części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 01 3.3TDI ] Po zmianie oleju w ASB auto nie jedzie

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 02 lip 2018, 19:30

To zależy co tak faktycznie tam trzeba zrobić, napewno montaż i demontaż to ok 1000 PLN, a reszta to części, ja to tak rozumie, konwerter 1500, pompa ok 800 chyba, uszczelnienia skrzyni ok 800, olej i filtr powiedzmy 400, ciekawe za co policzyli tyle
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 lip 2018, 21:01

pb41ns pisze:ciekawe za co policzyli tyle
za robocizne. Łatwo policzyć że części to koszt ok. 4000zł reszta to zarobek zakładu
to nie jest zwykły napęd...to

monster_1973
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 116
Rejestracja: 11 maja 2014, 07:18
Lokalizacja: DE Hessen

Post autor: monster_1973 » 02 lip 2018, 21:10

Lechu pisze:
bolciu pisze:Kolejny tel z warsztatu - wstępna wycena 6500zł - jprd nieźle
Czy robiąc to samemu można zejść np do połowy tej kwoty ?
Ja bym zbytnio nie ekscytował się. Co zostało uszkodzone to dopiero można stwierdzić po demontażu i rozebraniu skrzyni. Do tego nowego warsztatu od skrzyń miałbym ograniczone zaufanie ze względu na to, że gdyby uszkodzona byłaby pompa oleju to auto nie jechałoby ani na zimnym ani ciepłym oleju a oni już postawili diagnozę. W pompie są dwa takie wypustki a w sprzęgle dwa frezy. Jedne wchodzą w drugie. Jeśli te wypustki zostałyby zmielone przez niewłaściwy montaż to nie byłoby przeniesienia napędu wogóle. Jeżeli na zimnym ciągnie a po rozgrzaniu nie ma przeniesienia napędu to mogły ulec uszkodzeniu uszczelnienia w koszu i nic nie ma to wspólnego z montażem.
Ja bym kazał tą skrzynię zdemontować i wtedy dokładnie ją oglądnąć, jeszcze przed rozebraniem. Sprawdziłbym czy te dwa zęby w pompie są na swoim miejscu i będziesz wiedział czyja to jest wina i czy ten nowy warsztat nie koloryzuje w celu podbicia rachunku.
Samemu będzie to trudno naprawić, zbyt kosztowny jest montaż i demontaż skrzyni. Jeżeli będziesz naprawiał sam, to możesz ją wyciągać kilka razy i tyle razy płacić za wyjęcie.
Pzdr

bolciu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 30 kwie 2018, 23:59
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: bolciu » 02 lip 2018, 21:45

Już odpowiadam - robocizna 2600zł. Skrzynia jest już rozebrana i teraz dokładnie nie pamiętam ale uszczelnienia 700zł, olej 300zł, konwerter 1300zł, pompa coś około 1100zł, nie pamiętam ilości tarcz do wymiany ale też są. No i tak suma rośnie. Robocizna droga - no ale jak sie nie ma zaplecza i doświadczenia to trzeba płacić.
Mechanik wziął na siebie konwerter i pompę olejową. To tak w skrócie.
A i jeszcze łapa trzyma się na dwóch śrubach bo trzecia nie ma do czego być wkręcona - ale tak już było także zrobią i to. A warsztat to autostacja w Trzciance. W necie mają dobre opinie i tym się sugerowałem przy oddaniu auta. Zobaczymy jaki będzie efekt końcowy.

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 02 lip 2018, 22:41

Jesli wziął na siebie konwerter i pompe olejową to uwazam ze zachował sie jak najbardziej OK. To są elementy które mogł uszkodzic przy złym montazu. To nauczka dla niego, ale brawo dla niego.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

bolciu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 30 kwie 2018, 23:59
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: bolciu » 02 lip 2018, 23:07

Też tak uważam - przedstawiłem mu sytuację i powiedziałem iż uważam, że po jego stronie leży pompa i konwerter - resztę biorę na siebie. Trudno - takie sytuacje się zdarzają. Zgodził się na takie rozwiązanie także myślę, że zachował się w porządku.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 03 lip 2018, 23:33

bolciu pisze:Zgodził się na takie rozwiązanie także myślę, że zachował się w porządku.
Ze świecą szukać takich mechaników, nie każdy umie (czy też chce) przyznać się do błędu.

bolciu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 30 kwie 2018, 23:59
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: bolciu » 26 lip 2018, 21:21

Witam po przerwie i śpieszę napisać, że auto dzisiaj zostało odebrane, koszt 7000zł. Jako, że musiałem kupić nową obudowę do skrzyni koszt wzrósł do 9000zł - bo musiałem kupić drugą kompletną skrzynię - samej obudowy z symbolem FUU chyba w całej Polsce nie było :) no życie jest okrutne :) Ale w skrzyni zostało wymienione chyba wszystko także powinno na trochę wystarczyć. Auto jedzie normalnie, nic nie szarpie, nie przeciąga itp Generalnie jestem zadowolony - żona trochę mniej :) Teraz juz tylko inwestować w to auto, bo sprzedawać chwilowo szkoda. Podsumowując - koszt wymiany silnika i remont skrzyni, lawety itd wyniósł praktycznie 15.000zł a to jeszcze nie koniec. Teraz muszę wymienić przewód od klimy bo dziwnym trafem jest przetarty i puszcza. No nic - to akurat tania rzecz.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 lip 2018, 21:33

podziwiam takich ludzi
ale co wy widzicie w tych traktorach chodzi to tak sobie rechot zdechłych żab zapach taki dziwny .
Mało ekonomiczne <bezradny>
naprawy upierdliwe -dzisiaj wyrywałem 4,0 tdi z d3 no podziw dla projektantów .
A takie 4,2 w benzynie w miarę ok

kubaziel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 143
Rejestracja: 14 sie 2015, 11:36
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kubaziel » 19 lis 2021, 15:25

pepi pisze:podziwiam takich ludzi
ale co wy widzicie w tych traktorach chodzi to tak sobie rechot zdechłych żab zapach taki dziwny .
Mało ekonomiczne <bezradny>
naprawy upierdliwe -dzisiaj wyrywałem 4,0 tdi z d3 no podziw dla projektantów .
A takie 4,2 w benzynie w miarę ok
nadszedł moment kiedy też nabyłeś 3.3 klekota :)

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 19 lis 2021, 17:28

no wiedziałem że jest wolny i smierdzi... teraz jeszcze wiem
że jest mało ekonomiczny... ale kto bogatemu zabroni? :P <papabuzi>
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 gru 2021, 19:35

kupiłem takie 3,3 tdi :P fakt nie dla silnika i tak sobie tym już 1 tys zrobiłem jak gaz będzie 4 złoty a pewnie bedzie to .... <niechce>

[ Dodano: 2021-12-10, 19:35 ]
nawet to fajnie lata i chodzi tylko ten specyficzny zapach :>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl