Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[S8 D3 07 ] S8 2007r 5,2 FSI

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
ODPOWIEDZ
Brnq
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 25 paź 2020, 17:38
Lokalizacja: Bytom

[S8 D3 07 ] S8 2007r 5,2 FSI

Post autor: Brnq » 25 paź 2020, 20:45

Witajcie, Od pewnego czasu mam S8 i jestem absolutnie pewien ze konie poszły sie paść. To że S3 robi go jak chce to ostatnio dostał baty od A8 4.0 TDI. I wiadomo ze tak dalej byc nie może.
Najpierw ogarne jeszcze problem ze skrzynia ( opisane na forum) i mmi a potem uderzam na hamownie i wolnym czasie chciałbym poszukać utraconych koni i może nawet kilka dodać.
Marzenie - 500KM, zobaczymy czy da się zrobić. W sumie to wielki wolnossący silnik więc niewiele ma zapasu..
Macie jakieś sugestie, rady? Ludzkośc już zapomniała jak poprawiać wolnossące silniki, bo teraz to już kosiarki mają turbine. Ale może mi się uda. Wiadomo że nie ma to jakiegoś ogromnego sensu, wiadomo że tanio nie bedzie, ale nie jest to moje daily i traktuje to jako zabawkę. :)
POzdro:)
Ostatnio zmieniony 25 paź 2020, 21:46 przez Brnq, łącznie zmieniany 2 razy.

marcin85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 159
Rejestracja: 19 gru 2009, 16:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 31 paź 2020, 10:53

napewno warto sprawdzic nagar, pozniej klapki w kolektorze i dopiero zaczac od tego

Konrad123
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 91
Rejestracja: 16 mar 2019, 19:18
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Konrad123 » 01 lis 2020, 19:38

Poprawic na pewno można dolot, wydech, podejrzewam ze coś z większa przepustnica można pokombinować, ewentualnie można poprawić ją. Na jednym z forum forda jest facet który z st220 między innymi takimi modyfikacjami podniósł moc o 50km, nie pamietam już o ile nm podniósł. Podejrzewam, ze znaczną cześć tego co on zrobił, mógłbyś zrobić i Ty

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 02 lis 2020, 11:45

Na hamownię tak jak teraz stoi żeby wiedzieć od czego zaczynasz. Najlepiej hamować już z jakąś diagnostyką.
Noi potem wyczyścić dolot i sprawdzić klapki w kolektorze ssącym.
I potem ponownie na hamownię.
Jeżeli motor jest zdrowy to bez klapek i na wyczyszczonym dolocie okolice 430KM są całkiem realne. Ten wynik miałem właśnie z jednego robionego przez nas auta.
Jak wciąż wyjdzie za mało to do sprawdzenia kompresja a potem może także katalizatory.

Jak będzie ok to można bawić się dalej...
Izolacja termiczna dolotu i wydechu co by trochę chłodniej było.
Noi soft. O ile dobrze kojarzę to w swojej okolicy masz dobrego gościa od softów, firma Digitun. On potrafi napisać coś customowego jeżeli masz ku temu zapędy.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Jacek82
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 138
Rejestracja: 25 lut 2018, 16:00
Lokalizacja: Opole

Post autor: Jacek82 » 02 lis 2020, 16:44

a jaki budżet chcesz na to przeznaczyć?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl