części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 94 4.2PB ] Trzęsie, utrata mocy, czerwony kat.

Awatar użytkownika
whisky
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 06 lis 2009, 20:55
Lokalizacja: pomorskie

[D2 94 4.2PB ] Trzęsie, utrata mocy, czerwony kat.

Post autor: whisky » 23 sty 2011, 12:38

witam,mam problem z moim potworkiem z którym nie moge sobie poradzic.byłem w duługiej trasie i wszystko było tradycyjnie ok,po powrocie do domu samochód stał pod chmurką 2 tygodnie(był to okres pierwszych pozimowych odwilży)silnik był mokry.Po uruchomieniu telepalo silnikiem,utrata mocy itd.po przejechaniu kawalek prawy katalizator sie zaczerwienił.Nigdy wczesniej nie robił tak.mam watpliwosci co do jakosci paliwa na stacji na ktorej tankuje,pomocy.VAG nie pokazuje nic
Ostatnio zmieniony 10 mar 2011, 08:22 przez whisky, łącznie zmieniany 7 razy.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 23 sty 2011, 12:40

whisky, a gdzie tankujesz ?? będziemy wiedział jaką stacje omijać :mrgreen:

Awatar użytkownika
whisky
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 06 lis 2009, 20:55
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: whisky » 23 sty 2011, 12:44

kolego moja najbliższa stacja to regionalny Rolmasz...

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 23 sty 2011, 12:46

nie wiem gdzie to , może świece :?: jak telepało to albo nie chodzi na wszystkie tłoki , albo wtysk któryś nie dawał paliwa :?:

Awatar użytkownika
apg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 130
Rejestracja: 29 maja 2010, 17:46
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: apg » 23 sty 2011, 12:54

Skoro miał czerwony kat., to może wskazywać, że paliwo przelatywało niespalone przez silnik i spalało się dopiero katalizatorze.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 23 sty 2011, 12:56

to co :?: czyżby świeca nie dawała iskry do spalenia tego paliwa ??

Awatar użytkownika
apg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 130
Rejestracja: 29 maja 2010, 17:46
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: apg » 23 sty 2011, 12:58

To jest pierwsze co bym sprawdził.

Awatar użytkownika
whisky
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 06 lis 2009, 20:55
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: whisky » 23 sty 2011, 13:07

zapomniałem dodać ze pierwsze co zrobilem to nowe świeczki i to samo,fajkocewki sprawdzone,wygląda jakby wtrysk lal cały czas paliwo.nie reaguje na odpinanie wtyczki z 1,4 i 6 wtrysku.Filtr paliwa tez wymieniłem...strasznie był zasyfiony

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 23 sty 2011, 13:13

Moim zdaniem moduł zapłonowy wyzionął ducha. Nie było zapłonu na jednej ze stron i paliwo przedostało się do kata.
Jest jeszcze jedna opcja zapchany kompletnie katalizator co podwyższa temperaturę w tymże katalizatorze.
Dziwi mnie tylko to, że Vag nic nie pokazuję bo w obydwu przypadkach powinno coś tam wypluć. Takie rzeczy jak braki spalania powinny się pokazać w taki lub inny sposób.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
whisky
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 06 lis 2009, 20:55
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: whisky » 23 sty 2011, 13:18

ale auto nie reaguje na odpiecie 1,4 i 6 wtyczki a 6cylinder jest po drugiej stronie wiec modół odpada

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 23 sty 2011, 23:53

whisky pisze:na odpiecie 1,4 i 6 wtyczki
wtyczki czego? wtryskiwacza benzyny? jak nie ma zapłonu to i nie reaguje, to że masz siatki zapchane we wtryskach raczej mało prawdopodobne
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

marcin.audi.a8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 07 cze 2009, 14:22
Lokalizacja: wlkp

Post autor: marcin.audi.a8 » 24 sty 2011, 00:02

a może przewody wysokiego napięcia nie dają prądu na świece :?:

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 24 sty 2011, 06:47

Zamień miejscami cewki i zobacz czy będzie różnica . Mi to wygląda na niedziałającą cewkę .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
whisky
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 06 lis 2009, 20:55
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: whisky » 24 sty 2011, 17:11

Ok juz mam,padł jednak moduł zapłonowy odpowiadający za prace 4ech cylindrów..zmyliło mnie to ze kiedyś na forum wyczytałem że moduł odpowiada za rząd cylindrów okazało sie jednak ze za dwa z jednej i dwa z drugiej.

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 24 sty 2011, 17:25

A jednak do brze napisałem, że może to być moduł zapłonowy. Dziwi mnie tylko, że Vag nie pokazał wypadania zapłonów.
Dążenie do doskonałości.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl