WhiteDevil, to gdzie ty jeździsz na przeglądy gazu :shock: :?: :?: do Niemiec :?: :?:
ja w swojej za przegląd gazu tam gdzie zakładałem instalacje płace 60 zł za filtry i 20 zł za wymianę , czyli wychodzi 140 zł wszystko . Za podłączenie pod kompa nic nie płace ( chyba że tam jest wliczone w koszta )
[D2 99 4.2PB/LPG ] Spalanie gazu i benzyny równocześnie
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Zdzierają z ciebie niezle kase. Filtry to koszt:ciekły 5zł, lotny 20-40- w zalezności od modelu.Czyli maks 45złmdamian pisze:WhiteDevil, to gdzie ty jeździsz na przeglądy gazu :shock: :?: :?: do Niemiec :?: :?:
ja w swojej za przegląd gazu tam gdzie zakładałem instalacje płace 60 zł za filtry i 20 zł za wymianę , czyli wychodzi 140 zł wszystko . Za podłączenie pod kompa nic nie płace ( chyba że tam jest wliczone w koszta )
to będę musiał z nimi pogadać , ale znają się na swojej robocie . ;-) tak że nie wiem .Zdzierają z ciebie niezle kase. Filtry to koszt:ciekły 5zł, lotny 20-40- w zalezności od modelu.Czyli maks 45zł
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 06 cze 2010, 12:56
- Lokalizacja: Holandia
A ja nie wiem dlaczego tyle biorą, może za to że wpisują mi w książkę że przegląd był robiony. Dostałem już kabelek do Staga i wczoraj przestawiłem sobie żeby przełączał się na gaz gdy reduktor osiągnie 30stopni oraz żeby przełączał przy obrotach 0 (czyli żeby nie trzeba było przegazówki zawsze robić żeby przeszedł na gaz). Po przestawieniu tych opcji wszystko było ok ale silnik miałem nagrzany. Wieczorem silnik był zimny i gdy zapaliłem chodził na benzynie, po 300m gdy przełączył na gaz auto naraz straciło moc (miałem wciśnięty pedał gazu i zwolniło naraz) i zgasł silnik ( na środku drogi grr. ). Przełączyłem na wskaźniku gazu na benzynę i chciałem zapalić, ale zapalił dopiero po długim kręceniu oraz po naciskaniu na pedał gazu . Co mogło być przyczyną ? Czy przełączanie przy 30stopniach to za mało? (wcześniej miałem 45stopni) A może przyczyną było że ustawiłem żeby przełączał na gaz bez przekraczania jakiegoś progu obrotów?
Dzisiaj byłem sprawdzić jak przełącza na gaz. Zapaliłem silnik i chodził na benzynie (temp dzisiaj na dworze była 4 stopnie na plusie). Stałem na parkingu nigdzie nie jechałem czekałem siedząc w aucie aż silnik osiągnie odpowiednią temp (30stopnie) i przełączy na gaz i czy znowu bedzie go dusić i czy zgaśnie. Aha miałem podłączony komputer i załączony Vag i oglądałem bloki pomiarowe (troche drgała buda samochodu dlatego oglądałem czy nie ma jakiś braków spalań-vag nie wykrył żadnych braków) oraz miałem w tle również załączony program do gazu. Gdy silnik osiągnął temp 30 stopni przełączył na gaz i zaczął silnik nierówno chodzić na vagu zaczęło wykrywać mi błędy na chyba 3 cylindrach. Gdy silnik osiągnął temp 90 stopni silnik już chodził równo i vag nie wykrywał błędów. Dlaczego nie chodzi na wszystkich cylindrach na gazie gdy silnik zimnawy ?
Dzisiaj byłem sprawdzić jak przełącza na gaz. Zapaliłem silnik i chodził na benzynie (temp dzisiaj na dworze była 4 stopnie na plusie). Stałem na parkingu nigdzie nie jechałem czekałem siedząc w aucie aż silnik osiągnie odpowiednią temp (30stopnie) i przełączy na gaz i czy znowu bedzie go dusić i czy zgaśnie. Aha miałem podłączony komputer i załączony Vag i oglądałem bloki pomiarowe (troche drgała buda samochodu dlatego oglądałem czy nie ma jakiś braków spalań-vag nie wykrył żadnych braków) oraz miałem w tle również załączony program do gazu. Gdy silnik osiągnął temp 30 stopni przełączył na gaz i zaczął silnik nierówno chodzić na vagu zaczęło wykrywać mi błędy na chyba 3 cylindrach. Gdy silnik osiągnął temp 90 stopni silnik już chodził równo i vag nie wykrywał błędów. Dlaczego nie chodzi na wszystkich cylindrach na gazie gdy silnik zimnawy ?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 06 cze 2010, 12:56
- Lokalizacja: Holandia