[S8 D2 00 ] Uszkodzona zwrotnica
[S8 D2 00 ] Uszkodzona zwrotnica
Drodzy Forumowicze,
Miałem przypadek, iż jedna pani wyjechała z podporządkowanej i trafił mnie centralnie w prawe przednie koło Byłem na sprawdzeniu geometrii i mam prawdopodobnie uszkodzoną zwrotnicę gdyż odchyłka wynosi 2 st w pochyleniu koła (góra poszła do środka). Mam zwrotnicę 4D0 407 258 K (żeliwo) i nigdzie takowej namierzyć nie mogę... Czy mogę zastosować przedliftową ( 4D0 407 258 G) lub czy mechanik się nie pomylił i może to być kwestia górnych wahaczy ???
Jeżeli ktoś miał podobny problem to uprzejmie proszę o poradę w temacie.
Pozdrawiam.
Miałem przypadek, iż jedna pani wyjechała z podporządkowanej i trafił mnie centralnie w prawe przednie koło Byłem na sprawdzeniu geometrii i mam prawdopodobnie uszkodzoną zwrotnicę gdyż odchyłka wynosi 2 st w pochyleniu koła (góra poszła do środka). Mam zwrotnicę 4D0 407 258 K (żeliwo) i nigdzie takowej namierzyć nie mogę... Czy mogę zastosować przedliftową ( 4D0 407 258 G) lub czy mechanik się nie pomylił i może to być kwestia górnych wahaczy ???
Jeżeli ktoś miał podobny problem to uprzejmie proszę o poradę w temacie.
Pozdrawiam.
Jeżeli masz z przodu hamulce Brembo 345mm, a tak by sugerował model i rocznik twojego auta, to nie możesz zastosować żadnej zwrotnicy z przed-lifta bo tam zacisków Brembo nie było i nie ma ich jak zamocować.
Inna sprawa, że żeliwo w S8 pod Brembo to raczej nie wychodziło więc może masz zwykłe hamulce.
Podeślij VIN to sprawdzę jak to auto wyjechało z fabryki.
Inna sprawa, że żeliwo w S8 pod Brembo to raczej nie wychodziło więc może masz zwykłe hamulce.
Podeślij VIN to sprawdzę jak to auto wyjechało z fabryki.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Zwrotnice miałeś już zmieniane , najlepiej szukać takiej jakiej masz a wiem że nie będzie to łatwe . Nie możesz zastosować innej zwrotnicy teraz bez dodatkowych zmian
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Zapewne były zmienione przez poprzednika na piasty z tarczami 323 (takie są) K od G różni się z tego co zauważyłem tym że zaciski są mocowane do zwrotnicy w G do nagwintowanych otworów od tyłu a w K przez przelotowe od przodu (patrząc na piastę od strony mocowania koła. Jak nie znajdę K to jakie modyfikacje należy wykonać?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Wymiana zwrotnic na 2szt np. 3.3 TDI + redukacja do banana . Jest pare możliwości oczywiście
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Banan czyli inaczej tylny wahacz w przednim zawieszeniu , zwrotnice z 3.3 tdi mają większy otwór montażowy sworznia tego wahacza niż zwykly tradycyjny .
Proszę jutro zadzwonić to wszystko wyjaśnię
Proszę jutro zadzwonić to wszystko wyjaśnię
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Nie można - bo różnic jest więcej miedzy tymi zwrotnicami
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Najbardziej zblizona z koncowką R - ale także mile widziana para wtedy do wymiany
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
1 ALU to koszt 600-800zl , 2 zeliwne obecnie 1400zl / para , jeśli z autem zostajesz na dłużej - szukaj żeliwnych a jedną sprawną ALU - sprzedaj
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Czy ta z końcówką R to jest żeliwna i czy tylko na taką da się zamienić ?Przyznam się że nie wiem jak się dobiera zamienniki.W tej mojej jest nadpekniete gniazdo ,,banana"(ktoś mocno w to walił przy wymianie aż jest trochę spłaszczone)W gnieżdzie jest jescze tulejka przejscia z grubego swożnia na cienki.Dalej nic się nie dzieje ale nie daje mi spokoju.Pospawać to to chyba nie bardzo.Nawet jak będzie trzymać to będzie cały czas jazda w stresie.