek z klapką tuż przed podłokietnikiem, klapka nie ma tego kliknięcia przy naciśnięciu i otwierania jak to się odbywa przy popielniczce. Wyciągnąłem ze środka uchwyt na napoje ale dalej zupełnie nie wiem jak się do tego dobrać aby naprawić i co tam jest do naprawy?
Cześć, ja zaplanowałem generalny remoncik silnika, zrobić z niego idealny stan techniczny, ale to co się okazało zwaliło mnie z nóg. Auto okazało się połamane i z brakami w konstrukcji auta. "nasi tam byli"
niestety czarny long idzie na części
kilka fotek poniżej
https://photos.app.goo.gl/u5dNfB6sFbansMDr5
niestety czarny long idzie na części
kilka fotek poniżej
https://photos.app.goo.gl/u5dNfB6sFbansMDr5
Tam brakuje jakoś 60x50cm konstrukcji/szkieletu auta, podłużnica polamana/pęknięta, więc wg mnie 0% możliwości naprawy aby było bezpiecznie, sensownie, po za tym nie mogłem znaleźć chętnego do wykonania tego, jak każdy słyszał a8 to dziękował, nawet jak w usługach miał naprawy karoserii w Alu.Iromax pisze:Zawsze przykro się robi jak czytam takie rzeczy. Tym bardziej, że wiem ile energii sam włożyłem w moją "babcię". Jest wiele rzeczy, które można naprawiać ale czasami po prosu się to nie kalkuluje.
Orientowałeś się, czy jest generalnie jakakolwiek możliwość naprawy i jakie koszta?
Więc z tą czarnulka żegnam się na zawsze
Ale to nie koniec przygody z a8 🤣
Widać dobry dzwon musiał być. Przykre ale podjąłeś chyba jedyną słuszną decyzję. Dobrze że nie miałeś Ty tym samochodem jakiegoś dzwona bo różnie mogłaby się ta karoseria poskładać.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Też tak myślę, szczęście w nieszczęściu 😃sssebek pisze:Widać dobry dzwon musiał być. Przykre ale podjąłeś chyba jedyną słuszną decyzję. Dobrze że nie miałeś Ty tym samochodem jakiegoś dzwona bo różnie mogłaby się ta karoseria poskładać.
Auto mam od 2016r. Pierwsze a8, kupowane oczami i emocjami..
Dopiero w tym roku wyciągnąłem raport carfax i jest tam wzmianka o kolizji, ale brak zdjęć no i wyszło szydło z worka
Z USA do nas wpadło auto w 2006r.
No i to tyle z ciekawostek starego A8L 😉
-
- Forum Audi A8
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
- Lokalizacja: Konin