części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 99 4.2PB/LPG ] Spalanie gazu i benzyny równocześnie

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 07 mar 2011, 21:51

WhiteDevil, to gdzie ty jeździsz na przeglądy gazu :shock: :?: :?: do Niemiec :?: :?:
ja w swojej za przegląd gazu tam gdzie zakładałem instalacje płace 60 zł za filtry i 20 zł za wymianę , czyli wychodzi 140 zł wszystko . Za podłączenie pod kompa nic nie płace ( chyba że tam jest wliczone w koszta )

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 10 mar 2011, 17:30

mdamian pisze:WhiteDevil, to gdzie ty jeździsz na przeglądy gazu :shock: :?: :?: do Niemiec :?: :?:
ja w swojej za przegląd gazu tam gdzie zakładałem instalacje płace 60 zł za filtry i 20 zł za wymianę , czyli wychodzi 140 zł wszystko . Za podłączenie pod kompa nic nie płace ( chyba że tam jest wliczone w koszta )
Zdzierają z ciebie niezle kase. Filtry to koszt:ciekły 5zł, lotny 20-40- w zalezności od modelu.Czyli maks 45zł

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 10 mar 2011, 18:55

Zdzierają z ciebie niezle kase. Filtry to koszt:ciekły 5zł, lotny 20-40- w zalezności od modelu.Czyli maks 45zł
to będę musiał z nimi pogadać , ale znają się na swojej robocie . ;-) tak że nie wiem .

WhiteDevil
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 06 cze 2010, 12:56
Lokalizacja: Holandia

Post autor: WhiteDevil » 10 mar 2011, 20:32

A ja nie wiem dlaczego tyle biorą, może za to że wpisują mi w książkę że przegląd był robiony. Dostałem już kabelek do Staga i wczoraj przestawiłem sobie żeby przełączał się na gaz gdy reduktor osiągnie 30stopni oraz żeby przełączał przy obrotach 0 (czyli żeby nie trzeba było przegazówki zawsze robić żeby przeszedł na gaz). Po przestawieniu tych opcji wszystko było ok ale silnik miałem nagrzany. Wieczorem silnik był zimny i gdy zapaliłem chodził na benzynie, po 300m gdy przełączył na gaz auto naraz straciło moc (miałem wciśnięty pedał gazu i zwolniło naraz) i zgasł silnik ( na środku drogi grr. :/ ). Przełączyłem na wskaźniku gazu na benzynę i chciałem zapalić, ale zapalił dopiero po długim kręceniu oraz po naciskaniu na pedał gazu :/ . Co mogło być przyczyną ? Czy przełączanie przy 30stopniach to za mało? (wcześniej miałem 45stopni) A może przyczyną było że ustawiłem żeby przełączał na gaz bez przekraczania jakiegoś progu obrotów?


Dzisiaj byłem sprawdzić jak przełącza na gaz. Zapaliłem silnik i chodził na benzynie (temp dzisiaj na dworze była 4 stopnie na plusie). Stałem na parkingu nigdzie nie jechałem czekałem siedząc w aucie aż silnik osiągnie odpowiednią temp (30stopnie) i przełączy na gaz i czy znowu bedzie go dusić i czy zgaśnie. Aha miałem podłączony komputer i załączony Vag i oglądałem bloki pomiarowe (troche drgała buda samochodu dlatego oglądałem czy nie ma jakiś braków spalań-vag nie wykrył żadnych braków) oraz miałem w tle również załączony program do gazu. Gdy silnik osiągnął temp 30 stopni przełączył na gaz i zaczął silnik nierówno chodzić na vagu zaczęło wykrywać mi błędy na chyba 3 cylindrach. Gdy silnik osiągnął temp 90 stopni silnik już chodził równo i vag nie wykrywał błędów. Dlaczego nie chodzi na wszystkich cylindrach na gazie gdy silnik zimnawy ?

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 10 mar 2011, 20:43

A jakie masz wtryski u siebie założone?
Dążenie do doskonałości.

WhiteDevil
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 06 cze 2010, 12:56
Lokalizacja: Holandia

Post autor: WhiteDevil » 10 mar 2011, 20:58

Nie wiem co to za wtryski :/ w książce gwarancyjnej nie wpisali mi jakie mam listwy wtryskowe. Idzie to jakoś sprawdzić jakie to są wtryski ? Chyba w programie od gazu pisze jakie to są wtryski ? Jeśli tak to jutro sprawdzę

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 10 mar 2011, 21:07

Jeśli jest to komplet od staga to są to Valteki, a one potrafią się rozkalibrowywać. Trzeba je co jakiś czas kalibrować. Najlepiej je wymienić. Ja u siebie też mam te wtryski i reż mam czasami problemy. Dla tego mam zamiar wybrać się do konkretnego gaziarza.
Dążenie do doskonałości.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl