sajmondesign pisze:Ponoć jest ktoś w PL z okolic chyba Lublina kto ma w D2 8HP załadowane, jednak nie udało mi się dostać do niego kontaktu z firmy która była nieco z projektem powiązana. Mieli się do gościa odezwać z zapytaniem o pozwolenie udostępnienia kontaktu ale do tamtej pory temat się urwałsssebek pisze:Ojjjj chciałbym 8HP w D2...drago_o pisze: jest pomysł na załadowanie jakiejś 8HP
Ja zmieniłem u siebie podświetlenie wnętrza na ledziki i od razu jakoś przyjemniej w środku.
Nie mniej jednak prędzej czy później ja będę chciał ten szlak przetrzeć bo mnie do szału obecna skrzynia już powoli doprowadza. Niestety poprzedni właściciel dał jej chyba po tyłku bo mam wrażenie że czasem jakby uślizgu dostawała. Do tego nie spina lock-up a zmiana biegów potrafi zająć nawet kilka sekund. Generalnie śmieć Pod moim butem też lekko nie ma ale olej wymieniony był 60k temu, adaptacja porobiona i niby wszystko cacy, jednak od samego początku mam wrażenie, że nie chodziła jak powinna. Inna sprawa że u mnie przebiegi 90% to autostrada z zapiętą 6, czasem redukcja do 5 sporadycznie do 4 tak więc bez jaj żeby już miałą wydawać takie oznaki. Olać, regenerować nie będę. Nie ma sensu. W razie czego jak będzie trzeba "na już" to najwyżej z drugiego auta tymczasowo skrzynię przerzucę.
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Chyba wiem o którym aucie piszesz. Puściłem PW.marcin85 pisze:Kumpel wrzuca 8hp do rs6 c5 soft zrobil lamik on sobie ogarnol dystans i teraz reszta gratow juz od turbienia bo zmenia koncepcje z biturbo na singla
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Forum Audi A8
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 wrz 2020, 22:10
- Lokalizacja: Olsztyn
Sterownik i ogarnięcie tego to małe piwo, bo Lamik ogarnie, mam w okolicy kilka aut z 8hp co prawda rwd, ale chwalą sobie jego sterownik.sssebek pisze:Chyba wiem o którym aucie piszesz. Puściłem PW.marcin85 pisze:Kumpel wrzuca 8hp do rs6 c5 soft zrobil lamik on sobie ogarnol dystans i teraz reszta gratow juz od turbienia bo zmenia koncepcje z biturbo na singla
Zastanawiam się bardziej czy w tunelu jest miejsce i czy wyjście na półosie przednie jest w tym samym miejscu.
Raczej nie chciał bym nic ciąć, jeśli kumpel wrzuca do c5 i nic nie tłucze młotkiem i nie tnie, to jest nadzieja haha
Oryginalna skrzynia mimo, że regenerowana itp. itd. to mnie drażni bo zamula, to już nie te lata, że automat musi pomyśleć, żeby zmienić bieg więc jest gdzieś z tyłu głowy pomysł na 8hp w D2 wtedy auto dostało by +10 do przyjemności z jazdy.
Z tego co patrzyłem tak pobieżnie, to powinna wejść w tunel w D3 (nie wiem jak w D2). Bardziej martwi mnie to jak daleko wystaje lewa półośka wychodząca z dyfra względem tej z 6HP. Ale to już temat do sprawdzenia "na żywca" raczej.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Forum Audi A8
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
- Lokalizacja: Konin
sajmondesign, caro86wlkp od tego postu macie info, co w D2 trzeba zrobić, żeby mechanicznie zamontować 8HP - klocki lego to nie są jak w przypadku swapa na manual.
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... try1339455
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... try1339455
Four rings to rule them all
Półosie to najmniejszy problem bo je nawet dorobić/przerobić można. Największa zagadka to to, czy wejdzie w tunel, następnie czy siądą otwory skrzynia-silnik. Teoretycznie silnik można odsunąć do przodu i zastosować adapter ale to ma dwa minusy. Mniej miejsca przed silnikiem którego i tak nie ma za dużo, przesunięcie punktu ciężkości do przodu. Reszta to już zabawa.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Forum Audi A8
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 wrz 2020, 22:10
- Lokalizacja: Olsztyn
Cofanie silnika w aucie na co dzień totalnie do mnie nie przemawia, chcę pozostać jak najbliżej serii, ale wstępnie rzuca to jakieś światło jak wypada przedni dyfer względem ławy... ehhh, czy ja musze ciąć w każdym aucie które mam ławę, żeby realizować moje chore pomysły?gtfan pisze:sajmondesign, caro86wlkp od tego postu macie info, co w D2 trzeba zrobić, żeby mechanicznie zamontować 8HP - klocki lego to nie są jak w przypadku swapa na manual.
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... try1339455
dzięki gtfan
Być może ten problem nie wystąpi jak weźmiesz inną wersję 8HP. W tym temacie użyli 8HP95 która jest chyba najmocniejszą z 8HP seryjnych. Trzeba by sprawdzić, czy taka 8HP70 nie będzie miała mniejszej obudowy.sajmondesign pisze:Cofanie silnika w aucie na co dzień totalnie do mnie nie przemawia, chcę pozostać jak najbliżej serii, ale wstępnie rzuca to jakieś światło jak wypada przedni dyfer względem ławy... ehhh, czy ja musze ciąć w każdym aucie które mam ławę, żeby realizować moje chore pomysły?gtfan pisze:sajmondesign, caro86wlkp od tego postu macie info, co w D2 trzeba zrobić, żeby mechanicznie zamontować 8HP - klocki lego to nie są jak w przypadku swapa na manual.
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... try1339455
dzięki gtfan
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Forum Audi A8
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 wrz 2020, 22:10
- Lokalizacja: Olsztyn
Jest to jakaś myśl. ale i tak w każdej 8hp ten przedni dyfer jest dosyć spory i pewnie i tak będzie trzeba ławę podciąć.sssebek pisze:Być może ten problem nie wystąpi jak weźmiesz inną wersję 8HP. W tym temacie użyli 8HP95 która jest chyba najmocniejszą z 8HP seryjnych. Trzeba by sprawdzić, czy taka 8HP70 nie będzie miała mniejszej obudowy.sajmondesign pisze:Cofanie silnika w aucie na co dzień totalnie do mnie nie przemawia, chcę pozostać jak najbliżej serii, ale wstępnie rzuca to jakieś światło jak wypada przedni dyfer względem ławy... ehhh, czy ja musze ciąć w każdym aucie które mam ławę, żeby realizować moje chore pomysły?gtfan pisze:sajmondesign, caro86wlkp od tego postu macie info, co w D2 trzeba zrobić, żeby mechanicznie zamontować 8HP - klocki lego to nie są jak w przypadku swapa na manual.
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... try1339455
dzięki gtfan
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8- totalną głupotę, chyba o mało nie zatarłem silnika, tak mi się przynajmniej wydaje.
Przyznam, że dawno nie sprawdzałem stanu oleju w silniku, jakoś tak zeszło bo wszystkie poprzednie kontrole pokazywały dobry stan Jadę dzisiaj ok. 120 na 6 biegu pod górkę lekko i coś mi autem delikatnie szarpie, dosłownie 2-3 razy, szybko wrzuciłem na 5 i zwolniłem. W pierwszej myśli- pewnie skrzynia. Jeszcze przejechałem ze 20km wolniutko. Ale po zatrzymaniu bez błędów w silniku czy skrzyni, auto normalnie pracuje. Po 3 godzinach bez pracy silnika jak wszystko ściekło do miski sprawdzam olej a tam na dolnej granicy ale jednak normy. Dolałem litr i w drogę- wszystko elegancko, nic się nie dzieje. I teraz się zastanawiam:
1. moje auto nie ma kontroli poziomu oleju? poza tą oczywiście kontrolką, która jest we wszystkich autach i gaśnie po odpaleniu. W trakcie jazdy nic się nie świeciło.
2. czy niski stan oleju może objawiać się takimi spadkami mocy/ szarpaniem ale bez ewidentnego zatarcia silnika, bo przecież teraz wszystko jest super, żadnych objawów uszkodzenia.
3. a może jest tak, że ten niski stan oleju był ale nie miał żadnego wpływu na zachowanie silnika a przyczyna była inna?
Przyznam, że dawno nie sprawdzałem stanu oleju w silniku, jakoś tak zeszło bo wszystkie poprzednie kontrole pokazywały dobry stan Jadę dzisiaj ok. 120 na 6 biegu pod górkę lekko i coś mi autem delikatnie szarpie, dosłownie 2-3 razy, szybko wrzuciłem na 5 i zwolniłem. W pierwszej myśli- pewnie skrzynia. Jeszcze przejechałem ze 20km wolniutko. Ale po zatrzymaniu bez błędów w silniku czy skrzyni, auto normalnie pracuje. Po 3 godzinach bez pracy silnika jak wszystko ściekło do miski sprawdzam olej a tam na dolnej granicy ale jednak normy. Dolałem litr i w drogę- wszystko elegancko, nic się nie dzieje. I teraz się zastanawiam:
1. moje auto nie ma kontroli poziomu oleju? poza tą oczywiście kontrolką, która jest we wszystkich autach i gaśnie po odpaleniu. W trakcie jazdy nic się nie świeciło.
2. czy niski stan oleju może objawiać się takimi spadkami mocy/ szarpaniem ale bez ewidentnego zatarcia silnika, bo przecież teraz wszystko jest super, żadnych objawów uszkodzenia.
3. a może jest tak, że ten niski stan oleju był ale nie miał żadnego wpływu na zachowanie silnika a przyczyna była inna?
Jeśli jest w normie to nie pojawi Ci się nic na FISie. Gdyby przy odpalaniu pojawił Ci się komunikat, to wtedy jest inna niż dozwolona ilość oleju w układzie. Skoro po schłodzeniu było ok, to tym bardziej jak był rozgrzany. Szarpnąć mógł przez milion powodów. Stan oleju najprawdopodobniej nie miał nic do rzeczy. Natomiast zadam takie pytanie, po co samemu zmieniać biegi w automacie? Przy normalnej, drogowej jeździe jest to kompletnie bez sensu.