[D2 96 4.2PB/LPG ] Stag 300... Plus czy Premium ??
[D2 96 4.2PB/LPG ] Stag 300... Plus czy Premium ??
Witam
padł mi jakis czas temu komp od gazu więc robię przymierkę do zakupu nowego i teraz moje pytanie - co wstawić - STAG 300 Plus czy Premium.
Jestem zainteresowany Premium, ale czy będzie działał z kompem w Andzi, chodzi mi o OBD II i EOBD, czy lepiej Plus i wstawić 2 reduktory np KME Gold
padł mi jakis czas temu komp od gazu więc robię przymierkę do zakupu nowego i teraz moje pytanie - co wstawić - STAG 300 Plus czy Premium.
Jestem zainteresowany Premium, ale czy będzie działał z kompem w Andzi, chodzi mi o OBD II i EOBD, czy lepiej Plus i wstawić 2 reduktory np KME Gold
Ostatnio zmieniony 11 lut 2011, 23:03 przez robsonik4, łącznie zmieniany 2 razy.
bardzo dobry układ 2 razy gold stag 300 plus wtryski matrix 544 HD i jest bajeczka tylko lać i cieszyć sie z jazdy
jeśli pomogłem kliknij "POMÓGŁ"
jeśli pomogłem kliknij "POMÓGŁ"
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
podjedź do montera albo zadzwoń do ac.com.pl i zapytaj, monter który montuje stagi powinien mieć od ac interfejsik którym sprawdzi czy będzie komunikacja po OBDrobsonik4 pisze:ale czy będzie działał z kompem w Andzi
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Dzwoniłem do AC - Premium niestety powyżej 2003 roku, więc do D2 odpada.
Gazownik w renomowanej firmie jako wtryski zaproponował Hana h2000 zielone, nie wymagają kalibracji i są bardziej odporne na zanieczyszczenia od Matrixów a cenowo podobnie wychodzą. Jeśli chodzi o reduktory to jeden KME Gold zupełnie wystarczy, zwłaszcza, że sporadycznie butuję. Obowiązkowo za to trzeba wstawić filtry gazu na każdą stronę
Gazownik w renomowanej firmie jako wtryski zaproponował Hana h2000 zielone, nie wymagają kalibracji i są bardziej odporne na zanieczyszczenia od Matrixów a cenowo podobnie wychodzą. Jeśli chodzi o reduktory to jeden KME Gold zupełnie wystarczy, zwłaszcza, że sporadycznie butuję. Obowiązkowo za to trzeba wstawić filtry gazu na każdą stronę
Moja konfiguracja instalacji LPG to: sterownik STAG 300, wtryski Magic Jet, reduktor KME GOLD sztuk 1 ale mam A8 300KM nie S8. U kolegi Petera siedzą 2 reduktory KME GOLD pewnie dlatego że mają do obsłużenia 360 KM. Filtry gazu oczywiście na każdy rząd cylindrów. Instalacja sprawuje mi się dobrze, a spalanie oscyluje w przedziale 14-17 ltr/100 km. Lubię jężdzić szybko ale nie gwałtownie i ostro, ponieważ taka jazda nie przystoi takiej laleczce jak A8/S8.
POZDRAWIAM
POZDRAWIAM
odwiedziłem 4 "Gazowników" z zapytaniem o uruchomienie instalacji gazowej z moimi bebechami (KME Gold/Hana h2000/Stag 300 - dopiero mam zamiar kupić), 1 robi tylko na swoich częściach - OMVL (czyli ten badziew co miałem); twierdzi, że to najlepsza firma z osprzętem do gazu. Natomiast pozostałych 3 powiedziało, że nie ma problemu tylko zamiast Hana wstawić Magic Jet-y bo są tańsze i też niezawodne, a dysze mogę wykorzystać z tego układu co miałem. Koszt uruchomienia 150 - 200 pln czyli wg mnie do przyjęcia.
Jedynie nie podobała Im sie rurka 6mm zamiast 8 mm, ale stwierdzili, że skoro na poprzedniej było ok ( padł komp - pisałem na forum) to nie ma sensu wymieniać tylko trzeba redukcje wstawić 6/8 do KME.
Poprzedni partacze ( kupiłem 8 z gazem) końcówki wtrysków połączyli z wtryskiwaczami 25 cm długości wężykami więc 8 reagowała z opóźnieniem na pedał gazu a zwłasza na kicka.
Czyli KME Gold/Magic Jet/Stag 300 Plus będzie OK ??
Jedynie nie podobała Im sie rurka 6mm zamiast 8 mm, ale stwierdzili, że skoro na poprzedniej było ok ( padł komp - pisałem na forum) to nie ma sensu wymieniać tylko trzeba redukcje wstawić 6/8 do KME.
Poprzedni partacze ( kupiłem 8 z gazem) końcówki wtrysków połączyli z wtryskiwaczami 25 cm długości wężykami więc 8 reagowała z opóźnieniem na pedał gazu a zwłasza na kicka.
Czyli KME Gold/Magic Jet/Stag 300 Plus będzie OK ??
Rurka 6mm jest za mała do tej mocy, wymien na 8 i wielozawór też na 8 najlepiej na mod. EXTRArobsonik4 pisze:Jedynie nie podobała Im sie rurka 6mm zamiast 8 mm, ale stwierdzili, że skoro na poprzedniej było ok ( padł komp - pisałem na forum) to nie ma sensu wymieniać tylko trzeba redukcje wstawić 6/8 do KME.
.
Czyli KME Gold/Magic Jet/Stag 300 Plus będzie OK ??
Kup Hany zielone niebaw sie w Magic jety.Stosunek ceny do jakosci jest na korzyśc Hany, róznica w porównaniu do Magica szybko sie zwróci.
Do Hany niepotrzeba żadnych dysz, wkłądasz ustawiasz odpowiednie cisnienie i latasz.
Według Mnie gazownicy u których byłeś to typowi druciarze. Pojedz do kogoś kto ma naprawde pojecie o LPG.
Jesli masz Lpg wbite w dowód i troche zdolności mechanicznych sam zamontuj to nic trudnego.
problem się sam rozwiązał z wtryskiwaczami - kolega kupił rozbite autko z kompletną instalacja gazową z wtryskiwaczami Kajhim czy jakoś tak a w swoim ma Magic Jet-y założone w listopadzie 2010 więc za przysłowiowa flaszke oddaje swoje :-); wracając do sterownika to niestety w mojej mogę zamontować Stag 300 Plus, gdyż montaż Premium nic nie da - nie dogada sie z ECU i bedzie pracował jak standardowy Plus :-(, reduktor wystarczy jeden KME Gold. Przewód 6mm na 8 mm zmienię dopiero jak wyjeżdżę gaz w butli bo szkoda wypuścić w atmosferę prawie 200pln i też niezdrowo :lol:
Dziękuję All za pomoc
Dziękuję All za pomoc
A napisz jeszcze ile przelata na tych Magicach a ile na Hanie.Jestem pewien, że mniej niż połowe tego co na Haniecolln pisze:Hana 1szt - 120złx8=960
Magic 4szt -180złx2=360
Pozatym lepiej wstawić pojedyncze czyli 8* 50zł=400
Do tego temperatura przełaczenia dla Magica 35st C a dla Hany 10-15. Ile zaoszczedzi na benzynie!!! Każde odpalenie w zime to 1-2 lit. Pb zanim sie przełaczy.