To fakt.marekp750 pisze:Więcej tłoczków (poza powierzchnią) też lepiej rozprowadza siłę na klocek.
Do poczytania.
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
W D2 minimum R18, żeby to jakoś wyglądało, a tam można spokojnie 385 na 2 tłoku lub 375 a być może i 380 na 6-tłoku dać (zalezy od modelu felgi, ale mówie tu o fabrycznych). Z duża felgą musi być duża tarcza, raz dobrze hamuje i odprowadzone jest ciepło, dwa dobrze to wygląda a nie jak te fabryczne popierdółki z ciastoliny ;p
Black Cars Matters
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Dawno nic nie pisane a trochę zrobione, chromy się znudziły, więc wpadł dechrom (podziękowania dla Darkstudio), czarny znaczek MTM zamiast chromowanego, wszystko połysk (wiem, że ujeb.. ale zima ;p):
6-tłok 385 na przód, nowa OE osłona pod silnik, komfortowe kierunki, repeater GSM (ale to juz chyba pisałem w innym temacie), uzupełnienie brakujących naklejek.
A w planach 2DIN z AA lub ML jak się uda dla non-DXa, konsola tył i przód (chociaż tu wciąż się waham, czy nie zostawić OE czarnego pół matu) w prawdziwy karbon łącznie z pełnym kołem kierownicy, boczki w pełnej skórze zamiast tej alkantary oraz OE wizualne PDC od BOSCHa dla preFL na tylną półkę.
6-tłok 385 na przód, nowa OE osłona pod silnik, komfortowe kierunki, repeater GSM (ale to juz chyba pisałem w innym temacie), uzupełnienie brakujących naklejek.
A w planach 2DIN z AA lub ML jak się uda dla non-DXa, konsola tył i przód (chociaż tu wciąż się waham, czy nie zostawić OE czarnego pół matu) w prawdziwy karbon łącznie z pełnym kołem kierownicy, boczki w pełnej skórze zamiast tej alkantary oraz OE wizualne PDC od BOSCHa dla preFL na tylną półkę.
Black Cars Matters
W sumie zdjęć nie ma ale coś tam idzie do przodu. W przyszłym tygodniu wylądują w aucie 4x nowe łożyska kół, najprawdopodobniej wraz z piastami. 2 dni temu przygotowałem na wymianę 2 kable do akumulatora (masowy oraz plusowy idący do wyłącznika pirotechnicznego). Przy użyciu lutownicy do rynien, zalałem cyną kable ale również na nowo pobieliłem oczka które się przykręca. Resztę będę robił już na aucie bo nie chce mi się targać kabli z auta. Do tego ukończyłem płytę do montażu biledów. Jak dobrze pójdzie to w przyszłym tygodniu będzie wypalane mocowanie laserem z nierdzewki, potem już tylko składanie wszystkiego w całość.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Nie odcina się zbytnio od tego OE z niebieską nicią, z resztą by zobaczyć ją trzeba się dobrze przyjrzeć, była wprawdzie opcja by także zastosować niebieską nić, ale była zbyt gruba w porównaniu do tej OE, z reszta sami zobaczcie:
Na przedni i tylny panel z reszta tez się zdecydowałem, więc wszystko będzie z sobą pasować.
Zawsze można było dać stare drewniane dekory i na nie założyć ten sam karbon, ale..po co ?
Na przedni i tylny panel z reszta tez się zdecydowałem, więc wszystko będzie z sobą pasować.
Zawsze można było dać stare drewniane dekory i na nie założyć ten sam karbon, ale..po co ?
Black Cars Matters