Który silnik
Który silnik
Panowie, nastawiłem się na audi w quattro, obecnie mam subaru. Byłem zdecydowany na S6c5 ma go znajomy ale koszty rozrządu mnie trochę zniechęciły, nastawniki itp. Wybrałem A8 najlepiej w lpg w silnikiem 3.0 v6 chyba będzie najmniej problematyczny? Chciałbym uniknąć sytuacji gdy wyłożę 20-30 k na samochód a za chwilę 10 w remont. Który z silników wybrać? czy 3.0v6 nie będzie za słabe? który z silników nie pociągnie za sobą takich kosztów?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Ukaniu pisze:Nie ma jednoznacznej odpowiedzi bo D2 to już zabytek i powoli zaczyna brakować części. D3 nowszy ale i bardziej skomplikowany. Silnik nie musi być głównym generatorem kosztów utrzymania.
Dokładnie, wszyscy mówią ze silnik robi główne przyczyny kosztów ale nie koniecznie 😁 ludzie odradzają wiele silników a taka prawda „Jak dbasz tak masz „ i tego się trzymajmy
Panowie dzięki za odpowiedzi, powiedzcie mi ile tys km można zrobić na rozrządzie w 4.2 lub 3.7 pb? Rozumiem, że nie ma co bać się silnika, naczytałem się o rozrządzie za 10 tys zł, nastawniki itp. Samochód mam zamiar wykorzystywać na dojazdy do pracy tj.50 km dziennie plus jakieś zagraniczne wczasy. Czemu a8d3 ? Analizowałem e65, w220, chcę samochód dający bezpieczeństwo i frajdę z jazdy.
Napisz do michalwruszak niech Ci wyceni podstawowy zestaw rozrządu. Ja rozrząd wymienił bym co 80 tys a na pewno przed 100. Dużo zależy od klasy części.
Nastawniki to robota ekstra jak potrzeba. Zostaw sobie po zakupie z 10 tys na "wrazieczego". Za tyle ogarniesz czy to zawias czy skrzynie czy silnik.
Nastawniki to robota ekstra jak potrzeba. Zostaw sobie po zakupie z 10 tys na "wrazieczego". Za tyle ogarniesz czy to zawias czy skrzynie czy silnik.
Kot też jest Quattro