[D2 95 4.2PB/LPG ] Nierówna praca na zimnym silniku
Na zimnym jedzie z tablic i korekt. Miałem korekty mocno na minusie jak szwankowąła mi przepływka. W zasadzie wszystko było OK, maksymalne wskazania itd. Tylko korekty dochodziły do -10. Przy takich korektach i słabo palił i nie pracował równo na zimnym.
Jak masz LPG to podetnij gazu w sterowniku niech przestawi korekty mocno na plus i zobacz czy będzie lepiej na zimnym na benie.
Jak masz LPG to podetnij gazu w sterowniku niech przestawi korekty mocno na plus i zobacz czy będzie lepiej na zimnym na benie.
Kot też jest Quattro
nierówna praca to bardziej PRZYLANY niż niedolany -co prawda to prowadzi do uszkodzenia silnika głowicy
Sterownik uczy się mieszanki i rano startuje z progu wyuczonego poprzednio -i tutaj lpg bywa problematyczne bo ustawia korekty często oderwane od wszystkiego .
Ale u ciebie jak kasujesz babole to i korekty więc ...
Sterownik uczy się mieszanki i rano startuje z progu wyuczonego poprzednio -i tutaj lpg bywa problematyczne bo ustawia korekty często oderwane od wszystkiego .
Ale u ciebie jak kasujesz babole to i korekty więc ...
Widzisz Pepi ja mam z moim ABZtem doświadczenie takie, że jak korekty miał na minusie to źle pracował na zimnym i kiepsko palił, szczególnie w okolicach 0 stopni na dworze. Potrafił palić na dwa razy.
Jak męczę się z megasquirtem w zaturbionym W201 to też na zimnym potrzeba by paliwa, że hoho by zaczęła się czkawka. Za mało zaś jest odczuwalne od razu. Tak czy siak okno w którym silnik pali i jedzie dobrze na zimnym jest wąskie i trzeba w nie trafić.
ABZ ze swoją ekologią po odpaleniu przechodzi w tryb szybkiego grzania katów, leje mocno paliwa z bardzo opóźnionym zapłonem i dość dużą ilością powietrza. Kolega wtedy właśnie ma kłopot. Może więc jest jak mówisz ale hgw.
Jak męczę się z megasquirtem w zaturbionym W201 to też na zimnym potrzeba by paliwa, że hoho by zaczęła się czkawka. Za mało zaś jest odczuwalne od razu. Tak czy siak okno w którym silnik pali i jedzie dobrze na zimnym jest wąskie i trzeba w nie trafić.
ABZ ze swoją ekologią po odpaleniu przechodzi w tryb szybkiego grzania katów, leje mocno paliwa z bardzo opóźnionym zapłonem i dość dużą ilością powietrza. Kolega wtedy właśnie ma kłopot. Może więc jest jak mówisz ale hgw.
Kot też jest Quattro
No z tym regulowaniem też nie jest tak fajnie bo akurat mam prinsa . I jedyne co mogę się pobawić to zwiększyć albo zmniejszyć procentowo czas wtrysku względem tego co wysyła ECU benzynowe. Nawet jak go podleje to i tak sobie sam według sond obetnie mieszankę.
Ogólnie stary silnik był podrutowany cały i pracował nienagannie a tu jest wszystko wymienione już na sprawne w 100% lub nowe i chodzi jak traktor po odpaleniu na zimno.
Ogólnie stary silnik był podrutowany cały i pracował nienagannie a tu jest wszystko wymienione już na sprawne w 100% lub nowe i chodzi jak traktor po odpaleniu na zimno.
Zainteresowałeś mnie tym ze na zimnym przestawia zapłon mocno. Coś nie tak że stukowcami może powodować zła pracę na zimnym ? Bo były odkręcane ale przykrecilem na tyle nm ile powinno być kalibrowany kluczem.
I ogólnie mam takie odczucie że na zimnym auto jest wyraźnie mocniejsze , jak się nagrzeje mocno to jest różnica taka jak by był odłączony czujnik wałka rozrządu w spadku mocy.
Edit: zrobiłem test i bez podłączonych stukowych i halla pracuje lepiej jak z nimi
I ogólnie mam takie odczucie że na zimnym auto jest wyraźnie mocniejsze , jak się nagrzeje mocno to jest różnica taka jak by był odłączony czujnik wałka rozrządu w spadku mocy.
Edit: zrobiłem test i bez podłączonych stukowych i halla pracuje lepiej jak z nimi
ja mam u siebie czasy wtrysku rozjechane o 1/3 a czemu tak jest to nie wiem
motor drugi osprzęt też i jest tak samo został tylko komp
stary
Wałki czasem jak łańcuszek leży to te znaki tak dziwnie wychodzą ale u ciebie jak pisałeś że jak kuleje to ma mocy więcej to by wskazywało że paliwa ma więcej -wtryskiwacze masz od zwykłego ? S8 ma inne ? bo nie wiem
motor drugi osprzęt też i jest tak samo został tylko komp
stary
Wałki czasem jak łańcuszek leży to te znaki tak dziwnie wychodzą ale u ciebie jak pisałeś że jak kuleje to ma mocy więcej to by wskazywało że paliwa ma więcej -wtryskiwacze masz od zwykłego ? S8 ma inne ? bo nie wiem