czemu a8 to bubel
czemu a8 to bubel
czemu audi a6 c4 jest lepsze i odporniejsze niż a8 przecież to klasa niżej kabina a6 c4 jest lepiej wykonana i odporniejsza na przebieg. a8 to delikatny samochód zawieszenia to pomyłka, fotele badziewie wyciszenia fatalne od takiego samochodu trzeba oczekiwać bardzo dużo a tu zonk, najlepsze są rączki w drzwiach w samochodzie za 300 tys zł trzeszcza jak badziewie zamiast zrobić tak jak w c4 to w golfie 3 tej rączki w życiu nie urwiesz a tu taki bubel w ogóle ten samochód nie cieszy się dobra opinia i jak to w ogóle sprzedać jak tego nikt nie chce każdy się poznał na tym samochodzie, na pewno audi v8 było lepiej wykonane tamto było jak czołg teraz jeszcze jak zobaczyłem te zdjęcia z wypadku że ten samochód się tak poskładał jak by był z papieru szok szefowie audi pewno żałują ze go stworzyli w gazecie pisali ze dla tego auta 400 tys to drobnostka nie wiedzieli co piszą. Zadbana c4 sprzedaje się momentalnie a to dziadostwo w ogóle może niedługo potne je siekiera bo mnie wk... oczywiście film będzie na youtube nawet chciałem się zamienić za okularnika to człowiek mnie wyśmiał powiedział że bym musiał mu dopłacić z 10 tyś powiedział że do ręki tego nie chce okular klasa niżej a też deklasuje a8 pod każdy względem
Jak już piszesz prowokacje to przynajmniej używaj interpunkcji, bo czytać się tego nie da
dice111 - Moderator
Jak już piszesz prowokacje to przynajmniej używaj interpunkcji, bo czytać się tego nie da
dice111 - Moderator
Ostatnio zmieniony 27 sty 2011, 22:51 przez Inter32, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi A6 C4 o ile się nie mylę to jest jeszcze ocynk , a jak wiemy ocynk to twardszy materiał od aluminium .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
dokładnie , popieram . 8-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- kurczak1987
- Forum Audi A8
- Posty: 43
- Rejestracja: 11 sty 2011, 14:46
- Lokalizacja: Dallas City
no to w koncu jak jest z tym a8 sypie sie czy sie nie sypie??jeden uzytkowanik na pw mi napisal ze mial bmw 7 i a8 i sprzedal a8 bo w koszty wchodzil i powiedzial ze jak kupie a8 to bede ciagle wydawal na ten samochod.czyzby to byl fan bmw czy tez marny egzemplarz mu sie trafil?
ogolnie sam bym zmeinl majac audi na jkiegos s klasa ale od w220 w zwyz.a co do audi cos mi sie wydaje ze po 1 tak jak pisano ze jak sie dba tak sie ma i to na jaki egzemplarz si trafilo jak ma sie lipny nie pewny spret to nie dziwota ze cos sie urwie polamie.nie wszyscy wlasciwe jeszcze nikt tu nie narzekal na swoje a8.s8 uzytkujac je wiec mysle ze trafiles na marny egzemplarz po prostu krotko mowiac
ogolnie sam bym zmeinl majac audi na jkiegos s klasa ale od w220 w zwyz.a co do audi cos mi sie wydaje ze po 1 tak jak pisano ze jak sie dba tak sie ma i to na jaki egzemplarz si trafilo jak ma sie lipny nie pewny spret to nie dziwota ze cos sie urwie polamie.nie wszyscy wlasciwe jeszcze nikt tu nie narzekal na swoje a8.s8 uzytkujac je wiec mysle ze trafiles na marny egzemplarz po prostu krotko mowiac
Ostatnio zmieniony 27 sty 2011, 18:22 przez kurczak1987, łącznie zmieniany 1 raz.
UWAGA!!! Św. Krzysztof jeździ z Tobą
tylko do 120km/h, po czym swoje miejsce odstępuje Św Piotrowi
tylko do 120km/h, po czym swoje miejsce odstępuje Św Piotrowi
Co kto woli, ja tam Audi nigdy w życiu bym nie zmienił na okulara, na 211 owszem, ale nie na 210. Zgnilaki są straszne, przyjeżdżają po FL 210 2001 czy 2002 r i już błotniki w rdzy Audi tego raczej nie zobaczy i jakoś u mnie te rączki nie trzeszczą Może jak był boczek zdejmowany 100 razy albo był dzwonek to połamane są zatrzaski, ale u mnie jakoś cisza. Na zawieszenia też nigdy nic złego nie powiem. Mam wymienione dopiero 4 wahacze, które siedziały od nowości jak cała reszta i wydaje mi się, że jak na 13 letnie auto oryginalne wahacze dają radę. A i fotele jak dla mnie Recaro są super, nie mogę o Nich złej opinii powiedzieć
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
- kurczak1987
- Forum Audi A8
- Posty: 43
- Rejestracja: 11 sty 2011, 14:46
- Lokalizacja: Dallas City
noto czyli wychodzi ze kolega mial badz ma marny egzemplarz z ukryta wada kupiony
skoro tobie Lukasz nic nie trzeszczy nic nie skrzypi tzn ze faktycznie to zalezne od egzemplarza.co do w210 owszem padelko brzydkie ale w211 tez mnie sie podoba
skoro tobie Lukasz nic nie trzeszczy nic nie skrzypi tzn ze faktycznie to zalezne od egzemplarza.co do w210 owszem padelko brzydkie ale w211 tez mnie sie podoba
UWAGA!!! Św. Krzysztof jeździ z Tobą
tylko do 120km/h, po czym swoje miejsce odstępuje Św Piotrowi
tylko do 120km/h, po czym swoje miejsce odstępuje Św Piotrowi
Całkowicie zgodze się z opinią kolegi Łukasza. Jak dbasz tak masz. Moja A8 ma również 13 lat na zegarze 220 tys km i jest jak nowa. Nic w niej nie trzeszczy i nie urywa się, skóry są jak nowe, alkantara bez śladów zużycia. Poprzedni właściciel dbał o nią a ja również tak robię i aż miło jest się toczyc. Coś pięknego. Ale jak się tafi na gniota to będzie to studnia bez dna. Dotyczy się to każdego auta z silnikami sześciocylindrowymi i większymi.
POZDRAWIAM
POZDRAWIAM
- kurczak1987
- Forum Audi A8
- Posty: 43
- Rejestracja: 11 sty 2011, 14:46
- Lokalizacja: Dallas City
Re: czemu a8 to bubel
[quote="Inter32"]czemu audi a6 c4 jest lepsze i odporniejsze niż a8 przecież to klasa niżej kabina a6 c4 jest lepiej wykonana i odporniejsza na przebieg. a8 to delikatny samochód zawieszenia to pomyłka, fotele badziewie wyciszenia fatalne od takiego samochodu trzeba oczekiwać bardzo dużo a tu zonk, najlepsze są rączki w drzwiach w samochodzie za 300 tys zł trzeszcza jak badziewie
widocznie trafiles na samochod po crash tescie,. .. u mnie nic nie trzeszczy, przy 150km/h mozna rozmawiac szeptem i mimo przejechanych 198 tys km w srodku jest jak w nowym samochodzie :-/ :-/ ... zle trafiles i opiniujesz na swoim egzemplarzu,..
widocznie trafiles na samochod po crash tescie,. .. u mnie nic nie trzeszczy, przy 150km/h mozna rozmawiac szeptem i mimo przejechanych 198 tys km w srodku jest jak w nowym samochodzie :-/ :-/ ... zle trafiles i opiniujesz na swoim egzemplarzu,..
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 07 cze 2009, 14:22
- Lokalizacja: wlkp
panowie ja pracuje w komisie samochodowym w hollandi i mam doczynienia z mercami bmw i audi oraz pozostałymi autami i powiem wam że audi i bmw to porządne auta ,
mercedes był dobry ale do 1990r teraz to kupa,strasznie gnije rdza wychodzi na środku elementu nie wiadomo dlaczego czesto są problemy z elektryką ,bmw w porównaniu do audi jest strasznie drogie w utrzymaniu ale według mnie żeby zrobić auto idealne trzeba by było wymieszać audi z bmw
mercedes był dobry ale do 1990r teraz to kupa,strasznie gnije rdza wychodzi na środku elementu nie wiadomo dlaczego czesto są problemy z elektryką ,bmw w porównaniu do audi jest strasznie drogie w utrzymaniu ale według mnie żeby zrobić auto idealne trzeba by było wymieszać audi z bmw
- kurczak1987
- Forum Audi A8
- Posty: 43
- Rejestracja: 11 sty 2011, 14:46
- Lokalizacja: Dallas City
Marcin123, Tak możesz powiedzieć o nie każdym samochodzie , bo niektóre nawet połowy tego nie zrobią
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.