Jeżeli mówisz o tej blokadzie to podjedź do mnie, mam na miejscu. Za przysłowiowego browara oddamWariatFuriat pisze:Aj zapomblnialem ze nie mam klucza do nastawnika....i h.. strzelil cala robote.
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI] Klekocze jak diesel...
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
adrian949
-
witia82
- Forum Audi A8

- Posty: 53
- Rejestracja: 01 paź 2019, 12:19
- Lokalizacja: Rzeszów
panowie przed rozbieraniem silnika proponuje zrzucić pasek PK i posłuchać co się dzieje. Mieliśmy taki przypadek, że koledze w silniku BFM też zaczęło coś straszenie stukać, podejrzenie padło na nastawniki. Wymieniliśmy wszystko na oryginały za ponad 6 tyś pln. Po odpaleniu auto nadal stukało. Okazało się że stukała sprężarka klimatyzacji która wyzionęła ducha. Po wymiennie wszystko wróciło do normy, a wymiana dużo prostsza i zdecydowanie mniej kosztowana.
A8 D3 3.7 quattro -jest
A6 C5 2.8 quttro -jest
A6 C5 1.9. Tdi -jest
A6 C5 2.8 quttro -jest
A6 C5 1.9. Tdi -jest





