części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.0TDI ] Moduły a zbyt duży pobór prądu na postoju

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 06 mar 2011, 23:27

kurcze, to chyba ja nie jestem w formie dzisiaj (to nie sa 3 rzeczy).

1. licznik
2. distronic
3. gateway
4. atrapa grilla
5. manetka

Awatar użytkownika
club-iguana
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 245
Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
Lokalizacja: Brzozowa/WGM

Post autor: club-iguana » 06 mar 2011, 23:30

Radar chyba siedzi koło halogenu. Ja jestem przedliftowy ;)
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 06 mar 2011, 23:35

fakt, rzeczywiscie nie jestem w formie. w kazdym razie odpowiadam:

zupelnie nie wiem jak to jest wersja przed FL.

Awatar użytkownika
club-iguana
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 245
Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
Lokalizacja: Brzozowa/WGM

Post autor: club-iguana » 06 mar 2011, 23:38

SPoko Endriu, widzę że nie tylko ja miałem udane ostatki. Jutro się ogarniemy i będzie OK :)
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 06 mar 2011, 23:43

do całej zabawy dochodzi zdjęcie CP z licznika i gateway ;P

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 06 mar 2011, 23:45

.. i kalibracja (choc niekoniecznie)

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 06 mar 2011, 23:47

kiedyś gdzieś (nie pamiętam) czytałem że w pl ciężko o tę kalibrację bo chyba tylko 2 użądzenia są i aso sobie je przesyłają/wypożyczają
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 06 mar 2011, 23:49

prawie prawda. ale wiekszy problem jest z audi side assist (rzeczywiscie byly 2)

Awatar użytkownika
club-iguana
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 245
Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
Lokalizacja: Brzozowa/WGM

Post autor: club-iguana » 06 mar 2011, 23:51

A ostatnie pytanko na dziś: czy jak założę sam licznik od ACC to normalnie będzie hulał, nie będzie żadnych szopek w działaniu wyświetlacza?
Jakby coś to do serwisu mam dostęp :)
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 06 mar 2011, 23:53

wsio będzie git :) poza CP
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 06 mar 2011, 23:57

oczywiscie trzeba odpowiednio zakodowac. a wiec pewnie dwuetapowo. najpierw zakodowac bez ditronic, apozniej z distronic - zakladam, ze zaczniesz upgrade od licznika. choc z drugiej strony nie znam tych kodowan tym vcds-em. moze tam nie ma nic o distronicu ?

nawet bez zdjecia CP licznik bedzie dzialal. to znaczy bedzie dziala tylko predkosciomierz, tak abys nie mogl scedowac mandatow za przekroczenie predkosci na audi.

suma sumarum: wolek ma pelna racje

webcomat
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 02 sie 2010, 20:48
Lokalizacja: Kępno

Post autor: webcomat » 07 mar 2011, 14:39

w moim przypadku to był sterownik MMI. Samochód oddawałem do 4 poważnych zakładów mechanicznych i nic. Co jeden to inna diagnoza. Jedni obstawiali moduł komfortu inni moduł telefonu a jeszcze inni regulator napięcia który był w bagażniku. Ostatecznie w serwisie audi stwierdzono ze jest uszkodzony sterwonik MMi. Zakupiłem identyczny z polskim menu i odblokowanym tv na allegro i przekazałem serwisowi Audi. Zamontowali i śmiga... Wykorzystując temat zapytam jeszcze o pewny problem który pozostał do dziś... Chodzi o ten czujnik zblizeniowy key less go. Raz miałem dostęp do Vaga i gdy wykasowałem wszystkie błędy wszystko śmigało. Auto dało sie zamykac z przyciska na klamce i otwierac poprzez zblizenie ręki do klamki. Działało tylko do uruchomienia silnika. Potem błędy wywaliło na nowo.... Czy ktoś jest w stanie rozwiązać ten problem ? Muszę wspomniec ze nabyłem nowy sterwonik od kessy ale kazdy radzi żeby nie bawić sie w wymiane...

[ Dodano: 2011-03-07, 14:48 ]
Sorki że tak zmieniłem temat z tym sterownikiem MMI ale dawno mni enie było przy kompie a chciałem pomóc koledze...

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 07 mar 2011, 15:21

and808 pisze:... uff to dobrze. to ja sie pomylilem. tam sa dwie opcje: "radio clock" i "quartz clock".

masz prawidlowo ustawione. powinno byc quartz clock.

opcja radio clock powoduje, ze zegar probuje wylapac czas nadawany przez czasomierze zewnetrzne (jak pisalem wczescniej, w polsce to nie dziala - nie ma emiterow). a moze w ramach eksperymentow zmien ustawienia. to nie powinno nic zmienic, ale czasami ...
Czyżby sposób synchronizacji z zegarem atomowym był inny niż w D2???

Jak kupiłem D3 to od początku miałem ustawioną inną godzinę... jeszcze w Germanii śmigając po autobahn bawiłem się ustawieniami i w menu znalazłem to co opisujesz powyżej... było zaznaczone "radio clock" ale czas nie był prawidłowy (auto z DE, produkowane na DE, pierwszy właściciel w DE) :roll:
po przyjeździe do PL na zegarach wciąż była nieprawidłowa godzina i dopiero później zorientowałem się że można ją ręcznie zmienić po usawieniu na "quartz clock"... czas zmieniłem i jest OK ale...

W moim Ex S8 miałem synchronizację z zegarem atomowym i bez problemu hulało to u nas w Wa-wie więc jak to jest :shock:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

mazur6662
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 289
Rejestracja: 10 kwie 2010, 09:54
Lokalizacja: Nowa Cerkiew

Post autor: mazur6662 » 07 mar 2011, 16:02

Foss dziwna sprawa z tym zegarem bo w mojej pszczółce bez problemu działa opcja "radio clock"i zawsze mam świeżą godzinę :> zeskanuj i i wywal błędy? może pomoże,u mnie lusterka nie chciały się składać ale kasowaniu błędów wszystko grało i buczało :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 07 mar 2011, 16:22

mazur6662 pisze:Foss dziwna sprawa z tym zegarem bo w mojej pszczółce bez problemu działa opcja "radio clock"i zawsze mam świeżą godzinę :> zeskanuj i i wywal błędy?
W tym tygodniu postaram się podjechać do ASO na akcję serwisową (cewki) a jak już tam wiadę to obadam wszystko co się da - mam nadzieję że nie wyjdą jakieś babole bo zakup trochę taki na wariackich papierach był i nie miałem okazji sprawdzić wszystkiego jak należy... nawet historii nie udało mi się sprawdzić bo akurat wtedy wykrzaczył się serwer i nigdzie w Polsce nie mieli dostępu :-?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl