Przedliftowy nie obsłuży dziennych, poliftowy każdy obsłuży. Jestem tego 100% pewien Pomijając już rozbieżności instalacyjne. Na dokładnie takiej zasadzie duża część osób robiła sobie dzienne na H7 zmieniając tylko i wyłącznie właśnie ten moduł w kolanachsssebek pisze:Jak tak to 95% moduł pod kierownicą obsłuży dzienne.
Co do tego nie będę się kłócił, znam przynajmniej 2 przedlifty (mój 3) gdzie wystarczyła taka przejściówka. Ale... Otworzyłem schemat i nie ma na nim żadnej * ani ** dotyczącej instalacji. Owszem w lampie jest ** dotycząca F320 Bi-xenon solenoid switch (masking) czyli przesłony oraz * dotycząca L148 Left cornering light bulb czyli statycznego doświetlania ale Nadal wszystkie podłączenia są takie same. Rozumiem, że w wypadku zwykłej lampy bez xenona może brakować przewodu ale doświetlanie już nie bo steruje nimi J667/J668 i z niego są zasilone.sssebek pisze:A i tu się nie do końca zgodzę. Jeśli miałeś doświetlanie statyczne, to owszem przejściówka powinna wystarczyć (choć 100% pewności nie mam, bo w 3 różnych A8 widziałem 3 różne instalacje doprowadzone do lamp. Tak samo patrząc w Elsie po schematach, jest ich kilka wersji i jeszcze trzeba uwzględnić czasem rynek na który samochód został wypuszczony bo np. schemat jest wspólny, ale jakieś linie "kabli" są oznaczone gwiazdką i np. nie zawsze występują na któryś rynek -> choćby w momencie jak instalujesz LED z S8 jako dzienne/pozycyjne bo tam linia zasilająca jest uzależniona znowu od wersji silnikowej).
Z ciekawości możemy wymienić się schematami. Ciekawi mnie jakie są na nich różnice