![]() |
![]() |
![]() |
[D3 04 4.0TDI ] Moduły a zbyt duży pobór prądu na postoju
- club-iguana
- Forum Audi A8
- Posty: 245
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
- Lokalizacja: Brzozowa/WGM
- club-iguana
- Forum Audi A8
- Posty: 245
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
- Lokalizacja: Brzozowa/WGM
kiedyś gdzieś (nie pamiętam) czytałem że w pl ciężko o tę kalibrację bo chyba tylko 2 użądzenia są i aso sobie je przesyłają/wypożyczają
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
- club-iguana
- Forum Audi A8
- Posty: 245
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
- Lokalizacja: Brzozowa/WGM
wsio będzie git
poza CP
![:)](https://a8team.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
oczywiscie trzeba odpowiednio zakodowac. a wiec pewnie dwuetapowo. najpierw zakodowac bez ditronic, apozniej z distronic - zakladam, ze zaczniesz upgrade od licznika. choc z drugiej strony nie znam tych kodowan tym vcds-em. moze tam nie ma nic o distronicu ?
nawet bez zdjecia CP licznik bedzie dzialal. to znaczy bedzie dziala tylko predkosciomierz, tak abys nie mogl scedowac mandatow za przekroczenie predkosci na audi.
suma sumarum: wolek ma pelna racje
nawet bez zdjecia CP licznik bedzie dzialal. to znaczy bedzie dziala tylko predkosciomierz, tak abys nie mogl scedowac mandatow za przekroczenie predkosci na audi.
suma sumarum: wolek ma pelna racje
w moim przypadku to był sterownik MMI. Samochód oddawałem do 4 poważnych zakładów mechanicznych i nic. Co jeden to inna diagnoza. Jedni obstawiali moduł komfortu inni moduł telefonu a jeszcze inni regulator napięcia który był w bagażniku. Ostatecznie w serwisie audi stwierdzono ze jest uszkodzony sterwonik MMi. Zakupiłem identyczny z polskim menu i odblokowanym tv na allegro i przekazałem serwisowi Audi. Zamontowali i śmiga... Wykorzystując temat zapytam jeszcze o pewny problem który pozostał do dziś... Chodzi o ten czujnik zblizeniowy key less go. Raz miałem dostęp do Vaga i gdy wykasowałem wszystkie błędy wszystko śmigało. Auto dało sie zamykac z przyciska na klamce i otwierac poprzez zblizenie ręki do klamki. Działało tylko do uruchomienia silnika. Potem błędy wywaliło na nowo.... Czy ktoś jest w stanie rozwiązać ten problem ? Muszę wspomniec ze nabyłem nowy sterwonik od kessy ale kazdy radzi żeby nie bawić sie w wymiane...
[ Dodano: 2011-03-07, 14:48 ]
Sorki że tak zmieniłem temat z tym sterownikiem MMI ale dawno mni enie było przy kompie a chciałem pomóc koledze...
[ Dodano: 2011-03-07, 14:48 ]
Sorki że tak zmieniłem temat z tym sterownikiem MMI ale dawno mni enie było przy kompie a chciałem pomóc koledze...
Czyżby sposób synchronizacji z zegarem atomowym był inny niż w D2???and808 pisze:... uff to dobrze. to ja sie pomylilem. tam sa dwie opcje: "radio clock" i "quartz clock".
masz prawidlowo ustawione. powinno byc quartz clock.
opcja radio clock powoduje, ze zegar probuje wylapac czas nadawany przez czasomierze zewnetrzne (jak pisalem wczescniej, w polsce to nie dziala - nie ma emiterow). a moze w ramach eksperymentow zmien ustawienia. to nie powinno nic zmienic, ale czasami ...
Jak kupiłem D3 to od początku miałem ustawioną inną godzinę... jeszcze w Germanii śmigając po autobahn bawiłem się ustawieniami i w menu znalazłem to co opisujesz powyżej... było zaznaczone "radio clock" ale czas nie był prawidłowy (auto z DE, produkowane na DE, pierwszy właściciel w DE) :roll:
po przyjeździe do PL na zegarach wciąż była nieprawidłowa godzina i dopiero później zorientowałem się że można ją ręcznie zmienić po usawieniu na "quartz clock"... czas zmieniłem i jest OK ale...
W moim Ex S8 miałem synchronizację z zegarem atomowym i bez problemu hulało to u nas w Wa-wie więc jak to jest :shock:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
W tym tygodniu postaram się podjechać do ASO na akcję serwisową (cewki) a jak już tam wiadę to obadam wszystko co się da - mam nadzieję że nie wyjdą jakieś babole bo zakup trochę taki na wariackich papierach był i nie miałem okazji sprawdzić wszystkiego jak należy... nawet historii nie udało mi się sprawdzić bo akurat wtedy wykrzaczył się serwer i nigdzie w Polsce nie mieli dostępu :-?mazur6662 pisze:Foss dziwna sprawa z tym zegarem bo w mojej pszczółce bez problemu działa opcja "radio clock"i zawsze mam świeżą godzinęzeskanuj i i wywal błędy?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-