![]() |
![]() |
[D3 06 4.2MPI/LPG ] Montaż instalacji LPG w 4.2 na 1 reduk
Komentowanie trochę nie na temat...
Chodzi głównie o czas przechodzenia na LPG po uruchomieniu zimnego silnika. Wątpię by którakolwiek w podszybiu była równie szybko i stabilnie gotowa do pracy na LPG. Drugą kwestią jest długość węży LPG fazy lotnej. W przypadku montażu w podszybiu mają 2 x po ok 1 metr, w tym układzie jest 2 x po ok 30 cm
Chodzi głównie o czas przechodzenia na LPG po uruchomieniu zimnego silnika. Wątpię by którakolwiek w podszybiu była równie szybko i stabilnie gotowa do pracy na LPG. Drugą kwestią jest długość węży LPG fazy lotnej. W przypadku montażu w podszybiu mają 2 x po ok 1 metr, w tym układzie jest 2 x po ok 30 cm
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
to co mam napisać czy jak jak do ciebie nic nie trafia oczywiście że taki montaż jak ty zrobiłeś jest nie prawidłowy nie logiczny druciarstwo pierwszej stopnia .
Widać że czekasz na oklaski to się z mojej strony nie doczekasz
Bo gaz w aucie jest po to aby zaoszczędzić ale do tej oszczędności to z głową trzeba podchodzić są inne drogi aby auto przechodziło na lpg szybciej /przy prawidłowym montażu .
Ty pchasz się w ślepą uliczkę oczywiście z mojej perspektywy
[ Dodano: 2020-05-14, 06:42 ]
Co ty robiłeś na fizyce w szkole ????tak się spytam
Widać że czekasz na oklaski to się z mojej strony nie doczekasz

Bo gaz w aucie jest po to aby zaoszczędzić ale do tej oszczędności to z głową trzeba podchodzić są inne drogi aby auto przechodziło na lpg szybciej /przy prawidłowym montażu .
Ty pchasz się w ślepą uliczkę oczywiście z mojej perspektywy
[ Dodano: 2020-05-14, 06:42 ]
Co ty robiłeś na fizyce w szkole ????tak się spytam
Kolejny raz piszesz na zasadzie: ktoś zrobił inaczej to znaczy że źle...
Nie komentuj proszę jeśli nie wnosisz nic do tematu, niech temat będzie dla tych którzy będą zainteresowani takim rozwiązaniem
Nie komentuj proszę jeśli nie wnosisz nic do tematu, niech temat będzie dla tych którzy będą zainteresowani takim rozwiązaniem
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
to znaczy niech ludzie sobie auta psują według ciebie to ok ?
Forum działa na zasadzie pomocy i jeśli ja widzę że ktoś głupoty pisze a ty akurat w tym temacie zdecydowanie tak
A co się stanie jak jakiś inny człek tak samo jak ty zamontuje a jest mistrzem prostej i powiedzmy ten MJ puszcza bąki -przynajmniej puszczał to jest tłokowy reduktor który za bardzo nie lubi zamrażania .
Najlepszy jest ten twój tekst
Więc montaż jednego reduktora w taki sposób jak u ciebie jest naganne jeśli ty sobie sam zrobiłeś ok twój silnik i ty jesteś swiadomy tego co może się stać -przynajmniej tak powinno być
Co do twoich pytań dalszych można zastosować podgrzewacze elektryczne do reduktorów .
Lub ciekły wtrysk gazu on nie potrzebuje podgrzewania
Forum działa na zasadzie pomocy i jeśli ja widzę że ktoś głupoty pisze a ty akurat w tym temacie zdecydowanie tak

A co się stanie jak jakiś inny człek tak samo jak ty zamontuje a jest mistrzem prostej i powiedzmy ten MJ puszcza bąki -przynajmniej puszczał to jest tłokowy reduktor który za bardzo nie lubi zamrażania .
Najlepszy jest ten twój tekst
dlatego pisałem o fizyce bo jak widać w szkole cię nie uczyli akurat w tym przypadku długość jest bardziej na plus -pewnie pomyliłeś wkrętkę do wtrysku bo tam im mniejszy odcinek to tym lepiej .colln pisze:Drugą kwestią jest długość węży LPG fazy lotnej. W przypadku montażu w podszybiu mają 2 x po ok 1 metr, w tym układzie jest 2 x po ok 30 cm
Więc montaż jednego reduktora w taki sposób jak u ciebie jest naganne jeśli ty sobie sam zrobiłeś ok twój silnik i ty jesteś swiadomy tego co może się stać -przynajmniej tak powinno być
Co do twoich pytań dalszych można zastosować podgrzewacze elektryczne do reduktorów .
Lub ciekły wtrysk gazu on nie potrzebuje podgrzewania
Zaczynasz obrażać jak by fizyka była na wyłączność dla Ciebie a to jest nie dopuszczalne na forum ! Liczę że moderator zwróci Ci wkrótce uwagę.
O reduktorze jak sam piszesz niewiele wiesz, mówisz o sytuacji z przed 10 lat, twierdzisz do tego że dłuższe węże LPG to lepiej - to czemu nie masz reduktora w bagażniku? A może...
Co do tego czy ktoś zamontuje tak jak ja pozostawiam tym którzy będą zainteresowani - takich zapraszam do merytorycznej rozmowy a nawet do siebie chętnie pokażę jak działa
Nie komentuj już - ok
O reduktorze jak sam piszesz niewiele wiesz, mówisz o sytuacji z przed 10 lat, twierdzisz do tego że dłuższe węże LPG to lepiej - to czemu nie masz reduktora w bagażniku? A może...
Co do tego czy ktoś zamontuje tak jak ja pozostawiam tym którzy będą zainteresowani - takich zapraszam do merytorycznej rozmowy a nawet do siebie chętnie pokażę jak działa
Nie komentuj już - ok
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
nie mogę bo głupoty piszesz
Na poważnie
Jeden reduktor to za mało w tym aucie zwłaszcza taki jak ty masz
jego mocne strony jak i słabe są opisane na forach .
Gaz zamontowany w aucie ma być paliwem alternatywnym o podobnych parametrach jak benzyna .
Czy taki jak montaż spełnia to ?
Zaraz napiszesz że tylko na miasto albo że śmigasz powoli i ci wystarcza tobie może i tak ale normalnie użytkowane auto nie pojedzie za długo na takim zestawie .
To o czym my tu możemy rozmawiać to zapodaj temat na forum lpg to tam cię chłopaki zjedzą

Na poważnie
Jeden reduktor to za mało w tym aucie zwłaszcza taki jak ty masz
jego mocne strony jak i słabe są opisane na forach .
Gaz zamontowany w aucie ma być paliwem alternatywnym o podobnych parametrach jak benzyna .
Czy taki jak montaż spełnia to ?
Zaraz napiszesz że tylko na miasto albo że śmigasz powoli i ci wystarcza tobie może i tak ale normalnie użytkowane auto nie pojedzie za długo na takim zestawie .
To o czym my tu możemy rozmawiać to zapodaj temat na forum lpg to tam cię chłopaki zjedzą

No i mamy wszechwiedzącego
Poczytaj sobie ten artykuł
https://www.focus.pl/artykul/quotmoja-r ... e-dlaczego
Poczytaj sobie ten artykuł
https://www.focus.pl/artykul/quotmoja-r ... e-dlaczego
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2