![]() |
![]() |
Moje byle co
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
no co trzeba chłopakowi pomóc, a nie tylko krytykować, kazdemu moze trafić sie mina albo jakiś bubel. Ja na przykład naciąłem sie w mojej na zdechłe wycieraczki kupowałem auto w maju słonce jak diabeł kto by sprawdzał wycieraczki, pierwszy deszcz a tu zonk stanęły na środku szyby, ale i na to są metody :mrgreen:pierwszy cpn plastmal na szybe i sru 160 km/h i woda sama uciekała :-Pand808 pisze:to najbardziej przychylny (i jednoczesnie bardzo tresciwy) post jaki byl napisany dla Inter32.
Zresztą na fotkach które zapodał nie wygląda az tak strasznie(mówie o tych gdzie jest wmiare czysta 8-) ) z zewnątrz) kolorek tez w kit, jak by jezdził butelką zimnego lecha :-D
Środek to kwestia dopracowania bo naprawdę widać w nim rzeźbę, dorwać angola, przerzucić środek, welur będzie jeszcze tańszy niż recaro czy zadbane wołgi.
Czy będziesz ją sprzedawał czy robił dla siebie i tak musisz zainwestować parę zł bo ciężko będzie znaleźć desperata który pokusi sie na takie auto, no chyba ze oddasz w cenie aluminium, a i z tym może być kłopot. Te auta ciężko sprzedać nawet gdy są zrobione na igiełki, musi być maniak lub fascynat a na taśmę izolacyjną to ........no będzie ciężko.
Ja w każdym razie trzymam kciuki, a jeśli dalej po tych zabiegach nie będziesz zadowolony to może trzeba zmienić markę? może audi nie wpada w twoje gusta motoryzacyjne, jedni chcą córe inni mamuśke. Ja osobiście puki sie da nie przesiadam sie na auto powyżej 2000 roku bo to już nie auta to jednorazówki, dla mnie motoryzacja skończyła na końcu lat 90, wtedy robili auta dla ludzi a nie dla serwisów:)
z prawej strony kierownicy masz rączkę od wycieraczek , od spodu tej rączki jest przycisk , o ile dobrze pamiętam "reset" wciśnij go i puść . powinny się wyświetlić opcje komputera pokładowego .Inter32 pisze: wrzucę D i nie ma nic
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

ktoś musiał to przycisnąć , albo ty sam to przypadkiem wcisnąłeś , też tak zrobiłem na początku i był wyłączony a ja się dziwiłem co jest , aż przypadkiem zainteresowałem się tym przyciskiem i się włączyło .Inter32 pisze:czemu to tak samo z siebie zgaslo
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
dokładnie , a aluminium się utlenia , a nie rdzewieje .123mielony pisze:ósemka jest z aluminium to skąd ta rdza.
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
