Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 06 4.2MPI/LPG ] Montaż instalacji LPG w 4.2 na 1 reduk

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 maja 2020, 09:36

jak to ci działa to ok ale dla mnie to drut moim zdaniem za mały jest przepływ cieczy bez trójniki masz minimum 16 mm i ciecz dość dynamicznie przemieszcza się zwłaszcza na bucie

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 13 maja 2020, 09:18

Komentowanie trochę nie na temat...

Chodzi głównie o czas przechodzenia na LPG po uruchomieniu zimnego silnika. Wątpię by którakolwiek w podszybiu była równie szybko i stabilnie gotowa do pracy na LPG. Drugą kwestią jest długość węży LPG fazy lotnej. W przypadku montażu w podszybiu mają 2 x po ok 1 metr, w tym układzie jest 2 x po ok 30 cm
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 14 maja 2020, 06:42

to co mam napisać czy jak jak do ciebie nic nie trafia oczywiście że taki montaż jak ty zrobiłeś jest nie prawidłowy nie logiczny druciarstwo pierwszej stopnia .
Widać że czekasz na oklaski to się z mojej strony nie doczekasz :P
Bo gaz w aucie jest po to aby zaoszczędzić ale do tej oszczędności to z głową trzeba podchodzić są inne drogi aby auto przechodziło na lpg szybciej /przy prawidłowym montażu .
Ty pchasz się w ślepą uliczkę oczywiście z mojej perspektywy

[ Dodano: 2020-05-14, 06:42 ]
Co ty robiłeś na fizyce w szkole ????tak się spytam

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 14 maja 2020, 09:08

Kolejny raz piszesz na zasadzie: ktoś zrobił inaczej to znaczy że źle...
Nie komentuj proszę jeśli nie wnosisz nic do tematu, niech temat będzie dla tych którzy będą zainteresowani takim rozwiązaniem
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 14 maja 2020, 15:07

to znaczy niech ludzie sobie auta psują według ciebie to ok ?
Forum działa na zasadzie pomocy i jeśli ja widzę że ktoś głupoty pisze a ty akurat w tym temacie zdecydowanie tak :P
A co się stanie jak jakiś inny człek tak samo jak ty zamontuje a jest mistrzem prostej i powiedzmy ten MJ puszcza bąki -przynajmniej puszczał to jest tłokowy reduktor który za bardzo nie lubi zamrażania .
Najlepszy jest ten twój tekst
colln pisze:Drugą kwestią jest długość węży LPG fazy lotnej. W przypadku montażu w podszybiu mają 2 x po ok 1 metr, w tym układzie jest 2 x po ok 30 cm
dlatego pisałem o fizyce bo jak widać w szkole cię nie uczyli akurat w tym przypadku długość jest bardziej na plus -pewnie pomyliłeś wkrętkę do wtrysku bo tam im mniejszy odcinek to tym lepiej .
Więc montaż jednego reduktora w taki sposób jak u ciebie jest naganne jeśli ty sobie sam zrobiłeś ok twój silnik i ty jesteś swiadomy tego co może się stać -przynajmniej tak powinno być
Co do twoich pytań dalszych można zastosować podgrzewacze elektryczne do reduktorów .
Lub ciekły wtrysk gazu on nie potrzebuje podgrzewania

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 15 maja 2020, 08:55

Zaczynasz obrażać jak by fizyka była na wyłączność dla Ciebie a to jest nie dopuszczalne na forum ! Liczę że moderator zwróci Ci wkrótce uwagę.

O reduktorze jak sam piszesz niewiele wiesz, mówisz o sytuacji z przed 10 lat, twierdzisz do tego że dłuższe węże LPG to lepiej - to czemu nie masz reduktora w bagażniku? A może...
Co do tego czy ktoś zamontuje tak jak ja pozostawiam tym którzy będą zainteresowani - takich zapraszam do merytorycznej rozmowy a nawet do siebie chętnie pokażę jak działa

Nie komentuj już - ok
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 15 maja 2020, 11:56

nie mogę bo głupoty piszesz :P
Na poważnie
Jeden reduktor to za mało w tym aucie zwłaszcza taki jak ty masz
jego mocne strony jak i słabe są opisane na forach .
Gaz zamontowany w aucie ma być paliwem alternatywnym o podobnych parametrach jak benzyna .
Czy taki jak montaż spełnia to ?
Zaraz napiszesz że tylko na miasto albo że śmigasz powoli i ci wystarcza tobie może i tak ale normalnie użytkowane auto nie pojedzie za długo na takim zestawie .
To o czym my tu możemy rozmawiać to zapodaj temat na forum lpg to tam cię chłopaki zjedzą <jezyk2>

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 15 maja 2020, 13:36

No i mamy wszechwiedzącego

Poczytaj sobie ten artykuł
https://www.focus.pl/artykul/quotmoja-r ... e-dlaczego
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl