witam
jakiś czas temu borykałem się z pochylaniem auta na jedną (prawą) stronę po ok. 2 tygodniach postoju ( przód oraz tyl)
Teraz po ok. roku czasu już po około 4 - 6 dniach postoju przysiada mi tył jak na zdjęciach
Podpowiedzcie mi proszę od czego zacząć diagnostykę problemu i w jaki sposób to zrobić?
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI ] Panowie przysiada mi "dupa" po k
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3528
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
od najtańszych rzeczy rzecz jasna
czyli opsikać wszystko co wystaje, miałem ten sam objaw u mnie
skończyło się czyszczeniem gniazd zaworków ciśnienia resztkowego
i wymianą tam dwóch oringów
a już widziałem $$$ na horyzoncie
czyli opsikać wszystko co wystaje, miałem ten sam objaw u mnie
skończyło się czyszczeniem gniazd zaworków ciśnienia resztkowego
i wymianą tam dwóch oringów
a już widziałem $$$ na horyzoncie
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Z racji ze opada sam tył sprawdź miejsce wejścia przewodu powietrznego do miechow i rozdzielacz.
Gdybys nie podołał to w Bydgoszczy masz znachora koło nowej castoramy. Facet nie należy do tanich, ale w kwestii vagow jest obeznany, również wszystkich A8, robi dobrze wszystko, ale nie koniecznie szybko.
Gdybys nie podołał to w Bydgoszczy masz znachora koło nowej castoramy. Facet nie należy do tanich, ale w kwestii vagow jest obeznany, również wszystkich A8, robi dobrze wszystko, ale nie koniecznie szybko.
dzisiaj znalazlem kilka wolnych godzin, posciągałem nadkola, zauważyłem wyciek powietrza na tylnym lewym zaworku amortyzatora.
link do filmu na youtube -
Pytanie do was , chcialbm wymienic oringi. Jaki rozmiar kupic? ile sztuk przychodzi do tego zaworka ? czy pierw popsikac jakims odrdzewiaczem i poczekac ? urywają się te zaworki lub nakretki przy przewodach? te zaworki mają w srodku jakies mechanizmy ?
i najwazniejsze - czy auto mam napompowac i wprowadzic w tryb podnosnikowy najpierw przed odkreceniem zaworka? opadnie? mam podstawic kobylki?
dziekuje za odp
pozdrawiam
link do filmu na youtube -
Pytanie do was , chcialbm wymienic oringi. Jaki rozmiar kupic? ile sztuk przychodzi do tego zaworka ? czy pierw popsikac jakims odrdzewiaczem i poczekac ? urywają się te zaworki lub nakretki przy przewodach? te zaworki mają w srodku jakies mechanizmy ?
i najwazniejsze - czy auto mam napompowac i wprowadzic w tryb podnosnikowy najpierw przed odkreceniem zaworka? opadnie? mam podstawic kobylki?
dziekuje za odp
pozdrawiam
Zawór ciśnienia szczątkowego powinien być w środku. Zapobiegający wywaleniu miecha do zera.karhu pisze:te zaworki mają w srodku jakies mechanizmy ?
Masz włączyć tryb podnośnika. Czy napompować... tak abyś na podnośnik/kobyłki go wsadził bo tak, opadnie.karhu pisze:czy auto mam napompowac i wprowadzic w tryb podnosnikowy najpierw przed odkreceniem zaworka?
Dostępne są całe zaworki w przystępnych pieniądzach. A na ali jeszcze taniej ale nie wiem jak z czasem dostaw.karhu pisze:Pytanie do was , chcialbm wymienic oringi. Jaki rozmiar kupic? ile sztuk przychodzi do tego zaworka ? czy pierw popsikac jakims odrdzewiaczem i poczekac ?
Z nakrętką przewodu raczej nic się nie stanie. Nawet nie pamiętam czy ona plastikowa nie była. Ja jeden zaworek wymieniałem i poszło całkiem dobrze jak na to, jak wyglądało to przyrdzewiałe.karhu pisze:urywają się te zaworki lub nakretki przy przewodach?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3528
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
zaworek cisnienia resztkowego jest na zewnatrz - taka mosiężna baryłeczka do której wchodzi
miękki przewód z rodzeialacza
oringi należy dobierać po rozmontowaniu u mnie poleciały te pod podłączeniem
tej bańki z tyłu, warsztat nie miał problemów z dobraniem
miękki przewód z rodzeialacza
oringi należy dobierać po rozmontowaniu u mnie poleciały te pod podłączeniem
tej bańki z tyłu, warsztat nie miał problemów z dobraniem
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Winny był zaworek przy amortyzatorze lewym ( prawy jest szczelny),
Puszczał powoli ciśnienie na połączeniu mosiężno-stalowym ( podobno nierozbietalne/ nienaprawialne)
Po wymianie wszystko w pozadku
Pomogła puszka płynu do sprawdzania szczelności instalacji LPG
Dziękuję za pomoc
Natomiast podczas jazdy autostradowej pojawiła mi się jednorazowo żółta ikona błędu poziomowania reflektorów na ok. 2 sekundy. Nie zauważyłem żadnego innego problemu w związku z zapaleniem się na chwilę tej kontrolki. Ktoś podpowie co się może "sypac"?
Puszczał powoli ciśnienie na połączeniu mosiężno-stalowym ( podobno nierozbietalne/ nienaprawialne)
Po wymianie wszystko w pozadku
Pomogła puszka płynu do sprawdzania szczelności instalacji LPG
Dziękuję za pomoc
Natomiast podczas jazdy autostradowej pojawiła mi się jednorazowo żółta ikona błędu poziomowania reflektorów na ok. 2 sekundy. Nie zauważyłem żadnego innego problemu w związku z zapaleniem się na chwilę tej kontrolki. Ktoś podpowie co się może "sypac"?