części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.0TDI ] Moduły a zbyt duży pobór prądu na postoju

Awatar użytkownika
club-iguana
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 245
Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
Lokalizacja: Brzozowa/WGM

Post autor: club-iguana » 08 mar 2011, 15:14

Nie, nie. Po restarcie zegarów za każdym razem musiałem ustawiać zegarek i datę (Quartz jest zawsze ustawiony jako źródło). Ja się zastanawiam czy to nie ma związku z temperaturą na zewnątrz. No nic. Będę go ruszał o 17.00 to znów będzie stał 4 godziny pod prądem, zobaczymy. Ale na noc muszę go wyłączyć, bo nie daj Bogu rano nie odpalę.
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 08 mar 2011, 15:33

no tak. to na pewno nie ten zegarek. juz szybciej temperatura.

czy ten bezpiecznik dotyczy wylacznie zegarow ?

bardzo bez sensu, ale napisze: ciekawe co by bylo, jakbys wyjal zegary ? a co jesli wtedy usterka nadal bedzie wystepowac ?

Awatar użytkownika
club-iguana
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 245
Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
Lokalizacja: Brzozowa/WGM

Post autor: club-iguana » 08 mar 2011, 15:38

Wyjęcie bezpiecznika nr 5 po lewej, chyba równa się z wyjęciem zegarów, całkowicie zabierasz im prąd więc tak jakby ich nie było. Resetuje się zegarek, data, Speed limit i komputery pokładowe. Ale licznik dzienny NIE.
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 08 mar 2011, 15:51

tak. tak. wiem, ze to tak bedzie jak piszesz.

ale sobie pomyslalem, ze niektorych usterek nie da sie usunac, bowiem od razu (na wstepie) wykluczamy oczywiste rzeczy. a w tych "oczywistych" rzeczach czasami tkwi blad.

oczywiscie nie sadze aby pomoglo. to dotyczy osoby, ktora jest mocna "uwzieta" na ten problem.

Awatar użytkownika
club-iguana
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 245
Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
Lokalizacja: Brzozowa/WGM

Post autor: club-iguana » 08 mar 2011, 16:09

Kobra7 z forum Audi Klub Polska powiedział, że może się podjąć próby naprawy ale musi mieć całe auto. Chyba mnie czeka wyjazd w góry ;-)
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 08 mar 2011, 16:22

... podlicz dokladnie wszystkie koszty.

moze tanszy bedzie acc ?

Awatar użytkownika
club-iguana
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 245
Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
Lokalizacja: Brzozowa/WGM

Post autor: club-iguana » 08 mar 2011, 16:35

and808 pisze:... podlicz dokladnie wszystkie koszty.
moze tanszy bedzie acc ?
No niby masz rację :)
Zobaczymy, na razie i tak odstawiam do klepania dupci :(

[ Dodano: 2011-03-08, 18:23 ]
Po kolejnych 4 godzinach prądu nie ubylo. Temp spadła do 0st. popilnuje go jeszcze ze 3 godz. i zobaczymy czy ma ona związek z prądem :)

[ Dodano: 2011-03-09, 09:29 ]
Minęło kolejne 8 godzin, przetrwał noc w temp. minus 3-4 st.C i działa. Prądu nie ubyło. Nie wiem już o co chodzi.
Kurde, to brzmi jak zapiski z dziennika pokładowego Space Shuttle D3A8 :)
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.

Awatar użytkownika
skipper
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:03
Lokalizacja: Małopolska i Mazury

Post autor: skipper » 27 lis 2011, 23:03

Mało jeżdżę tym autem i mam problemy z prądem,(nowy aku. z ASO) a co za tym idzie z systemem zarządzania energią,czy ktoś wie jaki jest pobór prądu w "uśpionym" aucie fabrycznie dopuszczalny?
I drugie pytanie czy jest patent na zmianę parametrów w systemie zarządzania energią na mniejszę ,aby trochę później odcinał urządzenia?
Tylko A8 i Jachty Motorowe.

Awatar użytkownika
club-iguana
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 245
Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
Lokalizacja: Brzozowa/WGM

Post autor: club-iguana » 28 lis 2011, 14:05

Pobór prądu związany jest z zegarami (podobno jakaś wada fabryczne). U mnie raz wpieprza prąd raz jest wszystko ok. Żeby uśpić zegary wystarczy wyjąć bezpiecznik nr 5 po lej stronie kierowcy.
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.

JIMM

Post autor: JIMM » 28 lis 2011, 15:57

a ja się zastanawiam czy wspólnym mianownikiem w stratach prądu na postoju nie jest czasem nie potrzebny upgrade MMI do wersji wyższych............gdzieś czytałem , że lepiej tego nie robić.....ale nie pamiętam gdzie i problem właśnie tkwił w "nieuśpieniu"

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 28 lis 2011, 19:05

zanjac pisze:a ja się zastanawiam czy wspólnym mianownikiem w stratach prądu na postoju nie jest czasem nie potrzebny upgrade MMI do wersji wyższych............
Ciekawa opinia... i być może coś w tym jest... bo ja jak do tej pory żadnego upgrade'u nie robiłem (oprócz tego co robiło ASO w ramach normalnej obsługi technicznej) i przez ten cały czas żadnych problemów z prądem jeszcze nie miałem (z czego cieszę się niezmiernie) ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
skipper
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:03
Lokalizacja: Małopolska i Mazury

Post autor: skipper » 28 lis 2011, 19:21

Ja robiłem upgrade MMI do wersji wyższych,bo jest to konieczne jak się chce miec MMI po Polsku,ale zadzwonie do tych speców czy mieli jakis sygnał że cos jest nie tak.
Jeśli chodzi o zegary to muszę to sprawdzić.
Antenka przy zegarach czasu ma znaczenie w zużyciu prądu bo mi system w pewnym momencie jak aku.był osłabiony odciął sam tą funkcje.
Tylko A8 i Jachty Motorowe.

Awatar użytkownika
club-iguana
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 245
Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
Lokalizacja: Brzozowa/WGM

Post autor: club-iguana » 28 lis 2011, 21:56

Tak, antenka ma znaczenie, z tego co zaobserwowałem to ona się co jakiś czas pojawia. Jeżeli się nie pojawia to "wiedz, że coś się dzieje" :)
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.

JIMM

Post autor: JIMM » 30 sty 2012, 19:56

skipper pisze:bo jest to konieczne jak się chce miec MMI po Polsku,
i tu tkwi problem....wgrywamy wyższe wersje i program lata szukając odpowiedników , mnie np pokazuje po podłączeniu do VAG-a wyposażenie samochodu którego nie ma :-P i to jest chyba to nie uśpienie , on cały czas czegoś szuka :shock: czego nie ma :shock:

Awatar użytkownika
skipper
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:03
Lokalizacja: Małopolska i Mazury

Post autor: skipper » 30 sty 2012, 22:55

Ostatnio wchodzę do garażu otwieram drzwi kierowcy(z tyłu słychac właczającą się nawigację,podejrzewam że auto się "budzi") po chwili zawieszenie się wypoziomowało......a ja chciałem tylko wziąść czapkę z siedzenia. :mrgreen:
Tylko A8 i Jachty Motorowe.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl