panton pisze:Mateusz jeżeli projekt jest ukończony to jakimi czasami przy najmocniejszym sofcie legitymuje się S8.....?
0-100...
100-200....
100-300...
Mnie to tez interesuje, zwłaszcza w porównaniu do Stage 4 od MTM.
Chciałem tu zobaczyć wykresy, czasy i kosztorys, a widzę tylko pyskówki.
Tym bardziej dla porównania z MTM, za który trzeba wyłożyć ponad 35k ojro + dodatkowe 1k ojro za każdy dodatkowy rok gwarancji (plus ukryte info w zalezności od przebiegu, rocznika itd, a druga sprawa, tak naprawdę nie mamy gwarancji tylko bardziej ubezpieczenie od zewntrznych partnerów MTM, gdzie jedynie w systemie VAGa pojawi się info odnosnie autoryzowanych modyfikacji), a które w rzeczywistości czasów z ich tabeli nie robi (test drogowy, powtarzalny a nie żaden lab z idealnymi warunkami).
Druga sprawa żywotność, co sie zepsuło, zużyło itd, gdzie w wiekszosci przypadków samochód nie zrobi 50k czy 100k km a idzie do zyda.
Osiągi podane przez producenta wybierając ów pakiet:
0-100 km/h 3,1 s
0-200 km/h 9,9 s
Osiągi mojej skromnej S8ki 680 KM
0-100 km/h 2,89 s
0-200 km/h 9,40 s
A potem, że Twoja wystrojona na 770 KM, więc jakie teraz masz osiągi na finalnym strojeniu ? I jakie koszta jeśli możesz to jakoś podsumować, bo nie wierze, że nie zliczałeś przy takim projekcie.
W związku z brakiem reakcji administracji na pomówienia w moim kierunku nawet po podesłaniu potwierdzeń w postaci dokumentów, że wszystko co zostało napisane to wymysł mający na celu oczernienie mojego "biznesu"- podziękuję za współpracę i nie będę dokładał swojej cegiełki do rozwoju tego forum.
Hgo pisze:Nigdy nic nie robiłem w Perun turbo i nie mam nic wspólnego z tą firmą.
I tutaj się z Tobą zgodzę jak mało kiedy bo turbiny nie były robione w Perunie tylko w innej firmie a ktoś mógłby (jak drago) wywnioskować, że to Michał zepsuł robotę.
Michał wybacz - mój błąd.
[ Dodano: 2021-06-17, 08:44 ]
Hgo pisze:W związku z brakiem reakcji administracji na pomówienia w moim kierunku nawet po podesłaniu potwierdzeń w postaci dokumentów, że wszystko co zostało napisane to wymysł mający na celu oczernienie mojego "biznesu"- podziękuję za współpracę i nie będę dokładał swojej cegiełki do rozwoju tego forum.
Posty skasowane, porobione odpowiednie screeny.
Nie obrażaj się bo nie ma na co.
Chcesz wykreować swoją osobę czy firmę to rób to w sposób właściwy.
Miałeś problemy z wypadaniem zapłonów i szukałeś pomocy na różnych forach u różnych osób (?)...jakimiś kanałami dostałeś liczniki wypadania zapłonów z mojego auta jako przykład do porównania i pomoc. Tak tak z mojego S8Plusa przy przebiegu 20k dostałeś dane, którego użytkuje od nowości....czyli dłużej niż Ty... ale przy dyskusji o spalaniu to Ty wyskoczyłeś ze śmiesznymi tekstami "siedziałeś chociaż w takim aucie".
O problemie z zapychanym sitkiem przez które lecą turbiny a nawet silnik od kogo się dowiedziałeś?
Wtedy potrafiłeś normalnie napisać...podziękować. A później jak ktoś ma odmienne zdanie i wytyka błędy to od razu atak....dosłownie atak.
Wyluzuj Mateuszku i zejdź na ziemię bo trochę odleciałeś.
[ Dodano: 2021-07-13, 08:27 ]
Lukasz_S8 pisze:
Nie wiem i uważam, że to jest zły kierunek
Jaki według ciebie jest słuszny kierunek przy stage 3 ?
takim w którym poszła fabryka czyli wodny... wiem, że FORGE coś ma od siebie co usprawnia fabrykę ale na ile i jak to działa nie mam pojęcia bo tematu nie dotykałem i auta nie "tuninguje"
kolejna S8 Plus, która w serii wygenerowała 624HP 750Nm
ps: to tak dla potomnych...bo wcześniej były przepychanki odnośnie nie trzymania mocy w S8+ (DDTA)
[ Dodano: 2022-03-14, 20:28 ]
kolejna S8 Plus, która w serii wygenerowała 637HP
tyle odnośnie "nie trzymania mocy" w serii S8 Plus (DDTA) 605HP i tym podobnych bzdur na temat różnic S8 vs S8 Plus
Użytkuję S8 D4 jako dupowóz codzienny......latam do roboty 15km drogą wojewódzką (rozgrzewka) potem 70km Eski (jazda) i 10 km krajówki (chłodzenie)...czy jest sens grzebania i podnoszenia mocy? .....poproszę o jakieś plusy i minusy.
życie jest za kruche i za krótkie aby na wszystkim oszczędzać.
Sens jest wtedy jak latasz często w tych granicach bliższych 200 km/h i chodzi tu głównie o skrócenie czasu 100 - 200, z racji wieku (patrząc na profil) nie podejrzewam Cię o ściganie się z motocyklami, procedury startu od świateł do świateł itp. Większa moc jasne, że może się przydać w sytuacjach powiedzmy kryzysowych, by z czegoś ew. wyjść, a D4 do lekkich nie należy, a minusy jak zwykle - koszta oraz większa podatność na awarie i skrócenie żywotności i tak podzespołów, które dziś specjalnie projektuje się do końca gwarancji.