[D3 04 4.2MPI/LPG ] Zawieszenie skrzypi jak jest zimno
Myślę że to może być wystarczającym argumentem. Podnosząc się zmienia się geometria.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Spr.jeszcze jutro gore tak jak wczeszniej mowilem poluzuje sruby na wahaczach i jak dalej bedzie stukac to wymienie łożysko
[ Dodano: 2016-08-04, 12:36 ]
Sprawdzilem gore jest dobra, wyciągnąłem nawet te wahacze z gory zeby spr.je na stole nie sa skrecone nie ma mnimilenej szczeliny na tulejach,łożysko wymieniłem i dalej zgrzyta stuka
[ Dodano: 2016-08-04, 12:42 ]
Auto czym nizej tym gorzej zgrzyta stuka nie wiem jak to juz nazwać,prawa strone zaczyna byc slychac na dynamiku w komforcie cichnie natomiast lewa zgrzyta i na komforcie a w dynamiku gorzej,na lifcie prawie wszystko cichnie,obawiam sie ze to amory czesc hydrauliczna
[ Dodano: 2016-11-02, 21:47 ]
Skończyło sie na wymianie amortyzatorów,to amortyzatory takie dzwieki wydawały
[ Dodano: 2016-08-04, 12:36 ]
Sprawdzilem gore jest dobra, wyciągnąłem nawet te wahacze z gory zeby spr.je na stole nie sa skrecone nie ma mnimilenej szczeliny na tulejach,łożysko wymieniłem i dalej zgrzyta stuka
[ Dodano: 2016-08-04, 12:42 ]
Auto czym nizej tym gorzej zgrzyta stuka nie wiem jak to juz nazwać,prawa strone zaczyna byc slychac na dynamiku w komforcie cichnie natomiast lewa zgrzyta i na komforcie a w dynamiku gorzej,na lifcie prawie wszystko cichnie,obawiam sie ze to amory czesc hydrauliczna
[ Dodano: 2016-11-02, 21:47 ]
Skończyło sie na wymianie amortyzatorów,to amortyzatory takie dzwieki wydawały
-
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 30 paź 2019, 19:51
- Lokalizacja: Kłodawa (wielkopolskie)
Witam.
Posiadam Audi A8 D3 4.2TDI i miałem ten sam problem jak większość forumowiczów z tego postu - skrzypiące zawieszenie. Oddałem auto do warsztatu i wyjaśniłem o co chodzi (dzięki temu forum). W sumie wymieniono 6 kompletnych wahaczy, dwie tuleje, i łącznik drążka. Problem skrzypienia został rozwiązany, ale cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka od pneumatyki. Mam wrażenie też, że w pozycji Comfort auto nie podnosi się tak wysoko jak przed naprawą. Demontaż i montaż części wykonywany był z kanału (bez podnoszenia auta). Czy po takim zabiegu wymagana jest jakaś kalibracja zawieszenia? Czy wystarczy skasować błąd, który powstał na skutek wykonywanych prac?
Wiem, że temat trochę stary, ale problem aktualny...
Posiadam Audi A8 D3 4.2TDI i miałem ten sam problem jak większość forumowiczów z tego postu - skrzypiące zawieszenie. Oddałem auto do warsztatu i wyjaśniłem o co chodzi (dzięki temu forum). W sumie wymieniono 6 kompletnych wahaczy, dwie tuleje, i łącznik drążka. Problem skrzypienia został rozwiązany, ale cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka od pneumatyki. Mam wrażenie też, że w pozycji Comfort auto nie podnosi się tak wysoko jak przed naprawą. Demontaż i montaż części wykonywany był z kanału (bez podnoszenia auta). Czy po takim zabiegu wymagana jest jakaś kalibracja zawieszenia? Czy wystarczy skasować błąd, który powstał na skutek wykonywanych prac?
Wiem, że temat trochę stary, ale problem aktualny...
Pomarańczowa kontrolka oznacza awarię.andrzej626 pisze:Problem skrzypienia został rozwiązany, ale cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka od pneumatyki.
To może być objaw awarii którą sygnalizuje zresztą owa pomarańczowa kontrolka.andrzej626 pisze:Mam wrażenie też, że w pozycji Comfort auto nie podnosi się tak wysoko jak przed naprawą.
Nie ma to większego znaczenia ponieważ i tak należało włączyć tryb podnośnika w MMI.andrzej626 pisze:Demontaż i montaż części wykonywany był z kanału (bez podnoszenia auta).
Ewentualnie na cały czas naprawy zdjąć klemę z akumulatora.
Jeżeli ktoś tego nie zrobił to mógł doprowadzić do awarii pneumatyki która może mieć objawy jak powyżej.
Co do zasady to nie, wymiana wahaczy nie wymusza późniejszego robienia kalibracji.andrzej626 pisze:Czy po takim zabiegu wymagana jest jakaś kalibracja zawieszenia?
Na skutek wykonywanych prac nie powinny pojawić się żadne błędy.andrzej626 pisze:Czy wystarczy skasować błąd, który powstał na skutek wykonywanych prac?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 30 paź 2019, 19:51
- Lokalizacja: Kłodawa (wielkopolskie)