
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 94 4.2PB/LPG ] Drżenie samochodu i błąd cylindra
- koziolek
- Super Klubowicz
- Posty: 469
- Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
- Lokalizacja: WLKP
- marekp750
- Administrator
- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.
Jak sądzisz, co się dzieje z paliwem, które jest wtryskiwane do tego cylindra gdziekoziolek pisze:mam podobny problem, wczoraj padła mi jedna cewka, którą wymieniałem niedawno na używaną z S6 i wiem, że muszę kupić inną, ale czy mogę tak jeździć ? są jakieś konsekwencje jazdy z niepalącym jednym cylindrem ? w weekend ją wymienię, ale teraz potrzebuje auto.
nie działa cewka?
Pytanie podstawowe, ile kilometrów planujesz przejechać do weekendu?
Jak masz zrobić dużo kilometrów to ściągnij wtyczkę z wtryskiwacza paliwowego.
Wtedy możesz jeździć do woli. Jedynie kultura pracy silnika będzie do niczego
oraz auto nie osiągnie odpowiedniej mocy. Co byś się nie zabił przy wyprzedzaniu.
- koziolek
- Super Klubowicz
- Posty: 469
- Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
- Lokalizacja: WLKP
- marekp750
- Administrator
- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.
Byle jak się da... pewnie nie jeden z nas (właścicieli V8)
jechali już kilka kilometrów na 7 garach.
Byle wyższe obroty trzymać, czyli bawić się biegami.
Co do LPG i odpinania wtryskiwacza to nie ma potrzeby. LPG nie spłynie do miski po cylindrze
i nie dostanie się do oleju.
Myślałem, że tylko na Pb latasz oraz, że cewka jest padnięta na amen i czy wysokie czy niskie obroty to i tak nie działa.
jechali już kilka kilometrów na 7 garach.
Byle wyższe obroty trzymać, czyli bawić się biegami.
Co do LPG i odpinania wtryskiwacza to nie ma potrzeby. LPG nie spłynie do miski po cylindrze
i nie dostanie się do oleju.
Myślałem, że tylko na Pb latasz oraz, że cewka jest padnięta na amen i czy wysokie czy niskie obroty to i tak nie działa.
- koziolek
- Super Klubowicz
- Posty: 469
- Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
- Lokalizacja: WLKP
to już zgłupiałem...
u mnie podczas postoju czuć delikatne wibracje nadwozia i obroty troszkę falują , przy dodawaniu gazu objaw się zmniejsza, a podczas jazdy nic nie czuć, przyspiesza normalnie.
obstawiam cewkę bo odłączyłem jej wtyczkę, a drgania na postoju nie ustały (nie próbowałem jazdy z odpiętą wtyczką). odpiąłem kolejną cewkę i drgania się zwiększyły, a po ponownym podłączeniu zmalały więc chyba to wina tej pierwszej cewki, chyba, że to coś innego ale nie mam pojęcia co
u mnie podczas postoju czuć delikatne wibracje nadwozia i obroty troszkę falują , przy dodawaniu gazu objaw się zmniejsza, a podczas jazdy nic nie czuć, przyspiesza normalnie.
obstawiam cewkę bo odłączyłem jej wtyczkę, a drgania na postoju nie ustały (nie próbowałem jazdy z odpiętą wtyczką). odpiąłem kolejną cewkę i drgania się zwiększyły, a po ponownym podłączeniu zmalały więc chyba to wina tej pierwszej cewki, chyba, że to coś innego ale nie mam pojęcia co
- koziolek
- Super Klubowicz
- Posty: 469
- Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
- Lokalizacja: WLKP
trochę źle sie wcześniej wyraziłem...
chodziło mi o to, że po odpięciu podejrzanej cewki drgania się nie zmieniły, a gdyby była ok to powinny wzrosnąć. Kiedy taką próbę powtórzyłem przy innej cewce, drgania się nasiliły i zmalały po jej ponownym podłączeniu czyli ta była ok, a tamta teoretycznie nie
chyba juz jutro podjadę do intercarsu, kupie nową i wymienię...
chodziło mi o to, że po odpięciu podejrzanej cewki drgania się nie zmieniły, a gdyby była ok to powinny wzrosnąć. Kiedy taką próbę powtórzyłem przy innej cewce, drgania się nasiliły i zmalały po jej ponownym podłączeniu czyli ta była ok, a tamta teoretycznie nie

chyba juz jutro podjadę do intercarsu, kupie nową i wymienię...
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
-
- Super Klubowicz
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
- Lokalizacja: Mazowieckie
-
- Forum Audi A8
- Posty: 148
- Rejestracja: 14 sie 2015, 11:36
- Lokalizacja: Wroclaw
Tomi a bez problemu odkręciłeś środkową śrubę M6 mocowania modułów? Tez jej dłuższa część przechodziła od góry w tulejce z jakimś nie wiem filtrem anty-zakłóceniowym?tomi26 pisze:koziolek, pierwsze słyszę o jakiejś paście pod cewkę.
Coś tam czytałem,że pomiędzy modułami powinna być,ale ja nigdy nie dawałem i tez wszystko było ok.