części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
sssebek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 516
Rejestracja: 19 kwie 2017, 13:09
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: sssebek » 23 lut 2022, 16:18

sajmondesign pisze:
sssebek pisze:
drago_o pisze: jest pomysł na załadowanie jakiejś 8HP
Ojjjj chciałbym 8HP w D2...

Ja zmieniłem u siebie podświetlenie wnętrza na ledziki i od razu jakoś przyjemniej w środku.
Ponoć jest ktoś w PL z okolic chyba Lublina kto ma w D2 8HP załadowane, jednak nie udało mi się dostać do niego kontaktu z firmy która była nieco z projektem powiązana. Mieli się do gościa odezwać z zapytaniem o pozwolenie udostępnienia kontaktu ale do tamtej pory temat się urwał <bezradny>

Nie mniej jednak prędzej czy później ja będę chciał ten szlak przetrzeć bo mnie do szału obecna skrzynia już powoli doprowadza. Niestety poprzedni właściciel dał jej chyba po tyłku bo mam wrażenie że czasem jakby uślizgu dostawała. Do tego nie spina lock-up a zmiana biegów potrafi zająć nawet kilka sekund. Generalnie śmieć <blee> Pod moim butem też lekko nie ma ale olej wymieniony był 60k temu, adaptacja porobiona i niby wszystko cacy, jednak od samego początku mam wrażenie, że nie chodziła jak powinna. Inna sprawa że u mnie przebiegi 90% to autostrada z zapiętą 6, czasem redukcja do 5 sporadycznie do 4 tak więc bez jaj żeby już miałą wydawać takie oznaki. Olać, regenerować nie będę. Nie ma sensu. W razie czego jak będzie trzeba "na już" to najwyżej z drugiego auta tymczasowo skrzynię przerzucę.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

marcin85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 159
Rejestracja: 19 gru 2009, 16:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 23 lut 2022, 22:03

Kumpel wrzuca 8hp do rs6 c5 soft zrobil lamik on sobie ogarnol dystans i teraz reszta gratow juz od turbienia bo zmenia koncepcje z biturbo na singla

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 23 lut 2022, 22:35

Pitolita pierdolety, gała musi być ;p

Obrazek
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
sssebek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 516
Rejestracja: 19 kwie 2017, 13:09
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: sssebek » 23 lut 2022, 23:00

marcin85 pisze:Kumpel wrzuca 8hp do rs6 c5 soft zrobil lamik on sobie ogarnol dystans i teraz reszta gratow juz od turbienia bo zmenia koncepcje z biturbo na singla
Chyba wiem o którym aucie piszesz. Puściłem PW.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Konrad123
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 91
Rejestracja: 16 mar 2019, 19:18
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Konrad123 » 26 lut 2022, 12:00

8HP w Polsce ktoś już udanie zamontował w D3? O jednym słyszałem, ale podobno było tam bardzo dużo problemów i nie wiem jak to się skończyło. Marzenie to 4.0tfsi+8HP w budzie D3, ale finansowo kompletnie bez sensu

sajmondesign
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 21 wrz 2020, 22:10
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: sajmondesign » 27 lut 2022, 20:27

sssebek pisze:
marcin85 pisze:Kumpel wrzuca 8hp do rs6 c5 soft zrobil lamik on sobie ogarnol dystans i teraz reszta gratow juz od turbienia bo zmenia koncepcje z biturbo na singla
Chyba wiem o którym aucie piszesz. Puściłem PW.
Sterownik i ogarnięcie tego to małe piwo, bo Lamik ogarnie, mam w okolicy kilka aut z 8hp co prawda rwd, ale chwalą sobie jego sterownik.

Zastanawiam się bardziej czy w tunelu jest miejsce i czy wyjście na półosie przednie jest w tym samym miejscu.
Raczej nie chciał bym nic ciąć, jeśli kumpel wrzuca do c5 i nic nie tłucze młotkiem i nie tnie, to jest nadzieja haha <prosze>

Oryginalna skrzynia mimo, że regenerowana itp. itd. to mnie drażni bo zamula, to już nie te lata, że automat musi pomyśleć, żeby zmienić bieg <bezradny> więc jest gdzieś z tyłu głowy pomysł na 8hp w D2 wtedy auto dostało by +10 do przyjemności z jazdy.

Awatar użytkownika
sssebek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 516
Rejestracja: 19 kwie 2017, 13:09
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: sssebek » 28 lut 2022, 12:17

Z tego co patrzyłem tak pobieżnie, to powinna wejść w tunel w D3 (nie wiem jak w D2). Bardziej martwi mnie to jak daleko wystaje lewa półośka wychodząca z dyfra względem tej z 6HP. Ale to już temat do sprawdzenia "na żywca" raczej.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

caro86wlkp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 109
Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
Lokalizacja: Konin

Post autor: caro86wlkp » 28 lut 2022, 14:03

u mnie jak wymieniałem automat na manuala to musiały iść półosie z manuala, przy 8HP zapewne trzeba by było podobnie zrobić.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 28 lut 2022, 16:06

sajmondesign, caro86wlkp od tego postu macie info, co w D2 trzeba zrobić, żeby mechanicznie zamontować 8HP - klocki lego to nie są jak w przypadku swapa na manual.
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... try1339455
Four rings to rule them all

Awatar użytkownika
sssebek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 516
Rejestracja: 19 kwie 2017, 13:09
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: sssebek » 28 lut 2022, 17:04

Półosie to najmniejszy problem bo je nawet dorobić/przerobić można. Największa zagadka to to, czy wejdzie w tunel, następnie czy siądą otwory skrzynia-silnik. Teoretycznie silnik można odsunąć do przodu i zastosować adapter ale to ma dwa minusy. Mniej miejsca przed silnikiem którego i tak nie ma za dużo, przesunięcie punktu ciężkości do przodu. Reszta to już zabawa.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

sajmondesign
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 21 wrz 2020, 22:10
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: sajmondesign » 01 mar 2022, 02:00

gtfan pisze:sajmondesign, caro86wlkp od tego postu macie info, co w D2 trzeba zrobić, żeby mechanicznie zamontować 8HP - klocki lego to nie są jak w przypadku swapa na manual.
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... try1339455
Cofanie silnika w aucie na co dzień totalnie do mnie nie przemawia, chcę pozostać jak najbliżej serii, ale wstępnie rzuca to jakieś światło jak wypada przedni dyfer względem ławy... ehhh, czy ja musze ciąć w każdym aucie które mam ławę, żeby realizować moje chore pomysły? <faktycznie>

dzięki gtfan

Awatar użytkownika
sssebek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 516
Rejestracja: 19 kwie 2017, 13:09
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: sssebek » 01 mar 2022, 08:39

sajmondesign pisze:
gtfan pisze:sajmondesign, caro86wlkp od tego postu macie info, co w D2 trzeba zrobić, żeby mechanicznie zamontować 8HP - klocki lego to nie są jak w przypadku swapa na manual.
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... try1339455
Cofanie silnika w aucie na co dzień totalnie do mnie nie przemawia, chcę pozostać jak najbliżej serii, ale wstępnie rzuca to jakieś światło jak wypada przedni dyfer względem ławy... ehhh, czy ja musze ciąć w każdym aucie które mam ławę, żeby realizować moje chore pomysły? <faktycznie>

dzięki gtfan
Być może ten problem nie wystąpi jak weźmiesz inną wersję 8HP. W tym temacie użyli 8HP95 która jest chyba najmocniejszą z 8HP seryjnych. Trzeba by sprawdzić, czy taka 8HP70 nie będzie miała mniejszej obudowy.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

sajmondesign
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 21 wrz 2020, 22:10
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: sajmondesign » 01 mar 2022, 17:13

sssebek pisze:
sajmondesign pisze:
gtfan pisze:sajmondesign, caro86wlkp od tego postu macie info, co w D2 trzeba zrobić, żeby mechanicznie zamontować 8HP - klocki lego to nie są jak w przypadku swapa na manual.
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... try1339455
Cofanie silnika w aucie na co dzień totalnie do mnie nie przemawia, chcę pozostać jak najbliżej serii, ale wstępnie rzuca to jakieś światło jak wypada przedni dyfer względem ławy... ehhh, czy ja musze ciąć w każdym aucie które mam ławę, żeby realizować moje chore pomysły? <faktycznie>

dzięki gtfan
Być może ten problem nie wystąpi jak weźmiesz inną wersję 8HP. W tym temacie użyli 8HP95 która jest chyba najmocniejszą z 8HP seryjnych. Trzeba by sprawdzić, czy taka 8HP70 nie będzie miała mniejszej obudowy.
Jest to jakaś myśl. ale i tak w każdej 8hp ten przedni dyfer jest dosyć spory i pewnie i tak będzie trzeba ławę podciąć.

Dżordż
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 189
Rejestracja: 21 cze 2018, 12:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dżordż » 09 mar 2022, 16:17

Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8- totalną głupotę, chyba o mało nie zatarłem silnika, tak mi się przynajmniej wydaje.
Przyznam, że dawno nie sprawdzałem stanu oleju w silniku, jakoś tak zeszło bo wszystkie poprzednie kontrole pokazywały dobry stan <onie> Jadę dzisiaj ok. 120 na 6 biegu pod górkę lekko i coś mi autem delikatnie szarpie, dosłownie 2-3 razy, szybko wrzuciłem na 5 i zwolniłem. W pierwszej myśli- pewnie skrzynia. Jeszcze przejechałem ze 20km wolniutko. Ale po zatrzymaniu bez błędów w silniku czy skrzyni, auto normalnie pracuje. Po 3 godzinach bez pracy silnika jak wszystko ściekło do miski sprawdzam olej a tam na dolnej granicy ale jednak normy. Dolałem litr i w drogę- wszystko elegancko, nic się nie dzieje. I teraz się zastanawiam:
1. moje auto nie ma kontroli poziomu oleju? poza tą oczywiście kontrolką, która jest we wszystkich autach i gaśnie po odpaleniu. W trakcie jazdy nic się nie świeciło.
2. czy niski stan oleju może objawiać się takimi spadkami mocy/ szarpaniem ale bez ewidentnego zatarcia silnika, bo przecież teraz wszystko jest super, żadnych objawów uszkodzenia.
3. a może jest tak, że ten niski stan oleju był ale nie miał żadnego wpływu na zachowanie silnika a przyczyna była inna?

Konrad123
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 91
Rejestracja: 16 mar 2019, 19:18
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Konrad123 » 09 mar 2022, 17:01

Jeśli jest w normie to nie pojawi Ci się nic na FISie. Gdyby przy odpalaniu pojawił Ci się komunikat, to wtedy jest inna niż dozwolona ilość oleju w układzie. Skoro po schłodzeniu było ok, to tym bardziej jak był rozgrzany. Szarpnąć mógł przez milion powodów. Stan oleju najprawdopodobniej nie miał nic do rzeczy. Natomiast zadam takie pytanie, po co samemu zmieniać biegi w automacie? Przy normalnej, drogowej jeździe jest to kompletnie bez sensu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl