części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Który silnik

Czy warto kupić to auto?... Znalazłem ciekawą ofertę! Opisy, porównania, porady przed zakupem, wróżenie ze zdjęć i z opisów. Dział dotyczy Audi A8/S8 D3.
Dostęp dla zarejstrowanych.
tre_k
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 18 kwie 2021, 20:19
Lokalizacja: slaskie

Który silnik

Post autor: tre_k » 18 kwie 2021, 20:36

Panowie, nastawiłem się na audi w quattro, obecnie mam subaru. Byłem zdecydowany na S6c5 ma go znajomy ale koszty rozrządu mnie trochę zniechęciły, nastawniki itp. Wybrałem A8 najlepiej w lpg w silnikiem 3.0 v6 chyba będzie najmniej problematyczny? Chciałbym uniknąć sytuacji gdy wyłożę 20-30 k na samochód a za chwilę 10 w remont. Który z silników wybrać? czy 3.0v6 nie będzie za słabe? który z silników nie pociągnie za sobą takich kosztów?

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1368
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 19 kwie 2021, 07:29

Nastawiasz sie na Quattro, a chcesz 3.0 V6 to przecież jest ośka <jezyk2> z drugiej strony boisz się rozrządu (robiąc samemu koszt ok. 1,5K) a nie boisz się skrzyni,pneumatyki ?

tre_k
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 18 kwie 2021, 20:19
Lokalizacja: slaskie

Post autor: tre_k » 19 kwie 2021, 11:15

Jestem laikiem w temacie audi, proszę podpowiedz coś:) jakiej wersji szukać ? Czy może tez skupić się na D2 ?

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 555
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 03 maja 2021, 00:22

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi bo D2 to już zabytek i powoli zaczyna brakować części. D3 nowszy ale i bardziej skomplikowany. Silnik nie musi być głównym generatorem kosztów utrzymania.
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
KLAUDEN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 02 maja 2021, 16:00
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: KLAUDEN » 03 maja 2021, 12:32

Ukaniu pisze:Nie ma jednoznacznej odpowiedzi bo D2 to już zabytek i powoli zaczyna brakować części. D3 nowszy ale i bardziej skomplikowany. Silnik nie musi być głównym generatorem kosztów utrzymania.

Dokładnie, wszyscy mówią ze silnik robi główne przyczyny kosztów ale nie koniecznie &#128513; ludzie odradzają wiele silników a taka prawda &#8222;Jak dbasz tak masz &#8222; i tego się trzymajmy

tre_k
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 18 kwie 2021, 20:19
Lokalizacja: slaskie

Post autor: tre_k » 21 lis 2021, 13:45

Panowie dzięki za odpowiedzi, powiedzcie mi ile tys km można zrobić na rozrządzie w 4.2 lub 3.7 pb? Rozumiem, że nie ma co bać się silnika, naczytałem się o rozrządzie za 10 tys zł, nastawniki itp. Samochód mam zamiar wykorzystywać na dojazdy do pracy tj.50 km dziennie plus jakieś zagraniczne wczasy. Czemu a8d3 ? Analizowałem e65, w220, chcę samochód dający bezpieczeństwo i frajdę z jazdy.

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 555
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 22 lis 2021, 01:05

Napisz do michalwruszak niech Ci wyceni podstawowy zestaw rozrządu. Ja rozrząd wymienił bym co 80 tys a na pewno przed 100. Dużo zależy od klasy części.
Nastawniki to robota ekstra jak potrzeba. Zostaw sobie po zakupie z 10 tys na "wrazieczego". Za tyle ogarniesz czy to zawias czy skrzynie czy silnik.
Kot też jest Quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl